Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Образ ділового чоловіка в засобах масової інформації
Курсова
№ K-16670
Вступ РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОБРАЗУ ДІЛОВОГО ЧОЛОВІКА В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 1.1. Поняття образу ділової людини 1.2. Основні проблеми створення образу ділового чоловіка в засобах масової інформації РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОБРАЗУ ДІЛОВОГО ЧОЛОВІКА В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 2.1. Формування іміджу лідера в ЗМІ 2.2. Актуалізація образу ділового чоловіка в засобах масової інформації Висновки Список літератури
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи