Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Тести із соціальної педагогіки.
Шпаргалка
№ K-23733
1. Соціальна педагогіка – це : А) галузь психологічної науки, що вивчає закономірності поведінки, діяльності і спілкування людей у соціальних спільнотах, групах, колективах; Б) професійна або волонтерська діяльність, спрямована на гарантовану підтримку і надання соціальних послуг будь-якій людині; В) наука про соціально-педагогічні механізми формування особистості в соціумі та гармонізація її взаємовідносин на мікро-, мезо- та макрорівнях; Г) система винагород і покарань, що сприяє дотриманню соціальних норм.
2. Термін «соціальна педагогіка» був запропонований : А) А. Дістервегом; Б) Д. Дьюі; В) Е. Дюркгеймом; Г) П. Наторпом.
3. Соціальний педагог – це : А) це професійно підготовлений спеціаліст, який працює в державних і недержавних соціальних інститутах і сприяє створенню соціальних умов для повноцінної життєдіяльності будь-якої людини, яка потребує захисту та підтримки; Б) спеціаліст із медико-соціальної реабілітації дітей-інвалідів для роботи в сім’ї та соціальних закладах; В) той, хто відповідає на запитання анкети і виступає джерелом первинної інформації; Г) це спеціаліст, який здійснює соціально-педагогічну діяльність, об’єктом якої є діти і молодь, що потребують підтримки і допомоги у процесі соціалізації як основної умови самореалізації, самокорекції і самоствердження.
4. Соціалізація – це : А) відновлення в особистості якостей необхідних для нормальної життєдіяльності в суспільстві; Б) втрата чогось через недостатнє задоволення певної важливої потреби ; В) процес і результат засвоєння та подальшого активного відтворення засвоєного досвіду індивідом; Г) вплив, що визначається соціальною пітримкою і соціальним захистом людей, які її потребують через соціальну захищеність, хворобу або інші соціальні причини;
5. Соціальна група, в межах якої діяльність особистості позитивно оцінюється і як наслідок особа приймає на себе певну соціальну роль – це : А) група наслідування; Б) група експертна; В) група дифузна; Г) група первинна.
6. Молода людина, яка здійснила правопорушення : А) девіант; Б) типовий приклад девіації; В) делінквент; Г) респондент.
7. Перехід внутрішніх психічних актів у зовнішні дії та вчинки в процесі активної взаємодії особистості з оточуючим соціальним середовищем – це процес : А) інтеріоризації; Б) екстеріоризації; В) рефлексії; Г) егоцентризму.
8. Мала контактна група зі стійкими, постійними зв’язками і традиціями, відносини між членами якої характеризуються інтимністю, носять неформальний, особостісний характер – це : А) сім’я; Б) група первинна; В) група мала; Г) група рівних.
9. Процес і результат відтворення наступних поколінь на засадах турботи про соціокультурний розвиток суспільства - це : А) соціальний розвиток; Б) соціалізація; В) соціальна освіта; Г) соціальний виховання.
10. Хто з першопедагогів розглядав педагогіку як соціальну науку : А) А. С. Макаренко; Б) Я. А. Коменський; В) К. Д. Ушинський; Г) П. Ф. Лесгафт.
11. Одними із перших висунули ідею безстанового навчання і виховання у своїх книгах: А) Т. Мор і Т. Кампанела; Б) Г. Кершенштейнер і Т. Кампанела; В) Дж. Лок і Й. Песталоці; Г) А. Дістервег і Т. Мор.
12. До психодіагностичних методів соціально-педагогічної діяльності відноситься: А) психогімнастична ігрова корекція, ігротерапія, арттерапія; Б) тести інтелекту і здібностей, рисункові тести, соціометрія; В) інтерв’ю, моніторинг, експертний прогноз; Г) позитивний приклад, переконання, заохочення.
13. До методів психотерапії соціально-педагогічної діяльності належать : А) методи, що впливають на свідомість, на почуття та поведінку; Б) словесні методи, наочні методи, практичні; В) трудотерапія, статусне переміщення, групова терапія; Г) сугестія, самрнавіювання, психоаналіз.
14. До методів соціальної профілактики соціально-педагогічної діяльності належать : А) превентивний метод, соціальна терапія, соціодрама; Б) позитивний приклад, переконання, заохочення; В) соціальний нагляд, соціальна опіка, соціальне обслуговування; Г) діагностичний навчальний експеримент, соціально-психологічний тренінг, тренінг поведінки.
15. Дотримання нормативно-ціннісних установок у будь-яких випадках соціально-педагогічної діяльності. Про який із принципів соціально-педагогічної діяльності це сказано : А) гуманізму; Б) демократичності; В) комплексності; Г) законності.
16. Гуманізм, демократичність, альтруїзм, врахування конкретних умов життєдіяльності дитини відносяться до такої групи принципів соціально-педагогічної діяльності як : А) психолого-педагогічні; Б) організаційні; В) змістові; Г) головні.
17. Школа – це: А) нейтрально діюча соціальна система; Б) відкрита соціальна система; В) закрита соціальна система; Г) опосередкована соціальна система.
18. Високоорганізована соціальна група, характеризується адекватним рівнем готовності до виконання соціально-значущих цілей – це: А) група-кооперація; Б) номінальна група; В) група-колектив; Г) група-асоціація.
19. Група на рівні об’єднання цілей, формування соціальних взаємин, виявлення соціального статусу, водночас діяльність кожного учасника приймає переважно індивідуальний характер – це : А) група-кооперація; Б) група-колектив; В) група-асоціація; Г) група на рівні автономізації.
20. Вид соціальної групи та , який характеризується чітким усвідомленням належності до неї, тісними та активними міжособистісними зв язками – це : А) група на рівні автономізації; Б) група-асоціація; В) номінальна група; Г) група-кооперація.
21. Функція сім’ї, яка зумовлена необхідністю продовження людського роду, трудового потенціалу для розвитку суспільства на майбутнє – це: А) гедоністична функція; Б) економічна; В) функція первиної соціалізації; Г) генеративна.
22. Групи дітей та молоді, свідомо організованні для досягнення певної мети, наділенні внутрішньою структурою, певними методами діяльності, мають установчі документи – це : А) група неформальна; Б) група напівформальна; В) група формальна; Г) група аномальна.
23. Невелика кількість учасників, спонтанний характер створення та діяльності, низький організаційний рівень, безпосереднє особисте спілкування, високий рівень ідентифікації члена групи з самою групою – це характерні риси : А) напівформальної групи; Б) неформальної групи; В) диференційованої групи; Г) групи рівних.
24. Категорія агресивних дітей, які характеризуються надмірною імпульсивністю, слабким самоконтролем, недостатньою соціалізованістю потягів, негативізмом характеру – це : А) діти, схильні до вияву негативізму; Б) діти, схильні до вияву невербальної агресії; В) діти, схильні до вияву вербальної агресії; Г) діти, схильні до вияву фізичної агресії.
25. Рух, щодо надання безкорисливої допомоги, тим хто її потребує – це : А) волонтерський рух; Б) правозахисний рух; В) громадський рух; Г) національний рух.
26. Спеціально організований процес спілкування соціального працівника з клієнтом, за допомогою якого у клієнта можуть бути актуалізованні додаткові психічні сили і здібності заради пошуку нових можливостей виходу із тяжких життєвих ситуацій – це : А) корекція; Б) консультування; В) профілактика; Г) стратифікація.
27. Область соціально-педагогічної реальності, на яку спрямовується пізнавальний інтерес соціального педагога чи працівника – це: А) предмет соціально-педагогічного дослідження; Б) мета соціально-педагогічного дослідження; В) техніка соціально-педагогічного дослідження; Г) об’єкт соціально-педагогічного дослідження.
28. Спеціально організований процес пізнання під час якого відбувається збір інформації про вплив на особистість і соціум соціально-психологічних, педагогічних, екологічних і соціологічних чинників з метою підвищення ефективності педагогічних чинників – це : А) педагогічна діагностика; Б) соціально-педагогічна корекція; В) соціально-педагогічна діагностика; Г) педагогічна корекція.
29. Вид наукоао-практичної діяльності соціальних служб або соціальних працівників, яка грунтується на соціальному дослідженні, аналізі, оцінці різних соціальних явищ, обставин, поведінки дітей та молоді - це : А) соціальний експеримент; Б) соціальна експертиза; В) соціальний дослід; Г) соціальне спостереження.
30. Одна із галузей психології, яка виникла на початку ХХ століття, яка у своїй діяльності використовує методи тестування, за допомогою яких вивчаються природні здібності людей – це : А) психодіагностика; Б) психотерапія; В) психотехніка; Г) психокорекція.
Ціна
20
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи