Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методика викладання соціально-педагогічних і психологічних дисциплін КМР1 (НУ Шевченка)
Контрольна робота
№ K-27788
Контрольно-модульна робота 1 КОНТРОЛЬНО-МОДУЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ. ТЕСТ 1. № 1 Запитання 1: Одним із завдань, згідно із Болонською системою, є підготовка фахівців кваліфікаційного рівня „бакалавр”, призначенням яких є не лише поглиблена наукова діяльність, але й їхня спроможність подальшого викладання у вищій школі фахових дисциплін згідно з дипломною спеціалізацією.
Запитання 2: Чи правильне твердження, що якщо педагог володіє засадами методики викладання у вищій школі і чим вищий рівень якості методики викладання ним фахової дисципліни, то необхідність стимулювання студента зменшується?
Запитання 3: Оберіть правильне визначення методології. 1). Методологія - система збору, накопичення, зберігання, пошуку, обробки та подання інформації. 2). Методологія - система теоретичних знань, які виконують роль керуючих принципів, зброєю наукового дослідження та конкретних засобів реалізації потреб наукового аналізу явищ об'єктивної дійсності. 3). це система знань, умінь, навичок, якими мають володіти ті, хто навчаються у відповідний період навчання для здобуття професії „соціальна педагогіка” на рівні фахівця вищої кваліфікації.
Запитання 4: Що зі змісту соціально-педагогічної методології є зайвим? 1).учіння про структуру та функції соціально-педагогічного знання; 2). вихідні, фундаментальні, загальнонаукові та педагогічні положення (теорії, концепції, гіпотези); 3). учіння про розвитку особистості на всіх вікових етапах; 4). учіння про методи соціально-педагогічного дослідження (методологія у вузькому значенні);
Запитання 5: Які принципи мають провідне значення у вивченні соціально-педагогічних дисциплін? а). ізоморфності; б). максимізації; в). мінімізації; г). стандартизації.
Запитання 6: Який з принципів побудови оптимальної структури навчального предмету соціальної педагогіки є зайвим? 1). історичний; 2). логічний; 3). конформізму; 4). принцип розгортання змісту навчального предмета відповідно до закономірностей формування пізнавальних можливостей суб'єкта учіння.
Запитання 7: Чи є вірним твердження, що зміст соціально-педагогічної освіти у вищій школі - це система знань, умінь, навичок, якими мають володіти ті, хто навчаються у відповідний період навчання для здобуття професії „соціальна педагогіка” на рівні фахівця вищої кваліфікації?
Запитання 8: Як називається план, у якому відображена вся сукупність предметів, які вивчаються, подано їх розподіл за роками навчання, указаний час на їх вивчення, передбачені форми і строки перевірки знань студентів?
Запитання 9: Головною функцією чого є передача досвіду, накопиченого попередніми поколіннями людей у формі матеріальної і духовної культури? 1). освіти; 2). виховання; 3). соціалізації.
Запитання 10: Які елементи культури в змісті освіти є зайвими? 1). система знань про природу, суспільство, мислення, способи діяльності; 2). система інтелектуальних і практичних навичок і вмінь, що дозволяє новим поколінням відтворювати культуру і зберігати її; 3). Досвід економічної діяльності; 4). досвід творчої діяльності; 5).система норм відношення до світу, один до одного.
Запитання 11: Який принцип є провідним принципом сучасної вищої школи? 1). принцип авторитаризму; 2). принцип лібералізації; 3). принцип демократизації. 4). принцип автоматизації.
Запитання 12: У яких нормативно правових документах знайшов своє закріплення принцип демократизації сучасної вищої школи? 1). у Законі України „Про освіту”, 2). у Конституції України; 3). у Державній національній програмі „Освіта” (Україна ХХІ століття).
Запитання 13: Чи тотожна теорія навчання до теорії учбової діяльності?
Запитання 14: Чи вірним є твердження, що теорія навчання відноситься головним чином до діяльності викладача, проте вона не зводиться до пояснення викладання навчального предмету як оптимального викладання навчального матеріалу.
Запитання 15: Чи завжди навчання та розвиток співпадають?
Запитання 16: Чи є вірним твердження, що викладач не вчить студента науці, а пояснює, як йому вчитися самостійно, причому не тільки читати наукову літературу, але і самостійно мислити, навіть слухаючи лекції?
Запитання 17: У процедурі формування поняття оберіть відповідність послідовності дій викладача, що виконуються спільно із студентами: А. виведення наслідків - процес, зворотний дії підведення під поняття: коли вже відомо, що об'єкт відноситься до даного поняття, вирішується зворотне завдання - виявлення у нього тих істотних ознак, якими він повинен обов'язково володіти, якщо відноситься до даного поняття. В. виділення істотних ознак поняття з визначення; С. підведення під поняття різних предметів: розпізнавання у них ознак, необхідних і достатніх для віднесення їх до даного поняття
Запитання 18: Чи вірним є те, що навчання студента забезпечуватиме вищий інтелектуальний розвиток та розвиток високих професійних якостей тільки тоді, коли буде йти паралельно рівню їх розвитку на цей момент?
Запитання 19: Чи є вірним твердження, що навчання, що орієнтується на кінцевий продукт у вигляді головних освітніх новоутворень, є розвиваюче навчання, а методи його здійснення названі інноваційними (інновації - це новоутворення).
Запитання 20: Як називається науково обґрунтований і логічно завершений фрагмент (одиниця) навчального матеріалу (розділу, теми), який відповідає конкретній дидактичній меті?
Запитання 21: Як називається пакет науково адаптованих програм для індивідуального навчання, що оптимізує на практиці академічні та особисті досягнення студента з певним рівнем попередньої підготовки?
Запитання 22: Оберіть за сукупністю яких принципів пропонується складати модульні програми: 1). цільове призначення інформаційного матеріалу; 2). окреме використання комплексних, інтегрованих і часткових дидактичних цілей; 3). повнота навчального матеріалу в кожному модулі; 4). чітка взаємозалежність елементів модуля; 5). реалізація зворотного зв'язку; 6). оптимальна передача інформаційного й методичного матеріалу.
Запитання 23: Які можливості надає викладачам модульна технологія навчання? 1). персоналізування технології навчання; 2). урахування міжпредметної інтеграції у викладанні дисциплін; 3). можливість тісніше контактувати з групою студентів при аудиторному навчанні; 4). збільшення лекційних та практичних аудиторних занять; 5). урахування індивідуальних здібностей студентів, виявлення та розвиток їхніх творчих здібностей та якостей.
Запитання 24: Як називають в педагогіці відправні, керуючі положення процесу навчання та виховання?
Запитання 25: Який з перерахованих принципів навчання є зайвим? 1). принципу науковості та доступності навчання. 2). принцип систематичності, послідовності навчання та його зв'язку з практикою. 3).принцип абстрактності. 4). принципу усвідомленості та активності студентів при керівній ролі педагога. 5). принцип єдності конкретного та абстрактного.
Запитання 26: Як називається явище, що розглядається в логіці та теорії пізнання як реально існуюче явище; те що трапилося насправді; основа для висновку та узагальнення?
Запитання 27: Професійна педагогічна діяльність - це вид педагогічної діяльності, якою займаються всі люди (батьки, керівники виробництв, установ тощо) в повсякденному житті, не маючи спеціальної педагогічної освіти і педагогічної кваліфікації. Здійснюючи виховний вплив, вони діють здебільшого інтуїтивно, не завжди вміючи чітко пояснити чи обґрунтувати свою позицію.
Запитання 28: Чи вірним є те, що професійна педагогічна діяльність потребує спеціальної освіти і здійснюється у спеціальних навчально-виховних та освітніх закладах. Фахівець діє свідомо, спираючись на систему принципів, правил, прийомів?
Запитання 29: Як називається фахівець, який займається навчально-виховною роботою в школі чи дитячому садку, школі-інтернаті чи виправній колонії, працівник позашкільного закладу, керівник народної освіти, викладач вищого навчального закладу?
Запитання 30: Який з підходів до розуміння будови педагогічної діяльності є зайвим? 1). структурний, 2). комплексний; 3). функціональний, 4). рефлексивний
Запитання 31: Оберіть п'ять функціональних компонентів у структурі педагогічної діяльності: 1). Гностичний компонент 2). Діагностичний компонент. 3). Проектувальний компонент 4). Конструктивний компонент 5). Деструктивний компонент. 6). Комунікативний компонент 7). Організаційний компонент
Запитання 32: Як називається внутрішній рушій, що спонукає педагога до професійної педагогічної діяльності?
Запитання 33: Оберіть відповідність визначень мотивацій: А. мотивація пов'язана зі змістом педагогічної діяльності і ґрунтується на потребі у спілкуванні зі студентом. В. мотивація зумовлена чинниками, які не мають безпосереднього зв'язку з професійною діяльністю. 1. Зовнішня 2. Внутрішня
Запитання 34: Майстерність педагога - це вирішення різноманітних педагогічних завдань, успішна організація навчально-виховного процесу й отримання відповідних результатів, але її сутність полягає в певних професійних і особистісних якостях, які породжують цю діяльність і забезпечують її ефективність.
Запитання 35: Які з складових педагогічної майстерності є зайвими? 1). гуманістична спрямованість діяльності педагога; 2). особистісна автономність; 3). професійна компетентність; 4). педагогічні здібності; 5). педагогічна техніку; 6) педагогічний інструментарій.
Запитання 36: Як називається оволодіння педагогом педагогічним досвідом людства, ступінь його досконалості в педагогічній діяльності, досягнутий рівень розвитку його особистості?
Запитання 37: Стиль спілкування визначає три типи викладачів. Який з наведених типів є зайвим?: 1) проактивний 2). реактивний 3). конструктивний 4).надактивний
Запитання 38: Як називається професійне спілкування викладача з усіма учасниками навчально-виховного процесу, яке спрямоване на створення оптимальних умов для здійснення мети, завдань виховання і навчання?
Запитання 39: Виберіть функції педагогічного спілкування 1). деструктивно-афективна 2). інформаційно-комунікативна; 3). регуляційно-комунікативна 4). афективно-регуляційна 5). афективно-комунікативна
Запитання 40: Оберіть відповідність визначень до змісту структури професійно-педагогічного спілкування за В. Кан-Каликом: А. моделювання майбутнього спілкування з аудиторією В. організація спілкування на початку навчально-виховного заходу − комунікативна атака С. безпосереднє спілкування протягом навчально-виховного заходу D. аналіз перебігу спілкування та його результатів і внесення відповідних корективів у модель майбутнього спілкування. 1. комунікативний етап 2. заключний етап 3. управлінський етап 4. прогностичний етап
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи