Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ К. МАРКСА ТА Ф. ЕНГЕЛЬСА
Курсова
№ K-20715
Курсова робота, яка містить вступ, висновки, список використаної літератури, відредагований та відформатований текст. У документі містяться відскановані сторінки курсової. Пвсля оплати надсилаю електронною поштою або будь-яким іншим способом. ВСТУП Марксизм як ідеологія пролетаріату, як науковий вираз його корінних інтересів виник в 40-х роках XIX століття, в той час, коли в Західній Європі склався капіталістичний лад, загострилися класові суперечності між буржуазією і пролетаріатом і пролетаріат виступив на арену боротьби як самостійна сила. Основоположниками навчання наукового комунізму були Карл Маркс (1818-1883) і Фрідріх Енгельс (1820-1895). Вони створили філософію революційного пролетаріату - діалектичний та історичний матеріалізм. Виникнення марксизму було найбільшим переворотом у галузі філософії та інших наук і відіграло величезну роль у розвитку педагогіки. К. Маркс і Ф. Енгельс критично переробили і використовували все те найкраще, що було створено людською думкою до них. «Вся геніальність Маркса полягає саме в тому, - писав В. І. Ленін, - що він дав відповіді на питання, які передова думка людства вже поставила. Його вчення виникло як пряме і безпосереднє продовження навчання найвидатніших представників філософії, політичної економії і соціалізму ».
Ціна
70
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи