Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Патопсихологія з основами дефектології (МАУП)
Контрольна робота
№ K-27860
Завдання до Лекції 1.
ОБЕРІТЬ ДВА ПИТАННЯ та НАДАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ:
1.Перелічите предмет та завдання патопсихології.
2.Назвіть вітчизняних засновників патопсихології радянського періоду
3.Охарактеризуйте стан розвитку патопсихології в середині 20 сторіччя.
4.Опишіть способи впливу патопсихолога на психічний стан досліджуваного.
5.Дайте визначення поняттям: валідність, надійність, стандартизація.
6.Опишіть основні діагностичні підходи в патопсихології.
Завдання до Лекції 2.
ОБЕРІТЬ ДВА ПИТАННЯ ДА ДАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ
1. Дайте порівняльну характеристику поняттям - етіологія та патогенез.
2. Охарактеризуйте співвідношення зрозуміти симптому і синдрому.
3. Опишіть загалом психічні розлади психотичного рівня.
4. Опишіть загалом психічні розлади непсихотичного рівня.
5. Назвіть та охарактеризуйте тип перебігу психічного розладу, при якому одужання настає внаслідок усунення дії травмуючого фактора.
6. Назвіть та охарактеризуйте тип перебігу психічного розладу, при якому симптоматика триває коротко та раптово зникає.
7. Назвіть та охарактеризуйте тип перебігу психічного розладу, при якому патологічні зміни з годиною накопичуються.
8. Охарактеризуйте відмінності між негативною та продуктивною симптоматикою.
9. Охарактеризуйте роль патопсихолога у виявленні порушень відчуття та сприйняття.
10. Перелічите види психосенсорнних розладів
11. Наведіть своїми словами критерії відмінностей істинних галюцинацій від псевдогалюцинацій.
12. Назвіть та охарактеризуйте методи дослідження розладів відчуття та сприйняття.
13. Охарактеризуйте відмінності між метаморфопсією та дереалізацією.
Завдання до Лекції 3.
Оберіть два питання та надайте письмову відповідь -
1. Охарактеризувати психічний процес – увага
2. Дати визначення терміну – апрозексія
3. Назвати та коротко (в 2-3 реченнях) охарактеризувати методики дослідження уваги
4. Охарактеризувати психічний процес – пам’ять
5. Дати визначення терміну – амнезія
6. Описати відмінності конградної та фіксаційною амнезіями
7. Дати коротку порівняльну характеристику методик дослідження пам’яті.
Завдання до Лекції4.
ОБЕРІТЬ ДВА ПИТАННЯ ТА НАДАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ
1. Охарактеризувати психічний процес – мислення.
2. Перелічити рівні узагальнення.
3. Назвати та коротко (в 2-3 реченнях) охарактеризувати методики спрямовані на виявлення зниження процесу узагальнення.
4. Дати коротке визначення відмінностей ментизму від персеверацій
5. Дати визначення терміну – екстрасигнальні реакції
6. Перелічити та охарактеризувати методики, спрямовані на виявлення викривлення процесу узагальнення.
7. Навести коротко загальну класифікацію розладів мислення (зобразити графічною структурою).
8. Дати визначення парафренному маячінню та паранойяльному.
9. Дати порівнювальну характеристику емболофазії та недорозвинення мови.
10.Дати порівнювальну характеристику мутизму та афазії.
11. Навести порівнювальну характеристику різних видів афазій.
12. Охарактеризувати психічний процес емоції
13. Дати кілька визначень стресу
14. Дати визначення афекту
Завдання до Лекції 5.
ОБЕРІТЬ ТРИ ПИТАННЯ ТА НАПИШІТЬ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ
1. Навести задачі дослідження особистості.
2. Дати визначення поняттю особистості.
3. Дати визначення поняттю акцентуації особистості.
4. Дати визначення поняттю психопатії.
5. Охарактеризувати поняття рівня домагань та описати методики для його вивчення.
6. Охарактеризувати поняття самооцінки та описати методики для її вивчення.
7. Навести порівнювальну характеристику методик Леонгарда-Шмішека та ПДО Личко.
8. Назвати та охарактеризувати методику, яка може використовуватись не тільки для дослідження особистості а й емоційних станів.
9. Охарактеризувати поняття амбіквальний тип.
10. Навести власні міркування щодо вибору методик дослідження особистості.
11. Дати визначення поняттю інтелекту
12. Дати визначення поняттю олігофренії
13. Перелічити особливості змін психічних процесів при порушенні інтелекту.
14. Перелічити особливості змін психічних процесів при органічних порушеннях.
15. Охарактеризувати використання методів дослідження інтелекту.
16. Охарактеризувати поняття IQ коефіцієнту інтелекту.
17. Порівняти між собою методики Векслера та Равена.
18. Дати визначення поняттю свідомості.
19. Дати порівнювальну характеристику продуктивних і непродуктивних розладів свідомості.
20. Навести описово критерії порушення свідомості.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи