Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Образ ділового чоловіка в засобах масової інформації
Курсова
№ K-16670
Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОБРАЗУ ДІЛОВОГО ЧОЛОВІКА В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 1.1. Поняття образу ділової людини 1.2. Основні проблеми створення образу ділового чоловіка в засобах масової інформації РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОБРАЗУ ДІЛОВОГО ЧОЛОВІКА В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 2.1. Формування іміджу лідера в ЗМІ 2.2. Актуалізація образу ділового чоловіка в засобах масової інформації Висновки Список літератури
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи