Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Стрижка "Сессон".
Дипломна
№ K-10115
1. Вступ……………………………………………………………… 2. Інструменти, застосування, матеріали…………………………. 3. Основна частина. Технологія виконання (графічна частина)… 4. Правила техніки безпеки………………………………………… В ДИПЛОМНІЙ РОБОТІ ПРИСУТНЯ ВЕЛИКА КІЛЬКІСТЬ ТАБЛИЦЬ ТА ВІДСКАНОВАНИХ РИСУНКІВ. Можливе написання дипломної роботи на будь-яку тему! 1. Вступ У 50-х роках розпочав діяльність англійський перукар Відал Сессун. Наприкінці 50-х років він мав у центрі Парижа власний салон, де почав проводити технологічні експерименти з удосконалення стрижки. В моду увійшла стрижка, з'явилися зачіски типу «гаврош», «паж». Зачіска типу «гаврош» складалася з коротких па¬сом по всій голові й довгих, що спускалися на шию та плечі (рис. 5.22). Західній Європі 60-ті роки XX ст. були десятиріччям революційних пере-творень у суспільстві. Одні вважають йо¬го золотим десятиріччям нових свобод, які завоювала молодь, інші — роками, що принесли з собою загибель моралі, авторитетів, дисципліни. Ультрасучасні «стиляги» із зачісками в формі гриба (у стилі «Бітлз»), які дотримувалися в мо¬ді певних, хоча й нових, законів, досить швидко перетворилися на хіпі. Згадана стрижка, стала модною зав¬дяки «королеві міні-спідниць» Мері Квент і викликала на початку 60-х ро¬ків потужну хвилю наслідування. Узяв¬ши за зразок грибоподібну зачіску «Бітлз», Відал Сессун надав їй асимет¬ричності й модної гостроти: починаючи від середини голови, волосся вузько, за¬гострено спускалося до п'яти точок. Завдяки цьому воно ідеально облягало голову, ніби футуристичний шолом. З такою зачіскою, що підкреслювала круглу, об'ємну форму голови (або штучно створювала враження такої форми), шия і тіло здавалися ніжнішими, крихкими, тендітними. На початку 60-х років XX ст. В. Сессун створив нову революційну технологію стрижки. Він запропонував «геометричні» моделі стрижок, які бу-ли стильними у будь-якій ситуації й за будь-якої погоди: зручні і для танців, і для спорту. Для догляду за такими зачісками пот¬рібно було лише один раз на місяць відвідувати перукарню та ре¬гулярно мити волосся. В. Сессун випустив спеціальний шампунь для волосся, який мав назву «Мий та йди» — більше не потрібні були бігуді й лаки. Авторитет В. Сессуна в перукарському мис¬тецтві неухильно зростав. Створена ним коротка стрижка дістала назву «сессун». Геометричність градуйованих стрижок В. Сессу¬на скорила зручністю і можливістю варіювання. Стрижки, що виконувалися за методом Сессуна, оформляли за допомогою моделювання brushing— сушити повітрям. Поява сучасної формоутворюючої стрижки з використанням методу Відала Сессуна дала новий напрям у перукарському мистецтві. У зачісках з'явилися суво¬рість і простота. Головною вимогою до зачіски стали природність, відсутність декоративних завитків, локонів. Пошуки нового привели до ство¬рення зачіски «гарсон». Як і в зачісці «паж», волосся стригли, підкручували всередину кінцями. Смуга градуйова-ного волосся то розширювалася, то звужувалася. Волосся могло бути різ¬ної довжини. Ідеальною зачіскою цього типу вважалася зачіска популяр¬ної французької співачки Мірей Матьє, але така зачіска вимагала гарного густого волосся й підходила не до кожного обличчя. Тому з'явилися з коротко підстриженою потилицею варіанти з проділами. Волосся почали стригти нерівномірно: на потилиці коротше, значно розширилася смуга градуювання, за силуетом зачіска ста¬ла нагадувати зачіску минулих років «фокстрот». З'явилися варі¬анти з нерівномірно пофарбованим волоссям: із висвітленими кінцями, різноманітної довжини «пір'ячком». Треба відзначити, що «геометричні» зачіски ефектніше виглядають на брюнетках і шатенках, підкреслюючи чіткість ліній. Фаворитами залишилися стриж¬ки «сессун».
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи