Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
FASHION-комунікація порівняльний контент-аналіз FASHION-TV і журналу «HARPERS BAZAAR» (російська версія)
Дипломна
№ K-7159
АНОТАЦІЯ РЕФЕРАТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ЗМІСТУ «HARPERS BAZAAR» І «FASHION»: ПРО МОДУ Й НЕ ТІЛЬКИ 1.1. Модні тенденції й ідеологія «HARPERS BAZAAR» і «FASHION»: спільні і відмінні риси 1.1.1. Ідеологія й тенденції «HARPERS BAZAAR» і «FASHION» 1.1.2. Персонажі «HARPERS BAZAAR» і «FASHION» як ідеологічні носії моди РОЗДІЛ 2. ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСИФІКАЦІЙНИХ ОЗНАК «HARPERS BAZAAR» І «FASHION» ЯК ЖУРНАЛУ ТА ТЕЛЕВІЗІЙНОГО КАНАЛУ 2.1. Типологія друкованих і телевізійних ЗМІ 2.1.1. Типологія друкованих ЗМІ 2.1.2. Видання для жінок як частина елітарного журнального сегмента на вітчизняному ринку ЗМІ 2.1.3. Телебачення й типологія програмних продуктів ТВ 2.1.4. Канал “Fashion” як телевізійний канал про моду 2.2. Жанрові різновиди друкованих і телевізійних ЗМІ 2.2.1. Жанри журнальної публіцистики 2.2.2. Жанри телевізійної публіцистики РОЗДІЛ 3. PR, РЕКЛАМА Й ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК: СПІЛЬНЕ Й ВІДМІННЕ В РЕДАКЦІЙНО-ВИДАВНИЧОМУ МАРКЕТИНГУ «HARPERS BAZAAR» І «FASHION» 3.1. PR і знаменитості «HARPERS BAZAAR» і «FASHION» 3.1.1. PR знаменитостей в «FASHION» 3.1.2. PR знаменитостей в «BAZAAR» 3.1.3. PR ЗМІ модних трендів 3.2. Особливості реклами в «HARPERS BAZAAR» і «FASHION» 3.2.1. Реклама в «HARPERS BAZAAR» 3.2.2. Реклама в «FASHION» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи