Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Практикум із загальної психології (новий) (МАУП)
Контрольна робота
№ K-27852
К заданиям, предполагающим исследования, имеются все протоколы, расписана обработка результатов исследования, сделаны выводы.
Завдання до теми 1
1. Студентка педколеджу, виконуючи курсову роботу по темі “Гра”, повинна була зібрати необхідний фактичний матеріал, використовуючи метод спостереження. Прийшовши в дитячий садок, вона звернулася до дітей з такими словами: “Мені потрібно сьогодні поспостерігати за тим, як ви граєте!”
Чи будуть, отримані студенткою, дані достовірними?
Яка необхідна умова була порушена студенткою?
2. Вставте пропущені слова, визначивши ті основні вимоги, яких необхідно дотримуватися при спостереженні .
До методу спостереження висувається ряд вимог: для початку потрібно чітко сформулювати …., виходячи із…….., скласти … спостереження, продумати … його здійснення; спостереження проводиться таким чином, щоб дитина …. про справжню мету спостереження , спостереження повинно проводитися ….
3. Під час спостереження студентка записала: «Саша (5 років) уважно слухав пояснення вихователя. Про це, здавалось, свідчила його поза: він дивився на вихователя, не відволікаючись. Проте, коли його запитали, він відповідав неправильно»
Чи завжди по зовнішньому вигляду можна судити про протікаючи психічні процеси дитини?
Тест до теми № 1 1. Вкажіть, яке з тверджень характеризує психічне відображення: а) є фотографією об'єктивної реальності; б) активно впливає на природне середовище; в) дає приблизно правильну копію предметів та явищ дійсності; г) відображає явище тільки в момент його безпосереднього впливу; д) сигналізує про життєво важливому для організму. 2. Вкажіть всі перераховані поняття, що відносяться до пізнавальних процесів? а) думка, психіка, пізнання, розум, почуття; б) відчуття, мислення, уява, воля, темперамент; в) воля, відчуття, почуття, свідомість, характер; г) увагу, настрій, емпатія, самосвідомість, емоції; д) пам'ять, мислення, уява, відчуття, сприймання. 3. Несвідоме людини є предметом такого напряму психологічної науки як: а) когнітивна психологія б) гуманістична психологія; в) гештальтпсихология; г) психоаналіз; д) біхевіоризм; 4. Вкажіть в якому рядку всі перераховані поняття відносяться до форм відображення психіки? а) спадковість, властивості нервової системи, тип вищої нервової діяльності; б) соціометрія; активність, апперцепція, психічні процеси; в) генотип; фрустрація, свідомість, асиміляція, адаптація; г) пізнавальні процеси; психічні властивості; психічні стани; д) аналіз; синтез; класифікація; узагальнення; порівняння. 5. До психічних явищ відносяться: а) думки, спогади, мозок, розум, почуття; б) відчуття, травлення, мислення, уяву, інтерес; в) характер, забування, бажання, думки, мрії, потреби; г) зацікавленість, прагнення, гордість, дихання, пам'ять; д) воля, радість, повагу, апетит, апперцепція. 6. Вкажіть в якому рядку всі названі поняття відносяться до видів експерименту : а) лабораторний, природний, констатувальний;. б) практичний, порядковий, природний; в) лабораторний, природний, візуальний, теоретичний; г) психіатричний, консультативний, природний, лабораторний; д) наглядовий, шаблонний, природній, лабораторний. 7. Різновидом методу спостереження є: а) антиципация, б) адаптафція; в) інтроспекція; г) інтерференція; д) акомодація. 8. Експеримент відрізняється від спостереження тим, що: а) дослідник не втручається в поведінку досліджуваного, але бажані відомості про його психічне життя отримує за допомогою апаратури; б) дослідник втручається в поведінку випробуваного, використовує апаратуру, викликаючи бажані прояви психіки випробуваного; в) дослідник змушений чекати результатів дослідження; г) випробуваний може проявляти скутість, свідому чи несвідому тривогу, страх перед оцінюванням; д) перед дослідником постає низка питань, яка стосуються умінь і навичок випробуваного. 9. Повний контроль змінних можливий у: а) спостереженні; б) опитуванні; в) експерименті; г) проекивтному методі; 10. Яким представникам тваринного світу властива інтелектуальна діяльність: а) зміям; б) рибам; в) мавпам; г) птахам; д) дельфінам. 11. Людина маючи свідомістю, може отримувати інформацію про навколишній світ і про: а) власний внутрішній світ; б) різні умови життя; в) вплив культури на психіку; г) еволюційні процеси; д) імпринтінг. 12. У процесі еволюції психічного відображення інстинкти все більше замінюються здатністю до: а) формування навичок; б) синестезії; в) інтроспекції; г) научіння; д) інтелекту; 13. У істот, які перебувають на інтелектуальній стадії психічного відображення, вирішальний вплив на особливості поведінки надає: а) стиль мислення; б) інтелект; в) культурно-історичні умови; г) захисна поведінка; д) антиципація. 14. Важливою характеристикою свідомості є: а) відображення навколишнього світу за допомогою пізнавальних процесів; б) відображення духовного освоєння дійсності; в) автоматизоване виконання і регуляція дій; г) вроджена здатність організму реагувати на стимули зовнішнього і внутрішнього середовища; д) здатність до навчання.
