Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Оцініть цей сайт


аватар
Ровенчук Віталій Вікторович

Рейтинг: 10
аватар
Баратеон Станіс Лавовіч

Рейтинг: 10
аватар
Жижикова Юлія Олегівна

Рейтинг: 10
аватар
Горак Ірина Романівна

Рейтинг: 10
Вікторія

Рейтинг: 10
аватар
Кондратюк Надія

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Управлінський облік


Контрольна робота
K-17019

1. Методи і моделі прийняття рішень при формуванні теоретичних і практичних положень обліку, аналізу та аудиту розрахунку з дочірніми підприємствами
2. Навести приклад ухвалення управлінського рішення з використанням кількісної інформації про минуле
Тест "стратегія"
Вкажіть ті принципи, яким необхідно слідувати для досягнення кожного з трьох варіантів стратегічної мети (А, Би і В)
Початкові умови. Ви – власник фірми Ф по виробництву комп'ютерів. У штаті фірми 200 чоловік. Об'єм продукції, що випускається, – 10 тис. комп'ютерів в рік. Ваша фірма випробовує жорстку конкуренцію. Але у вас є ясна мета
Варіанти стратегічної мети: А. Фірма через рік. Продукція вашої фірми має попит. Об'єм реалізації склав 12 тис. комп'ютерів в рік. Це досягнуто за рахунок реклами і невдалих дій конкурентів
Б. Фірма Ф5 через 5 років. Продукція фірми має великий попит. Об'єм реалізації склав 250 тис. комп'ютерів в рік. Відкрито дві філії (у США і Канаді). Успіх досягнутий насамперед за рахунок застосування новітньої технології
В. Фірма Ф15 через 15 років. Ваша фірма є одній їх ведучих в галузі. Випускає в рік 5 млн. комп'ютерів і має філії в 60 країнах світу. Розквіт досягнутий за рахунок застосування ультрамодерної технології, новітніх відкриттів і грамотних методів управління
Принципи досягнення мети
1. Забезпечувати споживачів товарами за будь-яких обставин
2. Розробляти нові і кращі товари, не дивлячись на великі витрати
3. Надавати все вирішувати менеджерам: це швидше, і ви за це їм платите
4. Поводитися з людьми так, як ви б хотіли, щоб поводилися з вами
5. Зберігати стабільні ціни, навіть при жорсткій конкуренції
6. Вступати в нову галузь, оскільки це обіцяє швидкий дохід при мінімальному ризику
7. Оцінювати людей за тривалий період
8. Не піклуватися про розвиток службовців, поки не будуть вирішені ваші завдання або фірма не набере "потрібних оборотів"
9. Створювати самоуправляємі робочі групи, оскільки це підвищує рівень моральності
10. Стійко дотримуватися довгострокових планів, незважаючи на конкуренцію
11. Намагатися заробляти на швидкому розпродажі, використовуючи рекламу
12. Добиватися близьких цілей всупереч усьому, якщо це дасть прибуток
13. Створювати обслуговування, що породжує повторний бізнес
14. Заохочувати співробітників за пошук способів ефективнішої роботи
15. Використовувати своєчасну винагороду
16. Визначити ключові моменти, найважливіші для довгострокового успіху
17. Регулярно модернізувати виробництво, не дивлячись на великі витрати
18. Не приділяти уваги розробці нових товарів і послуг, крім випадків, коли прибуток високий, а ризик мінімальний
19. Приділяти особливу увагу своїм передчуттям. Часто вони - результат аналізу фактів в підсвідомості
20. Братися лише за такі справи, для яких у співробітників є знання і уміння
21. Змінювати ціни ради поточних цілей, залежно від конкуренції
22. Підкреслювати, що якість – ключ до підвищення ефективності
23. Вкладати засоби в дослідження, нові товари, устаткування, навіть якщо це не відразу принесе прибуток
24. Розуміти, що люди, пов'язані з якою-небудь роботою, знають про неї більше інших, і використовувати це
25. Зменшувати витрати до мінімуму, прагнучи до економії у всьому
26. Більше використовувати старе устаткування. Це дешевше
Результати представити у вигляді наступної таблиці
Стратегії А Б В
Номери принципів
Після цього сформулюйте поодинці додатковому принципу, яким слідували б особисто ви досягши кожної з приведених цілей. Поясните, чому
Ціна

15

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 38
Гостей: 38
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.