Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Ти користуєшся WEBMONEY?


Вікторія Петрівна

Рейтинг: 326.8
Наталія М. Б.

Рейтинг: 16
аватар
Маріанна-Оксана

Рейтинг: 10
аватар
Сергій Володимирович

Рейтинг: 10
аватар
Роман

Рейтинг: 10
Рибаченко Анна Олександрівна

Рейтинг: 16

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Дослідження розвитку комунікативних здібностей підлітків як фактору формування самооцінки


Дипломна
K-26027

ВАЖЛИВО!!! РОБОТА - ОРИГІНАЛ АВТОРА, НЕ ПЛАГІАТ. РОБОТУ ЗАХИЩЕНО З ОЦІНКОЮ 94 БАЛИ "А". НАЯВНІ ТОЧНИЙ ТА ГРАМОТНИЙ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ДЕТАЛЬНІ ДОДАТКИ І ВИСНОВКИ. <br /><br /> ЗМІСТ <br /><br /> Вступ………………………………………………………………………….3
Розділ 1. Самооцінка та рівень домагань у структурі особистості
підлітка…………………………………………………………6
1.1. Загальна характеристика психічного розвитку у підлітковому віці………………………………………………6
1.2. Самооцінка та рівень домагань особистості підлітка………16
Розділ 2. Комунікативна компетентність як невід’ємна складова
формування самооцінки……………………………………..28
2.1. Характеристика комунікативної сфери у підлітковому
віці…………………………………………………………….28
2.2. Особливості взаємозв’язку самооцінки та рівня розвитку
комунікативних навичок…………………………………….39
Розділ 3. Дослідження взаємозв’язку рівня розвитку комунікативних
навичок та рівня самооцінки у підлітковому віці…………..47
3.1. Вивчення загальної самооцінки за методикою Г.М. Казанцевої…………………………………………………….47
3.2. Діагностика самооцінки за допомогою методики Дембо-Рубінштейн (модифікація А.М. Прихожан)………………..50
3.3. Діагностика комунікативних та організаторських здібностей
(методика КОЗ)………………………………………………56
Висновки…………………………………………………………………...62
Список використаних джерел……………………………………………66
Додатки……………………………………………………………………...71
Додаток А……………………………………………………………72
Додаток Б……………………………………………………………74
Додаток В……………………………………………………………80
Додаток Г……………………………………………………………87
Додаток Д……………………………………………………………90
ВСТУП <br /><br /> Актуальність дослідження. Одним з найбільш значних і актуальних питань у сучасній психологічній науці можна вважати проблему становлення самосвідомості і самооцінки особистості. В рамках дослідження самосвідомості саме явищу самооцінки відводиться провідна роль – вона характеризується як стрижень процесу формування зрілого «Я», показник індивідуального рівня його розвитку, як об’єднуючий фактор, включений в процес самоусвідомлення. Самооцінка є однією з суттєвих умов, завдяки яким людина проходить процес соціалізації та стає повноцінним членом соціуму. Вона також є і центральною ланкою довільної саморегуляції, визначає напрямок і рівень активності людини, її ставлення до світу, до інших людей, до самого себе. Проблеми розвитку самооцінки, її структури та функцій в різні часи були предметом дослідження таких вітчизняних та зарубіжних вчених-психологів, як Л.І. Божович, І.С. Кон, М.І. Лісіна, А.І. Липкіна, Е. Еріксон, К. Роджерс.
Самооцінка включена в безліч зв’язків і відносин з усіма психічними утворами особистості і виступає в якості важливої детермінанти всіх форм і видів її діяльності, в тому числі, і це дуже важливо, спілкування.
Спілкування є важливою умовою взаємодії людей у соціумі. Воно об’єктивно продовжується спільною життєдіяльністю людей в системах їх зовнішніх стосунків з соціальним оточенням, у внутрішньогруповій та міжособистісний взаємодії. Джерелом та інструментом ефективного спілкування є комунікативні здібності. Питання ефективної комунікації та формування комунікативних навичок порушено у працях таких вчених, як Т.І. Артем’єва, Л.С. Виготський, С.Л. Рубінштейн, Б.М. Теплов, О.О. Леонтьєв, Р.С. Нємов, О.Ф. Волобуєва та інших. Втім, явище взаємовпливу самооцінки та рівня розвитку комунікативних навичок особистості у науковій літературі розроблене недостатньо.
Зокрема, при аналізі сфери спілкування підлітків, слід враховувати їхні психофізіологічні особливості, зокрема фізіологічні зміни віку, потребу в руховій активності, яка часто сприймається дорослими як свідоме порушення дисципліни, що ускладнює взаємостосунки з батьками, вихователями, провокує одних підлітків на протест, інших – на замкнутість. До того ж, важливим новоутворенням підліткового віку є почуття дорослості, що визначає новий рівень прагнень. Почуття дорослості у цьому віці не є обов’язково усвідомленим, однак воно є специфічною для підліткового віку формою самосвідомості, соціальної за змістом. Все це неодмінно впливає як на сферу комунікації підлітка, так і на його рівні домагань та самооцінки
Таким чином, актуальність даного дослідження зумовлена прагненням поглибити розуміння питання функціональної взаємодії самооцінки та рівня комунікативних здібностей особистості у підлітковому віці.
Мета дослідження полягає в з’ясуванні взаємозв’язку рівня самооцінки особистості та ступеня розвитку її комунікативних навичок.
На основі положення, що обумовлює актуальність даної теми та відповідно до мети дослідження були сформульовані наступні його завдання:
 охарактеризувати загальні риси особистісного розвитку в підлітковому віці;
 з’ясувати характер формування самооцінки підлітків;
 окреслити особливості комунікативної сфери;
 простежити шляхи взаємовпливу комунікативної сфери та самооцінки в підлітковому віці;
 обґрунтувати результати проведено діагностичного дослідження;
Об’єктом дослідження є комунікативні здібності в підлітковому віці.
Предметом дослідження виступає взаємовплив сфер комунікації та самооцінки в підлітковому віці.
Структура роботи: робота складається зі вступу, трьох розділів, п’яти параграфів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Ціна

700

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 9
Гостей: 9
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.