Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Актуальні проблеми інформаційного права (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28336
Актуальні проблеми інформаційного права (МАУП)
До кожної теми виконані по 4 завдання, а саме: а) складені тестові завдання за темою заняття; б) складений конспект за темою заняття; в) виконано есе на одну із запропонованих тем; г) складена ситуативна (практична) задача за темою заняття. Тобто до кожної теми ви завантажуєте по 4 файли. Вам потрібно перед кожним файлом написати Ваше прізвище (наприклад: «Іванов Тести Тема 1», «Іванов Конспект Тема 1», «Іванов Есе Тема 1», «Іванов Задача Тема 1»).
Тема 1. Проблеми становлення та розвитку українського інформаційного суспільства Інформаційна цивілізація, інформатизація ЗАВДАННЯ, ЯКІ МАЮТЬ ВИКОНАТИ СТУДЕНТИ ПІД ЧАС ОПАНУВАННЯ ТЕМИ ЗА ДИСТАНЦІЙНОЮ ФОРМОЮ: 1. Ознайомитись з теоретичними на нормативним матеріалами за темою лекційного заняття. 2. Підготувати конспект за темою заняття. 3. Скласти тестові завдання (та ключі до них) за темою заняття. Загальну кількість тестових завдань студент визначає самостійно, але не менше 10 тестових завдань. 4. Підготувати есе на одну із запропонованих тем. 5. Скласти ситуативну (практичну) задачу за темою заняття із описом вигаданої ситуації та постановкою конкретного запитання (завдання). Важливо також навести власний варіант вирішення цієї задачі. 1. ТЕМАТИКА ЕСЕ: 1. Державна політика в сфері інформатизації. 2. Поняття, ознаки, предмет та методи інформаційного права. 3. Становлення інформаційного суспільства в світі та Україні.
Тема 2. Проблеми інформаційного законодавства України в сфері створення, поширення та використання інформації Є тільки конспект, тести і завдача (3 файли). Тематику есе викладач не надав.
Тема 3. Проблеми правового регулювання інформаційних відносин в сфері права інтелектуальної власності ЗАВДАННЯ, ЯКІ МАЮТЬ ВИКОНАТИ СТУДЕНТИ ПІД ЧАС ОПАНУВАННЯ ТЕМИ ЗА ДИСТАНЦІЙНОЮ ФОРМОЮ: 1. Ознайомитись з теоретичними на нормативним матеріалами за темою лекційного заняття. 2. Підготувати конспект за темою заняття. 3. Скласти тестові завдання (та ключі до них) за темою заняття. Загальну кількість тестових завдань студент визначає самостійно, але не менше 10 тестових завдань. 4. Підготувати есе на одну із запропонованих тем. 5. Скласти ситуативну (практичну) задачу за темою заняття із описом вигаданої ситуації та постановкою конкретного запитання (завдання). Важливо також навести власний варіант вирішення цієї задачі. 3.ТЕМАТИКА ЕСЕ: 1. Інформація як інтелектуальний продукт. 2. Взаємозв’язок об’єктів, суб’єктів авторського права та об’єктів, суб’єктів інформаційних відносин. 3. Дотримання особистих немайнових прав авторів
Тема 4. Проблеми правового регулювання інформаційних відносин в сфері кримінального права 4. ТЕМАТИКА ЕСЕ: 1. Кримінально-правовий захист та охорона суспільних інформаційних відносин. 2. Кримінальна відповідальність в інформаційній сфері. 3. Проблеми та шляхи вдосконалення кримінального законодавства у сфері інформаційних відносин.
Тема 5. Інформаційна безпека особи, суспільства та країни. Правовий аспект 5. ТЕМАТИКА ЕСЕ: 1. Сутність теорії інформаційної безпеки. 2. Напрямки інформаційної безпеки. 3. Людський фактор в організації інформаційної безпеки
КОНТРОЛЬ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ЗА ТЕМОЮ ЗАНЯТТЯ: 1. За результатами виконання завдань семінарського заняття студент має надіслати викладачу: а) складені тестові завдання за темою заняття; б) конспект за темою заняття; в) есе на одну із запропонованих тем; г) ситуативну (практичну) задачу за темою заняття. 2. Надіслані матеріали мають бути підготовлені окремими файлами, які мають носити назву, що обов’язково включає в себе: 1) прізвище студента, 2) вид виконаного завдання та 3) номер теми (наприклад: «Іванов Тести Тема 1», «Іванов Конспект Тема 1», «Іванов Есе Тема 1», «Іванов Задача Тема 1»). КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАДІСЛАНИХ МАТЕРІАЛІВ: 1. Надіслані матеріали буде оцінено за наступною кількістю балів: а) тестові завдання – 1 бал за кожний тест; б) конспект – 1-5 балів; в) есе – 1-5 балів; г) задача – 1-10 балів. 2. Загальна кількість балів за темою заняття становить суму балів отриманих з усіх завдань. 3. Загальна кількість балів з навчальної дисципліни буде складати суму всіх балів отриманих студентом за семестр. Обов’язково будуть враховані бали, отримані студентом під час аудиторних занять! 4. Рейтингова кількість балів (за 100-бальною шкалою) встановлюється шляхом поділу загальної кількості балів отриманих з навчальної дисципліни на коефіцієнт (згідно робочої програми).
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи