Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Бізнес-коледж, Варіант №1, Реклама і стимулювання збуту, №1621
Контрольна робота
№ K-7469
1. Міжнародний кодекс рекламної діяльності 2. Види реклами 3. Організаційна структура рекламної служби підприємства 4. Франчайзинг – його сутність та рекламна вигода 5. Психологічний процес сприйняття реклами Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи