Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психологічний супровід дітей дошкільного і молодшого шкільного віку з гіперактивністю та дефіцитом уваги (МАУП медична психологія)
Курсова
№ K-27867
ВСТУП
Розділ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИНДРОМУ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Погляди вчених на проблему гіперактивної поведінки дитини
1.2. Основні ознаки і форми прояву синдрому дефіциту уваги та гіперактивності
1.3. Причини гіперактивності
Роздiл II. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ ДІТЕЙ, ЩО МАЮТЬ СИНДРОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНОСТІ
2.1. Організація і проведення дослідження
2.2. Визначення дітей, що випробовують синдром дефіциту уваги і гіперактивності на етапі константувального експерименту
2.3. Корекція гіперактивності на етапі формуючого експерименту
2.4. Аналіз результатів формуючої роботи. Контрольний етап експерименту
Розділ III. ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ ТА ГІПЕРАКТИВНОСТІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ І ПЕДАГОГАМ
3.1. Напрямки психокорекційної роботи практичного психолога з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності
3.2. Основні правила взаємодії з гіперактивною дитиною
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи