Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Бізнес-тренінг – тести (МАУП)
Контрольна робота
№ K-27149
ЕСТЬ КОНТРОЛЬНАЯ ПО ЭТОМУ ПРЕДМЕТУ - СПРАШИВАЙТЕ. Question 1 В якому співвідношенні знаходяться попит і пропозиція на ринку продавців? a. попит (як правило) перевищує пропозицію b. попит (як правило) менший від пропозиції c. попиту не існує d. попит і пропозиція знаходяться в рівновазі Question 2 Що є результатом переходу від ринку продавців до ринку покупців? a. підприємство може без труднощів продавати свої товари b. підприємство повинно значно більше піклуватися про споживача c. необхідність орієнтації на ринок управління підприємством d. ніхто не хоче що-небудь більше купувати Question 3 Що розуміють під основоположним рішенням в підприємництві? a. вибір місця розташування підприємства b. основоположні рішення включають в себе запланований обсяг збуту продукції c. основоположні рішення мають довгострокову дію d. в рамка основоположних рішень визначають коротко- і середньострокові підприємницькі цілі e. рішення, які пізніше можуть бути змінені без значних витрат f. вибір юридичної форми Question 4 Яких довгострокових цілей намагаються досягти більшість підприємців в ринковій економіці? a. максимізація прибутку b. зміцнення позиції підприємства на ринку c. постійне покриття витрат d. забезпечення незалежності підприємства e. виконання виробничих завдань, поставлених державою Question 5 Як розрізняють форми ринку в залежності від кількості і величини учасників ринку? a. багато дрібних продавців і багато дрібних покупців. Ця форма ринку називається поліполією b. один крупний продавець і багато дрібних споживачів. Така форма ринку називається монополією c. мала кількість середніх продавців і багато дрібних споживачів. Така форма ринку називається олігополією d. розрізняють вільний і регульований ринок e. багато дрібних продавців і незначна кількість споживачів. Така форма ринку називається олігополією Question 6 Які елементи не відносяться до дистрибутивної політики? a. життєвий цикл продукту b. фізична дистрибуція c. Public relations d. шляхи збуту Question 7 Які елементи відносяться до виробничо-асортиментної політики? a. оновлення продукції b. шляхи збуту c. Public relations d. модифікація продукції e. вилучення продукції f. умови платежу Question 8 Які фактори визначають попит окремого споживача на продукт? a. ціна запропонованого продукту b. потреба споживача c. попит всіх споживачів на цей продукт d. доходи споживача e. прибуток, який одержує продавець Question 9 Для чого підприємство здійснює амортизаційні відрахування? a. амортизація дає можливість підприємству “накопичити” гроші для заміни обладнання b. щоб рівномірно розподілити загальні витрати виробництва на термін служби основних фондів c. щоб рівномірно розподілити постійні затрати на термін служби основних фондів d. за допомогою амортизації початкова вартість обладнання включається в собівартість продукції Question 10 Які з приведених нижче визначень основних фондів вірні? a. основні фонди означають ту частину загальних витрат, яка при зміні обсягу виробництва залишається незмінною b. основні фонди – та частина майна підприємства, яка початково не призначена для продажу c. основні фонди оплачуються власниками підприємства d. основні фонди – це майно, яка довгостроково використовується на підприємстві Question 11 Поділ витрат на постійні та змінні проводиться з метою? a. визначення виробничої та комерційної собівартості b. визначення для кожної конкретної ситуації обсягу продажу продукції, що забезпечує беззбиткову діяльність c. прогнозування прибутку d. визначення ціни продукції в короткостроковому періоді Question 12 До змінних витрат відносяться: a. амортизаційні відрахування b. заробітна плата виробничого персоналу c. матеріальні витрати d. адміністративні і управлінські витрати e. витрати на реалізацію продукції Question 13 Для чого складається баланс? a. він протиставляє доходи одного періоду витратам того ж періоду b. він дає інформацію про те, звідки надходять фінансові ресурси і на що вони витрачені c. щоб задокументувати, як виникли прибуток і збиток d. щоб на поточний момент показати стан майна та фінансовий стан підприємства Question 14 Які статті відносяться до власного капіталу акціонерного товариства? a. короткострокові зобов’язання b. каса c. довгострокові зобов’язання d. резервний капітал e. нерозподілений прибуток f. використаний прибуток g. статутний капітал Question 15 Який метод обліку співставляє надходження і виплати одного періоду? a. розрахунок ліквідності b. розрахунок затрат та результатів c. баланс підприємства d. облік прибутків та збитків Question 16 Джерела фінансових ресурсів підприємства збільшуються за рахунок: a. податку на додану вартість b. внесків в статутні фонди інших підприємств c. прибутку від реалізації продукції (послуг) та майна підприємства d. доходів від володіння корпоративними правами e. амортизаційних відрахувань Question 17 Виявлений підприємцем загальний задум щодо створення нового або модифікованого товару, просування його на ринок, – це : a. бізнес-план b. бізнес-проект c. підприємницька ідея d. підприємницька логіка Question 18 Сукупність державних, приватних та громадських інститутів, які обслуговують інтереси суб’єктів підприємництва, забезпечують їхню господарську діяльність та сприяють підвищенню її ефективності, – це: a. ринковий механізм b. асоціація c. інфраструктура бізнесу d. організаційні форми бізнесу Question 19 Умовами переходу суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб на сплату єдиного податку є: a. кількість працівників – 50 чоловік і обсяг виторгу – 1 млн. грн. b. кількість працівників – до 10 осіб і обсяг виторгу – не більше 500 тис. грн. за рік c. без права найму робочої сили d. кількість працівників – 5 чоловік і обсяг виторгу – 100 тис. грн. Question 20 Процес створення та комерційного використання техніко–технологічних нововведень – це: a. інноваційне підприємництво b. інжиніринг c. лізинг d. консалтинг Question 21 Здатність юридичної або фізичної особи своєчасно і повністю виконувати свої платіжні зобов’язання перед іншими суб’єктами господарської діяльності – це: a. фінансовий ліверидж b. фінансова стійкість c. ліквідність d. платоспроможність Question 22 До зовнішніх джерел фінансування фірми не відносяться: a. лізинг b. резервний фонд c. цінні папери та векселі d. факторинг Question 23 До основних джерел погашення кредитів не відносяться: a. продаж активів b. залучення коштів шляхом випуску боргових зобов’язань або цінних паперів c. отримання готівки d. резервний фонд Question 24 До організаційних форм управління підприємством не належать: a. функціональна b. дивізіональна c. лінійна d. процесна Question 25 Здатність фірми швидко продати активи й одержати гроші для оплати заборгованостей - це: a. конкурентоспроможність b. ліквідність c. фінансова стійкість d. фінансова стабільність Question 26 Діяльність підприємства, банку, організації, спрямована на подолання невизначеності альтернативного вибору, скорочення можливих втрат, зумовлених ризиком, - це: a. управління ризиками b. менеджмент ліквідності c. арбітраж d. диверсифікація вкладень Question 27 Сукупність фірм або окремих осіб, які беруть на себе або допомагають передати іншому право власності на конкретний товар або послугу на шляху від виробника до споживача, - це: a. канал розподілу b. контрактанти c. торговий апарат d. товарорух Question 28 Вид діяльності, пов'язаний з рухом товарів, послуг та інформації між економічними суб'єктами - це: a. лізинг b. венчурний бізнес c. логістика d. інжиніринг Question 29 Домовленість, в якій власник торгової марки, торгової назви чи авторського права дозволяє іншій фірмі використовувати це, виконуючи певні погоджені умови, - це: a. патент b. ліцензія c. франшиза d. преференція Question 30 Витрати і прибуток торгівельної організації включаються до: a. оптової ціни промисловості b. роздрібної ціни c. закупівельної ціни d. оптової ціни підприємства
Ціна
20
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи