Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПРОЕКТ СТВОРЕННЯ СALL-ЦЕНТРА
Курсова
№ K-25121
1. РЕЗЮМЕ 3 2. ВІДОМОСТІ ПРО КОМПАНІЮ 6 3. ПРОЕКТ СТВОРЕННЯ СALL-ЦЕНТРА ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПРОГРАМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ІТ-ІНФРАСТРУКТУРИ КОМПАНІЇ УКРТЕЛЕКОМ 12 4. МАРКЕТИНГОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ 17 4.1. Український ринок телекомунікацій 17 4.2. Розвиток специфічного сегменту ринку телекомунікацій – послуг call-центрів 18 4.3. Конкуренти 20 4.4. Об'єм ринку 22 4.5. SWOT-аналіз 23 4.6. Стратегія маркетингу 24 5. ВИРОБНИЧИЙ ПЛАН 26 5.1. Обґрунтування вибору технологічної схеми побудови call-центра 26 5.2. Технологія обробки вхідних дзвінків 27 5.3. План персоналу 33 5.4. Вимоги до матеріального забезпечення call-центра 35 6. АНАЛІЗ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РИЗИКІВ 36 7. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН 40 7.1. Інвестиційний план 40 7.2. Фінансові показники операційної діяльності 41 7.3. Дослідження фінансової стійкості і чутливості проекту 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 47
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
70
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи