Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ТА АСОРТИМЕНТУ ТЕЛЕВІЗОРІВ
Курсова
№ K-15889
ВСТУП 4 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ І АСОРТИМЕНТУ ТЕЛЕВІЗОРІВ 7 1.1. Аналіз ринку телевізорів в Україні 7 1.2. Класифікація і асортимент телевізорів 15 1.3. Фактори, що впливають на формування якості та асортименту телевізорів 25 1.4. Споживчі властивості та вимоги до якості телевізорів 31 ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ТА АСОРТИМЕНТУ ТЕЛЕВІЗОРІВ 37 2.1. Організація, об’єкти та методи дослідження 37 2.2. Порівняльна характеристика та оцінка якості телевізорів 53 2.3. Дослідження асортименту телевізорів, що реалізується в мережі «Фокстрот» 58 РОЗДІЛ 3. ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ ПРИ ФОРМУВАННІ АСОРТИМЕНТУ ТЕЛЕВІЗОРІВ, ЩО РЕАЛІЗУЄТЬСЯ В МЕРЕЖІ «ФОКСТРОТ» 63 3.1. Значення вивчення попиту при формуванні товарного асортименту телевізорів 63 3.1. Вивчення попиту при формуванні телевізорів, що реалізується в мережі «Фокстрот» 63 3.1. Аналіз чинників, що впливають на рішення споживача щодо здійснення покупки телевізорів, що реалізується в мережі «Фокстрот» 63 3.1. Шляхи удосконалення вивчення попиту при формуванні асортименту телевізорів на досліджуваному підприємстві 63 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65 ДОДАТКИ
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи