Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Комерційна діяльність з оптового продажу товарів і шляхи її удосконалення
Курсова
№ K-26206
Центральна спілка споживчих товариств УКООПСПІЛКА Івано-Франківський фінансово-комерційний кооперативний коледж ім.С.Граната
КУРСОВА РОБОТА З дисципліни «Комерційна діяльність» на тему: Комерційна діяльність з оптового продажу товарів і шляхи її удосконалення
Виконав студент 3 курсу, групи
(прізвище, ім’я, по батькові)
Керівник: Яремко В.Г.
Івано-Франківськ – 2013
План: Вступ. 1.Характеристика діяльності оптового торговельного підприємства. 2.Види оптового продажу. 3.Порядок укладання договорів на поставку товарів. 4.Форми та методи оптового продажу товарів на підприємстві. 5.Аналіз організації оптового продажу товарів. Висновки. Література. Додатки. Вступ:
Організація і технологія оптового продажу товарів є важливим об'єктом комерційної і маркетингової діяльності торговельного підприємства «Вопак» .
Оптовий продаж товарів здійснюють оптові торгові підприємства, а також виробничі підприємства, які реалізують свою продукцію оптовим і роздрібним торговельним підприємствам ,як «Вопак», і організаціям на основі укладених між ними договорів. Економічна суть оптового продажу товарів народного споживання, на відміну від роздрібного, полягає в тому, що товари продаються не для особистого споживання, а для дальшого перепродажу у сфері обігу.
Оптовий продаж товарів супермаркету «Вопак» спрямований на виконання основної функції оптової торгівлі — організацію постачання роздрібної торгівлі необхідними товарами. Продаж товарів повинен бути організований так, щоб забезпечити своєчасне постачання роздрібних торгових підприємств товарами, сприяти прискоренню товарообігу і зниженню витрат обігу.
Дана курсова робота буде розкривати основні заходи щодо стимулювання оптового продажу товарів і шляхи вдосконалення оптового продажу товарів на підприємстві «Вопак» ,а також сучасні методи та економічні теорії якими користуються підприємства,що сприяють процесу товарно-грошового обігу та попиту на товар.
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи