Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Практикум з психології розвитку (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28013
Завдання 1. Сформулюйте коротко основні положення теорії Л. С. Виготського та складіть план відповіді. Чим відрізняється культурна лінія розвитку від натуральної? Яке теоретичне та практичне значення культурно-історичної концепції Л. С. Виготського?
Завдання 2. Заповніть пропущені слова для формулювання відповіді на запитання "Основні ідеї культурно-історичної концепції Л. С. Виготського". Згідно з Л. С. Виготським процес розвитку проходить від _________________. Розвиток психіки – це _________________. Джерелом розвитку є ___________. Психічний розвиток дитини відбувається шляхом ____________ історично вироблених форм і способів діяльності. Рушійна сила психічного розвитку – це ____________. Умовами розвитку у культурно-історичній парадигмі виступають ______________ та ______________. Рядок підказки. Від індивідуального до соціального, від соціального до індивідуального, індивідуалізації, соціалізації, індивід, середовище, біологічна природа людини, створення, відкриття, присвоєння, рефлексії, навчання, розвиток, спадковість, морфологічні особливості мозку, спілкування, середовище.
Завдання 3. На основі довготривалих спостережень за спортсменами професор А.Ц. Пуні зробив такі висновки: «Сильне передстартове збудження поряд з м'язовою скутістю може супроводжуватися загальним руховим збудженням, найчастіше виражається у підвищені звичного темпу рухів і мови. Спортсмен метушиться, безпричинно поспішає, хоча і робить все заздалегідь, без жодних підстав боїться запізнитися до старту. Для оволодіння самостійним контролем за темпом рухів та мови існують різноманітні вправи, загальні принципи яких полягають у наступному: 1) тренувати плавність та повільність рухів; 2) чергувати у тренуванні швидкий та повільний, плавний та різкий темп; 3) так організувати життя, щоб обставини не змушували поспішати». На основі цього висновку зробіть спробу встановити: а) що було об’єктом спостереження? б) яка ціль спостереження? в) в яких ситуаціях велось спостереження?
Розв’яжіть психологічні задачі 1. Студентка педагогічного інституту під час проходження педагогічної практики в дитячому садку підійшла до Колі (хлопчику – 5 років) і сказала йому: «Почекай хвилинку, мені треба з тобою провести бесіду». Хлопчик зупинився і здивовано подивився на неї. Студентка почала з ним бесіду... Які вимоги до використання методів психологічного дослідження не були враховані студенткою?
2. Вихователька дитсадка виявила, що двоє дітей з її групи, Сашко і Євген, завжди гуляють і граються разом. Це її здивувало, бо в характерах хлопчиків вона не помітила нічого спільного. Вихователька вирішила з’ясувати, на чому базується дружба цих дітей. Якими методами психологічного дослідження вона повинна скористатись?Поясніть ці методи.
Практикум. Проведіть спостереження за дітьми дошкільного віку (4-6 років). Мета: визначити індивідуальні особливості контактів дітей з незнайомими дорослими. Ситуація: перше знайомство. Відношення дітей до дорослого Ступінь активності дорослого Не пропонує спілкування Виражає схильність до спілкування Пропонує спілкування Індиферентне. Орієнтовна реакція Пасивне очікування. Позитивне емоційне відношення. Активний пошук контактів. Мовні контакти. Невербальні контакти. Активне стимулювання контактів. Інші особливості.
Аналіз та інтерпретація результатів спостереження Виділіть індивідуальні особливості дітей при установленні контактів з дорослими по кожній з намічених ліній, узагальнюючи результати своїх багаторазових спостережень або результати різних спостерігачів по відношенню до якоїсь однієї дитини.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи