Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Ти користуєшся WEBMONEY?


аватар
Сергій Іванович

Рейтинг: 10
аватар
Павленко Олена Віккторівна

Рейтинг: 16
Рябовол Александра Юрьевна

Рейтинг: 10
Черняк Катерина Василі

Рейтинг: 16
аватар
Володимирова Анна Александровна

Рейтинг: 10
аватар
Баратеон Станіс Лавовіч

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Психологія розвитку та вікова психологія 3 (МАУП)


Контрольна робота
K-27876

Є ТЕСТИ ОКРЕМО. ЗАПИТУЙТЕ.

Контрольні питання 1

1. Прокоментуйте зв'язок теоретичних і практичних завдань вікової психології.

2. Чому теорія рекапітуляції відноситься до біологізаторського напрямку у віковій психології?

3. Чому біологізаторські, соціологізаторські концепції, теорія конвергенції є обмеженими? У чому полягає їх однобічність?

4. Виключіть зі списку проблеми, якими не займається вікова психологія (позначте неправильні варіанти):

А) рушійні сили і закономірності психічного розвитку в онтогенезі;

Б) особливості розвитку пізнавальних, емоційно-вольових процесів, становлення мотиваційної сфери, характеру, здібностей, світогляду, самосвідомості;

В) особливості організації педагогічних впливів на дітей;

Г) новоутворення, що з'являються в результаті розвитку протягом певного вікового періоду, які свідчать про перехід індивіда від нижніх ступенів розвитку до вищих;

Д) умови, що визначають особливості психічного розвитку;

Е) індивідуальні відмінності між дітьми.

Контрольні питання 2

1. Яке поняття ширше: «розвиток» або «формування»? Аргументуйте свою відповідь.

2. Чи можна назвати протиріччя, які виникають між дітьми і дорослими, рушійними силами розвитку. Аргументуйте свою відповідь.

3. Якщо особливості психічного розвитку дитини обумовлені характером процесу внутрішньоутробного розвитку, то про яке факторі психічного розвитку йде мова?

4. Чому биогенетические концепції психічного розвитку вважаються обмеженими, однобокими?

5. Чи можна діяльність, якою дитина присвячує більшу частину свого часу, назвати провідною?

Контрольні питання 3

1. Розкрийте взаємозв'язок між соціальною ситуацією розвитку, провідним видом діяльності і віковими новоутвореннями як факторами визначальними зміст психічного розвитку на певному віковому етапі.

2. Коли виникають вікові новоутворення: на початку вікового періоду або в кінці? Аргументуйте свою відповідь.

3. У чому суть Комплексу Едіпа (Електри)? На якій стадії психосексуального розвитку по З.Фрейду вони виникають?

4. Яка сфера особистості розвивається в тих видах діяльності, які відносяться до системи «дитина - суспільний дорослий»?

5. Що являє собою кризу вікового розвитку згідно Д. Б. Ельконіна?

Контрольні питання 4

1. Чому фаза новонародженості вважається кризовим періодом?

2. Чому чіпляння ( «рефлекс мавпи») є атавістичним безумовним рефлексом?

3. Що приймається в якості ознаки переходу дитини з критичної фази новонародженості на стабільний період дитинства?

4. Яке місце займають хапальні рухи в розумовому розвитку дитини в період дитинства?

5. Щоб Ви розповіли батькам однорічної дитини про особливості його поведінки, які звернулися до Вас зі скаргами на його примхливість і впертість, не властиві йому раніше?

Контрольні питання 5

1. Чому предметна діяльність є провідним видом діяльності дитини раннього віку? Аргументуйте свою відповідь і наведіть відповідні приклади.

2. Поясніть вислів: «Зовнішні орієнтовні дії дитини раннього віку інтеріорізіруются у внутрішні перцептивні».

3. Яка з поведінкових характеристик кризи трьох років проявляється в даному прикладі? Аргументуйте свою відповідь. Дитину кличуть з вулиці додому і він відмовляється йти. Заявивши, що буде кататися на велосипеді, він дійсно буде продовжувати кружляти по двору, чим би його ні спокушали (іграшкою, ласощами, гостями), хоча і абсолютно з похмурим виглядом.

4. Зверніться до теми «Фактори і закономірності психічного розвитку» і згадайте, що є рушійною силою психічного розвитку, а також як і природа вікових криз. А тепер прокоментуйте з цієї точки зору криза 3-х років (які протилежності вступають в боротьбу в цей період, що призвело до їх загострення?)

Контрольні питання 6

1. Назвіть основні компоненти сюжетно-рольової гри в дошкільному віці.

2. Який мотив для дитини дошкільного віку має велику силу: заохочення, отримання нагороди або покарання?

3. Що є важливою умовою довільного запам'ятовування в дошкільному віці?

4. Що означає зміщення афекту з кінця до початку дії в дошкільному віддасть?

5. Чому з психологічної точки зору вимоги обіцянок і клятв від дитини дошкільного віку є марним в плані організації його діяльності та поведінки?

Контрольні питання 7

1. Що означає поява внутрішнього життя дитини молодшого шкільного віку? Порівняйте в цьому плані його з дошкільником.

2. Що є фізіологічною основою розвитку довільної поведінки в молодшому шкільному віці?

3. Обґрунтуйте з психологічної точки зору необхідність розвитку ретроспективної самооцінки молодшого школяра в навчальній діяльності.

4. Чому мислення дитини молодшого шкільного віку називається конкретним (По ж. Піаже)?

5. Як ви можете прокоментувати той факт, що на початку навчання в школі всі діти, як правило, прагнуть дружити з відмінниками, а в кінці молодшого шкільного віку можна спостерігати, що діти прагнуть дружити з тими, хто особливих успіхів у навчанні не демонструє.

Контрольні питання 8

1. У чому проявляється кризовість підліткового віку? Які фактори виступають основою кризових явищ?

2. У чому суть критичності мислення підлітків?

3. Назвіть ознаки зростання розумової активності підлітків.

4. Які ситуації можуть викликати у підлітка з афектом неадекватності гострі емоційні реакції? Наведіть приклад.

5. Чому підлітки схильні до девіантної поведінки?

Контрольні питання 9

1. Порівняйте особливості спілкування з батьками в підлітковому та юнацькому віці.

2. Що в психологічному плані являють собою аскетизм і інтелектуалізм старшокласників по відношенню до любові?

3. Коли можна говорити про сформованість життєвого плану старшокласника?

4. Що таке особистісне самовизначення?

5. Як ви думаєте, чому в тренінгах особистісного зростання, спрямованих на оптимізацію процесу особистісного самовизначення, працюють з самооцінкою, учасників, вчать їх усвідомленню власних цілей, засобів їх досягнення? Аргументуйте свою відповідь на підставі ваших знань про сутність особистісного самовизначення.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.