Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
КГУ, варіант № 55, Логістика, №2559
Контрольна робота
№ K-9604
Завдання № 1 3. Логістичні витрати: сутність і визначення. Економічна оцінка макрорівня окремих складових логістичних витрат в кінцевій ціні готової продукції 14. Напрями удосконалення управління транспортними потоками Завдання № 2 Визначте та опишіть на конкретному прикладі найменування обєктів-потоків (матеріальних та інформаційних) та основний тип операцій у наведених нижче системах. Визначте та класифікуйте основні види логістичних витрат за стадіями їх виникнення у процесі трансформації об’єктів-потоків для обраного варіанту логістичної системи. Найменування систем: Підприємство-виробник взуття
Завдання № 3 За наведеними нижче вихідними цифровими даними запропонуйте та подайте у вигляді "транспортних матриць" дві можливі схеми розподілу товаропотоків між постачальниками та покупцями, одна з яких має бути побудована за методом "північно-західного кута". Розрахуйте та порівняйте за двома схемами сумарні обсяги товаропотоків та визначте середню відстань, на яку транспортується одна тонна вантажу за кожною із запропонованих схем. Визначте, які з невикористаних у запропонованій схемі "клітинок" транспортної матриці доцільно використати для подальшого удосконалення схеми розподілу товаропотоків. Вихідні дані для розв'язання ситуаційної задачі: Загальна наявність товару у постачальників для продажу та поставки покупцям: постачальник "А" – 320 т.; постачальник "Б" – 450 т.; постачальник "В" – 620 т.; Загальна потреба в товарах у покупців: покупець "а" – 220 т; покупець "б" – 370 т; покупець "в" – 420 т; покупець "г" – 380 т; 1. Відстань між кожним постачальником та кожним покупцем встановлюється студентом самостійно у діапазоні 40 – 100 км. 2.Загальні обсяги пропозиції та потреби товарів для розподілу між постачальниками та продавцями, а також відстані між ними залишаються однаковими для обох запропонованих схем, змінюються маршрути перевезення та розміри окремих партій поставки. При побудові варіантів розподілу товаропотоків між: постачальниками та покупцями у вигляді транспортної матриці необхідно дотримуватись таких вимог: – у кожному рядку та кожному стовпчику "транспортної матриці" повинна бути хоча б одна "завантажена " (задіяна) клітинка; – число "завантажених" клітинок "транспортної матриці" повинно дорівнювати (m + n – 1), де "m " – кількість постачальників, а "n " – кількість покупців.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи