Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


аватар
Комарницький Євген Євгенович

Рейтинг: 10
аватар
Калініченко Катерина Павлівна

Рейтинг: 10
Костюк Вікторія Миколаївна

Рейтинг: 16
аватар
Филищук Юрій Васильович

Рейтинг: 10
Наталія М. Б.

Рейтинг: 16
аватар
Володимирова Анна Александровна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Патопсихологія з основами дефектології (МАУП)


Контрольна робота
K-27860

Завдання до Лекції 1.

ОБЕРІТЬ ДВА ПИТАННЯ та НАДАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ:

1.Перелічите предмет та завдання патопсихології.

2.Назвіть вітчизняних засновників патопсихології радянського періоду

3.Охарактеризуйте стан розвитку патопсихології в середині 20 сторіччя.

4.Опишіть способи впливу патопсихолога на психічний стан досліджуваного.

5.Дайте визначення поняттям: валідність, надійність, стандартизація.

6.Опишіть основні діагностичні підходи в патопсихології.

Завдання до Лекції 2.

ОБЕРІТЬ ДВА ПИТАННЯ ДА ДАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ

1. Дайте порівняльну характеристику поняттям - етіологія та патогенез.

2. Охарактеризуйте співвідношення зрозуміти симптому і синдрому.

3. Опишіть загалом психічні розлади психотичного рівня.

4. Опишіть загалом психічні розлади непсихотичного рівня.

5. Назвіть та охарактеризуйте тип перебігу психічного розладу, при якому одужання настає внаслідок усунення дії травмуючого фактора.

6. Назвіть та охарактеризуйте тип перебігу психічного розладу, при якому симптоматика триває коротко та раптово зникає.

7. Назвіть та охарактеризуйте тип перебігу психічного розладу, при якому патологічні зміни з годиною накопичуються.

8. Охарактеризуйте відмінності між негативною та продуктивною симптоматикою.

9. Охарактеризуйте роль патопсихолога у виявленні порушень відчуття та сприйняття.

10. Перелічите види психосенсорнних розладів

11. Наведіть своїми словами критерії відмінностей істинних галюцинацій від псевдогалюцинацій.

12. Назвіть та охарактеризуйте методи дослідження розладів відчуття та сприйняття.

13. Охарактеризуйте відмінності між метаморфопсією та дереалізацією.

Завдання до Лекції 3.

Оберіть два питання та надайте письмову відповідь -

1. Охарактеризувати психічний процес – увага

2. Дати визначення терміну – апрозексія

3. Назвати та коротко (в 2-3 реченнях) охарактеризувати методики дослідження уваги

4. Охарактеризувати психічний процес – пам’ять

5. Дати визначення терміну – амнезія

6. Описати відмінності конградної та фіксаційною амнезіями

7. Дати коротку порівняльну характеристику методик дослідження пам’яті.

Завдання до Лекції4.

ОБЕРІТЬ ДВА ПИТАННЯ ТА НАДАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ

1. Охарактеризувати психічний процес – мислення.

2. Перелічити рівні узагальнення.

3. Назвати та коротко (в 2-3 реченнях) охарактеризувати методики спрямовані на виявлення зниження процесу узагальнення.

4. Дати коротке визначення відмінностей ментизму від персеверацій

5. Дати визначення терміну – екстрасигнальні реакції

6. Перелічити та охарактеризувати методики, спрямовані на виявлення викривлення процесу узагальнення.

7. Навести коротко загальну класифікацію розладів мислення (зобразити графічною структурою).

8. Дати визначення парафренному маячінню та паранойяльному.

9. Дати порівнювальну характеристику емболофазії та недорозвинення мови.

10.Дати порівнювальну характеристику мутизму та афазії.

11. Навести порівнювальну характеристику різних видів афазій.

12. Охарактеризувати психічний процес емоції

13. Дати кілька визначень стресу

14. Дати визначення афекту

Завдання до Лекції 5.

ОБЕРІТЬ ТРИ ПИТАННЯ ТА НАПИШІТЬ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ

1. Навести задачі дослідження особистості.

2. Дати визначення поняттю особистості.

3. Дати визначення поняттю акцентуації особистості.

4. Дати визначення поняттю психопатії.

5. Охарактеризувати поняття рівня домагань та описати методики для його вивчення.

6. Охарактеризувати поняття самооцінки та описати методики для її вивчення.

7. Навести порівнювальну характеристику методик Леонгарда-Шмішека та ПДО Личко.

8. Назвати та охарактеризувати методику, яка може використовуватись не тільки для дослідження особистості а й емоційних станів.

9. Охарактеризувати поняття амбіквальний тип.

10. Навести власні міркування щодо вибору методик дослідження особистості.

11. Дати визначення поняттю інтелекту

12. Дати визначення поняттю олігофренії

13. Перелічити особливості змін психічних процесів при порушенні інтелекту.

14. Перелічити особливості змін психічних процесів при органічних порушеннях.

15. Охарактеризувати використання методів дослідження інтелекту.

16. Охарактеризувати поняття IQ коефіцієнту інтелекту.

17. Порівняти між собою методики Векслера та Равена.

18. Дати визначення поняттю свідомості.

19. Дати порівнювальну характеристику продуктивних і непродуктивних розладів свідомості.

20. Навести описово критерії порушення свідомості.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.