15. У проективних методиках головним є: а) невтручання в події; б) можливість появи у досліджуваних психологічних бар'єрів; в) взаємодія з досліджуваними; г) оціночні показники; д) суб'єктивний сенс .
16. В якому з наведених нижче відповідей дається матеріалістичне розуміння природи психіки? а) психіка - прояв безсмертної душі; б) психіка і матерія - тотожні; в) психіка - це душа; г) основою буття є матерія, психіка - суб'єктивний образ об'єктивного світу; д) основою буття є ідея, матерія вторинна; 17. Вкажіть, які перераховані поняття відносяться до психічних властивостей? а) думка, емоції, мозок, розум, почуття; б) відчуття, мислення, увага, подих, мотиви; в) темперамент, характер; г) зацікавленість, наполегливість, гордість, травлення, біль; д) характер, забування, бажання, мрії, уважність. 18. Поведінка як сукупність реакцій на біологічні та соціальні подразники є предметом такого напряму психологічної науки як: а) гуманістична психологія; б) гештальтпсихология; в) біхевіоризм; г) психоаналіз; д) когнітивна психологія. 19. Про те, що психологія як наука повинна займатися не психічними явищами, що є недоступними для наукового спостереження, а поведінкою, стверджує:
а) гуманістична психологія;
б) біхевіоризм;
в) психоаналіз;
д) трансперсональна психологія.
20. Сприймання як психічний процес являє собою:
а) відображення окремих властивостей дійсності при безпосередньому їх впливі на органи чуттів;
б) відображення цілісних образів об’єктів дійсності при безпосередньому їх впливі на органи чуттів;
в) зосоредження на певному об'єкті;
г) відображення сукупності властивостей дійсності при безпосередньому їх впливі на органи чуттів;
Завдання до теми 2 1. Що таке наукове спостереження?
2. Чим відрізняються поняття « спостереження» і « спостережливість»?
3. Якими прийомами можна формувати спостережливість?
4. Провести з клієнтом дослідження за картою спостереження Скотта. Зробити інтерпретацію результатів.
Завдання до теми 3 1. Провести з клієнтом методики на виявлення особливостей спостережливості особистості.
2. Здійснити аналіз результатів.
Завдання до теми 4 1. Чим експеримент відрізняється від спостереження?
2. Які фактори можуть вплинути на лабораторний експеримент?
3. Які фактори впливають на природній експеримент? Приклади.
4. Навіщо проводять демонстраційні експерименти?
5. Який експеримент більш комфортний для досліджуваного лабораторний чи природний?
Завдання до теми 5 1. Яких умов потрібно дотримуватися досліднику, щоб одержати достовірні результати психологічних досліджень?
2. У чому полягає складність проведення інтерв’ю?
3. Які помилки часто допускаються при розробці анкет?
4. Які існуть правила проведення інтерв’ю?
Завдання до теми 6 1. У чому полягає розходження між тестом і анкетою?
2. Яких умов потрібно дотримуватися досліднику при проведенні тестування, щоб одержати достовірні результати психологічних досліджень?
3. Наведіть приклади тестів дослідження інтелекту. Для відповіді на це питання користуйтесь додатковою літературою.
4. Які тести дослідження здібностей Ви знаєте? Для відповіді на це питання користуйтесь додатковою літературою.
5. Що таке вербальні та невербальні тести? Наведіть приклади.
Завдання до теми 7 1. Дати характеристику методу тестування.
2. Провести дослідження особистості клієнта за допомогою модифікованої форми b опитувальник FPI. Описати результати дослідження.
Завдання до теми 8 1. Провести дослідження особистості клієнта за допомогою методики К. Леонгарда - Х. Шмішека.
2. Описати результати дослідження.
Завдання до теми 9 1. Провести дослідження рівня суб'єктивного контролю ДЖ. Роттера.
2. Описати результати дослідження.
Завдання до теми 10 1. Провести дослідження особливостей соціально-психологічної адаптації К. Роджерса та Р. Даймонда
2. Описати результати дослідження.
Завдання до теми 11 1. Провести методику на виявлення й оцінка короткочасної наочно-образної пам'яті
2. Описати результати дослідження.
Завдання до теми 12 1. Провести методику на виявлення механічної тямущості Беннета.
2. Описати результати дослідження.
Завдання до теми 13 1. Провести методику на виявлення термінальних цінностей.
2. Описати результати дослідження.
Завдання до теми 14 1. Провести методику на виявлення рівня розвитку просторових уявлень.
2. Описати результати дослідження.
Завдання до теми 15 1. Провести методику "Тепінг-тест" на виявлення особливостей лабільності і сили нервової системи
2. Описати результати дослідження.
ТЕСТИ Середня оцінка з двох спроб
ТЕСТ 2
1
Кількісні показники рівня розвитку окремих властивостей психіки виявляються таким методом, як:
Виберіть одну відповідь:
a. проективний метод
b. тестування
c. спостереження
d. опитування
e. соціометричний метод
2
Яку методику можна використати з метоюдослідження емоцій?
Виберіть одну відповідь:
a. Тест Люшера
b. САН
c. Методика Т.Лірі
d. Опитувальник Айзенка
e. відповідь відсутня
3
Експериментальне дослідження мислення та мовленняможна дослідити за методикою:
Виберіть одну відповідь:
a. тест Равена
b. відповідь відсутня
c. методика Т.Лірі
d. Тест К.Леогарда –Х.Шмішека
e. тепінг-тест
4
Відповідність результатів тесту тій характеристиці, для вимірювання якої він призначений називають:
Виберіть одну відповідь:
a. репрезентативністю
b. валідністю
c. достовірністю
d. надійністю
e. стандартністю
5
Властивість тесту давати при повторному вимірюванні схожі результати називають:
Виберіть одну відповідь:
a. надійністю
b. репрезентативністю
c. валідністю
d. достовірністю
e. стандартністю
6
Відповідність між нормами (інтервалами на тестовій шкалою), отриманих на вибірці, та нормами, які можуть бути отримані на популяції називають:
Виберіть одну відповідь:
a. валідністю
b. достовірністю
c. репрезентативністю
d. стандартністю
e. надійністю
7
Властивість тесту протидіяти фальсифікації (навмисному або несвідомому викривлення результатів випробуваними) називають:
Виберіть одну відповідь:
a. валідністю
b. достовірністю
c. репрезентативністю
d. економічністю
e. стандартністю
8
Тести інтелекту – це:
Виберіть одну відповідь:
a. тести, спрямовані на виявлення індивідуальних інтересів і переваг, допомагають визначити найбільш зручну для конкретної людини роботу
b. тести, побудовані на використанні мови, коли тестований, виконуючи завдання, не повинен певні чинити дії, а понинен описувати словами
c. тести, що спрямовані на вивчення характеру, здібностей, емоцій, потреб та інших властивостей людської особистості
d. тести психологічного тестування, спрямовані на вивчення ступеня розвитку мислення у людини
e. тести, що сконструйовані на навчальному матеріалі та призначені для оцінки рівня оволодіння навчальними знаннями і навичками
9
Особистісний опитувальник, який призначений для діагностики типу акцентуації особистості дорослих має назву:
Виберіть одну відповідь:
a. тест К.Леогарда –Х.Шмішека
b. тест Лічко
c. тест Айзенка
d. тест Роттера
e. тест Равена
10
Тести, що спрямовані на вивчення характеру, здібностей, емоцій, потреб та інших властивостей людської особистості називають:
Виберіть одну відповідь:
a. особистісними тестами
b. анкетуванням
c. тестами здібностей
d. тестами досягнень
e. тестами імітації
11
Опитувальник рівня суб'єктивного контролю (РСК) був створений:
Виберіть одну відповідь:
a. А. Біне
b. Р. Амтхауером
c. Дж.Роттером
d. Б.Бурдоном
e. Б. Зейгарник
12
Я. Стреляу запропонував тест-опитувальник для визначення:
Виберіть одну відповідь:
a. екстраверсії - інтроверсії
b. інтелекту
c. рівня тривожності
d. загального рівня освіченості
e. типу темпераменту
13
Опитувальники інтересів призначені для дослідження:
Виберіть одну відповідь:
a. діагностиці вроджених нахилів
b. особливостей темпераменту
c. рис характеру
d. того, що людині подобається або не подобається
e. ймовірності успіху у певному виді діяльності
14
Тест «Коректурна проба» слугує для визначення:
Виберіть одну відповідь:
a. швидкості читання
b. рівня розвитку просторового мислення
c. рівня концентрації уваги
d. інтелектуального розвитку
e. особливостей запам'ятовування
15
Методику Беннета потрібно застосовувати у роботі практичного психолога з метою:
Виберіть одну відповідь:
a. визначення рівня механічної тямущості
b. виявлення особливостей творчої уяви
c. дослідження особливостей технічного сприйняття
d. визначення рівня образного мислення
e. вивчення особливостей пам'яті
16
Модифікована форма В опитувальника FPI призначена для вивчення:
Виберіть одну відповідь:
a. особливостей особистості
b. особливостей акцентуації характеру
c. ціннісних орієнтацій
d. особливостей міжособистісної взаємодії
e. особливостей темпераменту
17
Авторомметодики на визначення та оцінку просторових уявлень є:
Виберіть одну відповідь:
a. Л.А.Венгер
b. Т.Г.Богданова
c. В.С. Мерлін
d. К.Леонгард
e. Е.М.Ткаченко
18
Метою методики Д. Кроуна-Д. Маслоу є вивчення:
Виберіть одну відповідь:
a. суб'єктивного відчуття самотності
b. прагнення до ризику
c. мотивації схвалення
d. потреби у гострих відчуттях
e. соціально-психологічної адаптації
19
Особливості локус контролю досліджує методика:
Виберіть одну відповідь:
a. Дж.Роттера
b. Є. І. Рогова
c. О.Е.Ящішін
d. І.Г.Сеніна
e. Г.Ю.Айзенка
20
Основним з емпіричних методів дослідження психіки є:
Виберіть одну відповідь:
a. бесіда
b. спостереження
c. інтроспекція
d. тестування
e. опитування
ПІДСУМКОВЕ ЗАВДАННЯ (тест)
1
Тест Ф.Гудінаф «Намалюй людини» вперше був модифікований:
Виберіть одну відповідь:
a. А. Біне
b. К.Маховером
c. О.Шмельовим
d. Г.Шмішеком
e. Г.Айзенком
2
Методика «Малюнок сім'ї» застосовується з:
Виберіть одну відповідь:
a. дорослими
b. дітьми
c. юнаками
d. студентами
e. літніми людьми
3
Тест руки був опублікований в:
Виберіть одну відповідь:
a. 1969
b. 1971
c. 1975
d. 1966
e. 1962
4
Псіхогеометріческій тест був створений:
Виберіть одну відповідь:
a. І.Вілером
b. Е.Біне
c. С.Деллінгер
d. Г.Айзенком
e. Д.Кроутом
5
За психогеометричним тестом люди доброзичливі, які щиро зацікавлені у хороших міжособистісних відносинах, для яких вищою цінністтю є інші люди, називаються:
Виберіть одну відповідь:
a. колами
b. зигзагами
c. трикутниками
d. прямокутниками
e. квадратами
6
На основі результатів методики Роршаха можна виділити такі три типи переживання:
Виберіть одну відповідь:
a. рефлексивний, пролангованний, коартивний
b. афективний, коартивний
c. екзальтований, інтровертований, екстраполярний
d. екстратенсивний, рефлексивний, емотивний
e. екстратенсивний, інтроверсивний, коартивний
7
Групу проективних методик, які передбачають завершення фрази або історії, називаються методиками:
Виберіть одну відповідь:
a. імпресії
b. доповнення
c. інтерпретації
d. катарсису
e. структурування
8
Авторами «Методики незавершених речень» є:
Виберіть одну відповідь:
a. Сакс і Леві
b. М.Ловенфельд і К.Стасов
c. С.Розенцвейгом і Д. Шаков
d. Дж.Морено і А.Вольтман
e. Г.Мюррей і К.Морган
9
Метод дослідження особистості за допомогою проективного тесту "Неіснуюча тварина" побудований на:
Виберіть одну відповідь:
a. теорії поля
b. теорії діяльнісного підходу
c. теорії психомоторного зв'язку
d. теорії емоцій
e. антропологічної теорії
10
Точність діагностики за методикою С.Деллінгер становить:
Виберіть одну відповідь:
a. 95%
b. 40%
c. 50%
d. 100%
e. 85%
11
Автором методики «Неіснуюча тварина» є:
Виберіть одну відповідь:
a. В.Вульф
b. В.В.Столін
c. К.Кох
d. Д.Шаков
e. М.З.Друкаревич
12
Автором малюнкового аперцептивного тесту є:
Виберіть одну відповідь:
a. М.Еткінд
b. С.Розенцвейг
c. М.Друкаревич
d. Г.Мюррей
e. К.Кох
13
Ідея використання малюнка сім'ї для діагностики сімейних відносин виникла у певних дослідників, а саме:
Виберіть одну відповідь:
a. Г.Айзенка, А.Шмельова, І Похилько
b. С.Деллінгер; Д.Кроута; І.Вілера
c. В. Хьюлса, А.І. Захарова, Л. Кормана
d. К. Юнга, Ю.Ханіна, Р. Амтхауера
e. Г.Айзенка, Е.Біне, К.Коха
14
МAT - це більш компактний модифікований варіант:
Виберіть одну відповідь:
a. тесту фарбування пальцем
b. тесту руки
c. тематичного апперцептивного тесту
d. методики малюнкової фрустрації
e. тесту гумористичних фраз
15
Тест фарбування пальцем створено:
Виберіть одну відповідь:
a. С.Розенцвейгом
b. Р. Ф.Шоу
c. В.Вульфом
d. М.Друкаревичем
e. М.Еткіндом
16
Авторами тесту гумористичних фраз є:
Виберіть одну відповідь:
a. А.Шмельов і В.Болдирєва
b. А. Шмельов і К.Іванов
c. О.Ящішин і О.Ткаченко
d. В.Похілько і Ю.Ханін
e. Ю.Забродін і В.Столін
17
Методика малюнкової фрустрації була створена у:
Виберіть одну відповідь:
a. 1948
b. 1949
c. 1942
d. 1952
e. 1945
18
Тест фарбування пальцем створений у:
Виберіть одну відповідь:
a. 1932
b. 1937
c. 1956
d. 1929
e. 1941
19
Властивість наукового спостереження, яка дозволяє достовірно відрізнити випадкове від типового та закономірного, називають:
Виберіть одну відповідь:
a. спостережливістю
b. взаємодією
c. систематичністю
d. аналітичністю
e. констатацією
20
Люди-творці з розвиненою інтуїцією, з синтетичним стилем мислення, що спрямовані у майбутнє і більше цікавляться можливостями, ніж дійсністю, за методикою С.Деллінгер, називаються:
Виберіть одну відповідь:
a. колами
b. квадратами
c. зигзагами
d. трикутниками
e. прямокутниками
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи