Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
«Послуги як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства»
Курсова
№ K-26205
Центральна спілка споживчих товариств УКООПСПІЛКА Івано-Франківський фінансово-комерційний кооперативний коледж ім.С.Граната
КУРСОВА РОБОТА З дисципліни «Комерційна діяльність» на тему: «Послуги як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства»
Виконав студент 3 курсу, групи
(прізвище, ім’я, по батькові)
Керівник: Яремко В.Г.
Івано-Франківськ – 2013
План :
Вступ.
1. Стан сфери послуг – запорука конкурентоспроможності підприємств на ринку.
2. Стратегія створення і надання системи послуг у підприємствах торгівлі.
3. Організація надання окремих видів послуг.
4. Шляхи створення сприятливих умов та стимулювання продажу послуг, виходячи з програми розвитку сфери послуг на підприємстві
Висновок. Література. Додатки.
Вступ
В умовах конкуренції розширення сервісного обслуговування своєї продукції стає важливим засобом боротьби на ринку послуг за потенційних покупців. Принцип сучасного надання послуг (сервісу) означає те, що фірма-виробник товару бере на себе відповідальність за підтримання працездатності продукції протягом всього терміну їх експлуатації. Конкурентоспроможність – порівняльна характеристика товару та послуг, що містять в собі комплексну оцінку всіх параметрів відносно виявлених умов ринку або параметрів іншого товару або послуг. Реальна конкурентоспроможність оцінюється тільки під час співставлення з характеристиками і умовами продажу аналогічних товарів та надання аналогічних послуг. Конкурентоспроможність товару та послуги – поняття інтегральне, воно складається з низки параметрів: • споживацькі параметри; • економічні параметри, що формують повну вартість товарів та послуг; • організаційно-комерційні параметри (зручність розрахунків і можливості кредитування; ступінь відповідальності продавців за виконання гарантій; забезпеченість обслуговування в гарантійний і післягарантійний періоди та ін.) За своїм характером послуга — це не тільки різновид матеріальних благ, що реалізуються торговельними підприємствами, а також органічна складова роботи суб'єктів галузі торгівлі як типового представника торговельно-сервісних систем у сфері обміну. У галузі торгівлі послуга є не просто звичайним різновидом товару, а специфічним товаром, створеним саме торговельними організаціями, підприємствами й одиницями, а тому її можна розглядати і як товар, і як вид діяльності та як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємства. У практиці діяльності торговельного підприємства «Вопак» застосовуються різноманітні торговельні послуги, наприклад, розкрій тканин, доставка товару додому покупцям, комплектування та оформлення подарунків тощо. Частину з цих послуг можуть виконувати безпосередньо продавці, інші послуги надаються кваліфікованими спеціалістами, які за договорами оренди чи на інших умовах працюють на спеціально виділених площах магазинів, ще інші послуги можуть виконуватися працівниками підприємств сфери побутового обслуговування, але збір заявок на їх виконання та прийом оплати за виконані послуги можуть здійснювати продавці магазинів, розташованих, наприклад, у сільських населених пунктах. Удосконалення надання основних послуг вимагає розвитку та модернізації мережі магазинів «Вопак», підвищення рівня їх технічного оснащення, впровадження та застосування прогресивних методів і поза магазинних форм продажу товарів, активізації торгової реклами, організації для покупців різноманітних консультацій спеціалістів та ін. Сприяючи придбанню товарів і полегшуючи при цьому їх споживання, торговельні послуги створюють покупцям найбільш комфортні умови в магазинах. Тому надання торговельних послуг для кожного магазину повинно бути таким же невід'ємним компонентом, як і виконання операцій з продажу товарів. При формування переліку послуг для конкретного магазину необхідно пам'ятати, що низка послуг, наприклад доставка меблів за бажанням покупця додому, розпакування, збирання, встановлення вдома у покупця холодильників, пуск або включення яких самим покупцем не допускається, передбачені діючими правилами торгівлі непродовольчими товарами і є обов'язковими. Поряд з формуванням або розширенням переліку торговельних послуг, важливе значення для створення належного рівня торговельного обслуговування населення у магазині має забезпечення високої якості їх виконання, тобто забезпечення якості послуг, які надаються та можливість послуг бути конкурентоспроможними. Отже, надання послуг є з основних факторів забезпечення конкурентоспроможності підприємства «Вопак» . Таким чином, викладене вище зумовлює актуальність дослідження теми курсової роботи.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи