Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
FASHION-комунікація порівняльний контент-аналіз FASHION-TV і журналу «HARPERS BAZAAR» (російська версія)
Дипломна
№ K-7159
АНОТАЦІЯ РЕФЕРАТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ЗМІСТУ «HARPERS BAZAAR» І «FASHION»: ПРО МОДУ Й НЕ ТІЛЬКИ 1.1. Модні тенденції й ідеологія «HARPERS BAZAAR» і «FASHION»: спільні і відмінні риси 1.1.1. Ідеологія й тенденції «HARPERS BAZAAR» і «FASHION» 1.1.2. Персонажі «HARPERS BAZAAR» і «FASHION» як ідеологічні носії моди РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСИФІКАЦІЙНИХ ОЗНАК «HARPERS BAZAAR» І «FASHION» ЯК ЖУРНАЛУ ТА ТЕЛЕВІЗІЙНОГО КАНАЛУ 2.1. Типологія друкованих і телевізійних ЗМІ 2.1.1. Типологія друкованих ЗМІ 2.1.2. Видання для жінок як частина елітарного журнального сегмента на вітчизняному ринку ЗМІ 2.1.3. Телебачення й типологія програмних продуктів ТВ 2.1.4. Канал “Fashion” як телевізійний канал про моду 2.2. Жанрові різновиди друкованих і телевізійних ЗМІ 2.2.1. Жанри журнальної публіцистики 2.2.2. Жанри телевізійної публіцистики РОЗДІЛ 3. PR, РЕКЛАМА Й ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК: СПІЛЬНЕ Й ВІДМІННЕ В РЕДАКЦІЙНО-ВИДАВНИЧОМУ МАРКЕТИНГУ «HARPERS BAZAAR» І «FASHION» 3.1. PR і знаменитості «HARPERS BAZAAR» і «FASHION» 3.1.1. PR знаменитостей в «FASHION» 3.1.2. PR знаменитостей в «BAZAAR» 3.1.3. PR ЗМІ модних трендів 3.2. Особливості реклами в «HARPERS BAZAAR» і «FASHION» 3.2.1. Реклама в «HARPERS BAZAAR» 3.2.2. Реклама в «FASHION» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи