Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЇ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Магістерська
№ K-27743
ВСТУП________________________________________________________ 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ _____________________________________________7 1.1. Поняття про комунікативну діяльність та її структурні компоненти______________________________________________7 1.2. Особливості комунікативної діяльності дітей з розладами аутистичного спектру____________________________________________________________11 Висновки до першого розділу______________________________________27 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ________________________________________________________29 2.1. Завдання та методика експериментального дослідження____________29 2.2. Особливості невербального компоненту комунікативної діяльності дошкільників із розладами аутистичного спектру старшого дошкільного віку_______________________________________________________________35 Висновки до другого розділу_______________________________________48 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ НЕВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ____50 3.1 Завдання та методика формувального експерименту ________________50 3.2 Результати формувального експерименту _____________________ 59 Висновки до третього розділу _____________________________________ 70 ВИСНОВКИ ___________________________________________________72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ___________________________76 ДОДАТКИ_____________________________________________________83
Ціна
3500
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи