Меню сайту

Нові користувачі
Юляшка
Користувачі
11.05.2024
daria14sp
Користувачі
11.04.2024
tim
Користувачі
02.04.2024
Марina
Автори робіт
26.03.2024
Zaituna
Користувачі
24.03.2024
Ти користуєшся WEBMONEY?


аватар
Маценко Назар Вікторович

Рейтинг: 10
аватар
Igor Falon

Рейтинг: 10
аватар
Побережна Тетяна Анатоліївна

Рейтинг: 16
Однорог Максим Анатолійович

Рейтинг: 16
аватар
Болгарін Володимир Володимирович

Рейтинг: 10
аватар
Козяр Анастасія Анатоліївна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Завдання на практичне заняття №3 логістика


Контрольна робота
K-28507

Заняття №3 - Концепція логістики. Формування мислення категоріями логістики
1. Кейс. Компанія «Пегюформ» постачає бампери для моделі авто «Пасат». Компанія Фольксваген» складає за 6 місяців до фактичного початку робіт план, постачання, який постійно коригується, враховуючи необхідну форму та колір бамперів (всього 84 варіанти). За 6 годин до фактичного складання постачальник отримує план кінцевого складання автомобіля (зборки). У постачальника кожні 39 секунд комплект бамперів передається з проміжного складу в правильній послідовності, щоб збігтися з кінцевим збиранням. Комплекти переміщуються на 2 складальних конвеєра, де бампер укомплектовується лампами та ін. (300 варіантів). Складальний конвеєр випускає бампери кожні 78 сек., вони укомплектовуються на спеціальні піддони та спеціальні вантажівки і доставляють на завод «Фольксвагена». Завантаження у постачальника та розвантаження у виробника організовано так, щоб кінцеве складання не переривалося. З моменту розвантаження до початку збирання проходить 1 година.
Поясніть принципи системного і потокового підходу в організації потоку постачання бамперів, а також принцип диктату споживача, а також корисності місця і часу.
2. Кейс. Компанія «ХХХ» закуповувала широкий спектр товарів у великої кількості постачальників (близько 40), які в основному були розташовані в Європі. Постачальники самостійно відправляли замовлений товар до пункту призначення – одного з великих міст. У пункті призначення всі вантажі приходили з-за кордону на різні міські термінали. Траплялося так, що вантажі довго зберігалися в митних терміналах, і ні транспортна компанія, ні митниця не повідомляла, що вантаж прийшов на склад. Вантаж лежав там 10-15 днів, після чого доводилося сплачувати штрафи за перевищення терміну митної декларації, а також оплачувати зберігання на складі тимчасового зберігання. Сукупні витрати га закупівлю і зберігання закуплених товарів становили близько 1 млн доларів на рік. Менеджери компанії, які пройшли тренінг з логістики, задумалися над тим, чи можна зменшити ці витрати. Тоді було знайдено незвичайне рішення, яке, на перший погляд, було абсурдним. У Фінляндії було створено консолідаційний склад дрібних вантажів, тобто товари від постачальників звозилися до Фінляндії. З постачальниками були змінені умови закупівлі: замість умов CIF (доставка до пункта призначення) самовивіз за допомогою однієї логістичної компанії. Усі вантажі з Фінляндії доставлялись в основному автомобільним транспортом з повним завантаженням на один розподільчий центр. При розробці цього проекту враховувалися вартість доставки не лише наземним транспортом, а й можливості авіаперевезення та експрес-доставки. При цьому компанія-замовник мала змогу контролювати процес доставки за рахунок автоматизації передачі даних і майже достовірно знати час прибуття партії товару на митний термінал власного розподільчого центру. Це дозволило скоротити потребу в персоналі: замість 8 осіб із перевезення збірних вантажів усіма вантажами стали займатися 3 особи (1 – у Фінляндії , і 2 - у місті призначення).

Результат, витрати на закупівлю та доставку товарів до розподільчого центру стали 200-250 тис.дол. на рік (зменшення в 4-5 разів – ефект логістики).
Ідентифікуйте основні проблеми в організації імпорту товарів у даній компанії. Поясність зроблені зміни в організації руху товарів від постачальників до центрального розподільчого складу покупця товару. Поясніть за рахунок чого був отриманий ефект логістики? Що означає зменшення тривалості поставки? Поясніть реалізацію основних принципів логістики у цьому кейсі? Чи зустрічали ви такі проблеми в організації імпорту товарів в інших компаній?
3. Ситуаційна вправа на потокове мислення.
Підприємство «ХХХХ» займається виробництвом та реалізацією мінеральної та солодкої води. Виробнича потужність заводу дозволяє розливати у пляшки 80 000 л на день (завод працює без вихідних). Стандартні пляшки ємністю 750 мл надходять на пакувальну ділянку, продуктивність якої 20 000 упаковок на день по 12 пляшок у кожній. Пакувальна лінія працює 5 днів на тиждень. З пакувальної лінії продукція спрямовується на склади підприємства, розташовані у місцях концентрації основних споживачів. Підприємство має 2 склади, які можуть зберігати по 30 000 упаковок на тиждень. Перевезення продукції від заводу до складів здійснює транспортна компанія «ТТТ», що має 8 вантажівок місткістю 300 упаковок кожен. Вони можуть виконати по 4 їздки на день 7 днів на тиждень.
На основі даних розраховано потужність матеріального потоку для кожної ланки ланцюга руху.

Питання. Який проміжок часу обрано для розрахунку потужності матеріального потоку і чому? Яка наскрізна потужність матеріального потоку? Чи можна її збільшити і за рахунок яких заходів? Запропонуйте шляхи вирівнювання пропускної здатності ланок ланцюга і обґрунтуйте потенційні вигоди таких змін.
4. Ситуаційна вправа на мислення категоріями місця і часу.
Розглянемо типовий процес виконання замовлення клієнта, оцінимо тривалість кожної операції та визначимо тривалість циклу виконання замовлення (від моменту отримання замовлення до його виконання).

Подання замовлення покупцем Обробка замовлення Комплектація замовлення Танспортування Отрианн замовленого товару Всього5-25
1-5 1-3 1-9 1-5 1-3

Кожна година цього часу безпосередньо відбивається на величині запасів у логістичному каналі, а отже, на швидкості реагування на вимоги ринку. Отже, треба аналізувати часові цикли та визначати їх продуктивну (корисну) та непродуктивну частку.
Приклад фармацевтичної компанії: у 40-тижневому циклі постачання від виконання замовлення постачальником до отримання товару покупцем лише 6,2% корисного часу.
Як визначити корисний час? Які фактори впливають на визначення часових характеристик окремих операцій? Що означає мислення категорією циклу обслуговування? Чому треба скорочувати цикли обслуговування?
5. Кейс. Компанія Ford Motor самостійно доставляла вагони різними автомобілями та відправляла їх у свій розподільчий центр, потім клієнтам. Зміна: вона уклала договір з транспортною компанією Norfolk Southern, яка створила 4 регіональні центри. На ці центри відвантажувалися вагони з однотипними автомобілями, а звідти – комплектами на спеціальних автоплатформах до місця призначення. Ефект: скорочення часу доставки з 60 до 15 днів; підвищення рівня обслуговування.
Як було змінено рух готового продукту і чому? Як змінилась тривалість доставки? Як це впливає на скорочення витрат і підвищення рівня обслуговування споживачів?
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Форма входа Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?
Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3648
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3648
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.