Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Тренінг з ділового спілкування (МАУП)
Контрольна робота
№ K-27151
Контрольні питання та завдання до теми 1 1. У чому сутність моральних норм у діловому спілкуванні? 2. Визначте найважливіші категорії етики ділового спілкування. 3. Охарактеризуйте етику ділових відносин як галузь наукового знання. 4. Проаналізуйте етичні принципи і норми ділових відносин. 5. Надайте характеристику етики ділового спілкування „зверху – знизу”, „знизу – вгору”, „по-горизонталі”. Проблемне завдання: Сформулюйте Ваше розуміння, як золоте правило етики спілкування можна застосовувати у діловому спілкуванні. Контрольні питання та завдання до теми2 1. Які види спілкування Вам відомі? 2. У чому полягає мета, сутність, принципи, функції ділового спілкування? 3. Які потреби у діловому спілкуванні існують. 4. У чому полягають особливості ділового спілкування. 5. Що таке етична культура співробітника організації? 6. Визначте компоненти етичної культури співробітника організації. Проблемне завдання: Сформулюйте Ваше розуміння та відношення до вирішення ситуацій, які доводить Ф. Котлер. Контрольні питання та завдання до теми3 1. У яких елементах спілкування виявляється моральний аспект? 2. Що регламентує моральну поведінку особистості? 3. Яке співвідношення понять „культура спілкування” та „етика спілкування” ? 4. Що таке „моральна культура ділового спілкування”? 5. Які моральні цінності визначають моральну культуру ділового спілкування. 6. Які докази є положенню „Спілкування є моральною цінністю людства”. Проблемне завдання: Проаналізувавши види моральних цінностей, визначте, які з них виявляються домінантними для ділового спілкування. Контрольні питання та завдання до теми4 1. Що таке „сприйняття”, „розуміння”? 2. У чому є складність сприйняття? 3. Які є соціально-психологічні механізми сприйняття? 4. Які типічні стани свідомості. Охарактеризуйте їх. 5. У чому полягають етичні прийоми поліпшення взаєморозуміння. Проблемне завдання: Розкрийте етичні аспекти змісту етапів ділового спілкування. Контрольні питання та завдання до теми5 1. Які невербальні засоби забезпечують результативність ділового спілкування? 2. Дати визначення понять „міміка”, „поза”, „просодика”, „екстралінгвістичні засоби спілкування”. 3. Чому праксемічні засоби спілкування іноді порушують ефективність спілкування? 4. Дати визначення понять „рефлексивне”, „нерефлексивне” слухання. 5. Назвіть норми літературної мови. Контрольні питання та завдання до теми6 1. Дати визначення понять „робоча група”, „команда”, „лідер”. 2. Що включають в себе ідеологія та психологія робочої групи? 3. Які бар’єри не дають досягнути ефективної роботи в групі? 4. Дати визначення понять „комунікація”, „ідентифікація”, „інтеграція у робочій групі”? 5. Які існують класифікації психотипів особистості в робочій групі? 6. Навіть принципи і правила ділового спілкування. Проблемне завдання: Розкрийте зміст етапів побудови команди та функції лідера на цих етапах. Контрольні питання та завдання до теми7 1. Визначить ділову бесіду як основну форму ділового спілкування. 2. Назвіть мету і структуру ділової бесіди. 3. Які функції виконує ділова бесіда? 4. Розкрийте види ділових бесід. 5. Охарактеризуйте етапи проведення ділової бесіди. Проблемне завдання: Складіть перелік типових помилок, які може допустити керівник в діловій бесіді. Покажіть шляхи їх подолання. Використовуючи невербальну комунікацію показати свій позитивний настрій співрозмовнику на початку, середині й в кінці ділової бесіди, підкріплюючи її своїми репліками. Контрольні питання та завдання до теми8 1. Які типи нарад ви знаєте? 2. Що включає в себе підготовка ділових нарад? 3. Які професійні цілі ділових нарад? 4. Що необхідно передбачити організатору наради? 5. Які можна виділити типи учасників наради? Проблемне завдання: Розробіть фрагмент ділової наради.
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи