Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психологічне консультування (МАУП) новий
Контрольна робота
№ K-27963
Завдання до теми 1
1. Визначте, поняття та мету.
2. Які основні завдання психоконсультування?
3. Що таке психологічна проблема особистості?
4. Розкрийте зміст принципів, що відображають ставлення практичного психолога до клієнта.
5. Розкрийте особливості співвідношення життєвої та психологічної проблем.
Завдання до теми 2
1. Які Ви знаєте різновиди психологічного консультування? В чому полягають їх основні особливості?
2. Визначте та охарактеризуйте сфери застосування психологічного консультування.
3. Розкрийте категорії ролей консультанта.
4. Визначте типологію психологічних проблем особистості.
5. Опишіть який-небудь дуже драматичний інсайт, що привів до серйозних змін у житті особистості.
Завдання до теми 3
1. Розкрийте особливості співвідношення життєвої та психологічної проблем.
2. На яких принципах ґрунтується психологічне консультування як вид діяльності практичного психолога?
3. Розкрийте зміст принципів, що відображають ставлення практичного психолога до клієнта.
4. Розкрийте зміст принципів, що відображають основи взаємодії між психологом та клієнтом.
Завдання до теми 4
1. Розкрийте категорії ролей консультанта.
2. Назвіть основні вимоги до особистості психоконсультанта.
3. Які складові професійної підготовки особистості психоконсультанта?
4. В чому полягає проблема підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації психологів-консультантів?
Завдання до теми 6
1. Дайте характеристику позицій консультанта.
2. Визначте програму особистісно-професійного розвитку, шляхи та засоби формування професійно значущих якостей та вмінь.
3. Проаналізуйте власні особистісні якості стосовно складових моделі ефективного психоконсультанта.
4. Які позиції займають психологи-консультанти стосовно іншої людини? Які із них Ви вважаєте найбільш оптимальними?
Завдання до теми 7
1. Проаналізуйте способи перешкод на шляху до «синдрому вигорання».
2. Опишіть причини синдрому емоційного вигорання психолога-консультанта.
3. Чим вирізняється свідомість психолога-консультанта?
4. Прокоментуйте наступні етичні запитання практики психологічного консультування, аргументуйте свою відповідь.
Завдання до теми 8
1. Які цілі першої консультативної зустрічі?
2. Опишіть технології першої консультативної бесіди.
3. Які технічні прийоми рекомендується застосовувати психологу-консультанту при зустрічі клієнта у психологічному онсультуванні?
4. Визначте типові причини спрямування клієнта до колег.
Завдання до теми 9
1. Які засоби має психолог-консультант для оцінки проблем клієнтів?
3. Які можливі помилки в консультативній бесіді (інтерв’ю) та як забезпечити їх профілактику?
4. Розкрийте особливості організації та структури консультативної бесіди.
5. В чому полягає проблема отримання психологічної інформації психодіагностичними засобами?
Завдання до теми 10
1. Розкрийте зміст основних технологій консультативної роботи.
2. Як Ви організували б свою роботу з непривабливим клієнтом?
3. Розкрийте зміст та особливості застосування технік дослідження та прояснення інформації.
4. Розкрийте зміст та особливості застосування технік психологічного впливу.
Завдання до теми 11
1. Назвіть основні ознаки результативності консультування.
2. Які Ви знаєте види некоректної поведінки?
3. Визначте, які типові запити від клієнтів отримує шкільний психолог та психолог соціальної сфери для консультативної роботи. Обґрунтуйте свою думку.
4. Вкажіть напрямки роботи практичного психолога з «важкими підлітками». Якими теоретичними знаннями та практичними навичками роботи повинен володіти такий психолог-консультант?
Завдання до теми 12
1. Опишіть мотиви звернення клієнтів до консультанта.
2. Які заходи клієнта можуть ускладнити сеанс?
3. Проаналізуйте вплив статі клієнта на процес консультування.
4. Розкрийте зміст технік отермінівенсу із складними клієнтами.
Завдання до теми 13
1. Розкрийте психологічний зміст поняття «психологічна проблема».
2. На чому базуються гіпотези клієнтів?
3. Опишіть різновиди запитів клієнта.
Завдання до теми 14
1. Дайте визначення поняттю «двошаровість проблеми».
2. У чому полягають функції проблеми та симптому клієнта?
3. Які варіанти формулювання проблеми Ви можете запропонувати?
4. Розкрийте ключові ідеї, які лежать в основі роботи з психологічною проблемою у процесі консультування.
Завдання до теми 15
1. У чому полягає основна мета психолога?
2. Які Ви знаєте класифікації моделей психологічної допомоги з точки зору розподілу відповідальності між психологом-консультантом та клієнтом?
3. У чому полягають функції проблеми та симптому клієнта?
4. Проаналізуйте залежність характеру консультативного контакту від теоретичної орієнтації психолога-консультанта.
5. Розкрийте зміст фізичних та емоційних компонентів терапевтичного клімату консультативного контакту.
Завдання до теми 16
1. Охарактеризуйте модель умов ефективної допомоги.
2. Опишіть ознаки досягнення мети у роботі психолога-консультанта.
3. Які Ви знаєте типові помилки у психологічному консультуванні та їх профілактика?
4. Проаналізуйте складові ефективної роботи консультанта.
ТЕСТИ (75 ВІДПОВІДЕЙ)
ТЕСТ 1
Вопрос 1
До групи професійних консультантів відносять:
a. вчителів
b. психотерапевтів
c. психологів
d. священнослужителів
Вопрос 2
Хто із наступних спеціалістів має кваліфікацію лікаря:
a. народний цілитель
b. клінічний психолог
c. психіатр
d. соціальний працівник
Вопрос 3
Існують три основні підходи до психологічного консультування:
a. проблемно-орієнтоване консультування, яке фокусується на аналізі сутності внутрішніх та зовнішніх причин проблеми, пошуку шляхів її розв’язання
b. рішення-орієнтоване консультування, спрямоване на аналіз індивідуальних, особистісних причин виникнення проблемних та конфліктних ситуацій та шляхів подолання їх у майбутньому
c. особистісно-орієнтоване консультування, спрямоване на аналіз індивідуальних, особистісних причин виникнення проблемних та конфліктних ситуацій та шляхів запобігання їх у майбутньому
Вопрос 4
Перераховано види психологічного консультування за характером допомоги:
a. психологічне консультування, діагностичне консультування, просвітницько-рекомендаційне консультування
b. середньострокове консультування, просвітницько-рекомендаційне консультування, консультування батьків, короткострокове консультування
c. разова консультація, діагностичне консультування, тривале консультування, консультування дитини
d. разова консультація, середньострокове консультування, короткострокове консультування, тривале консультування
Вопрос 5
Текст вопроса
Шкільний психолог:
a. розглядає проблеми взаємин у сім’ї учня
b. допомагає учням адаптуватися до шкільного навчання
c. займається розвитком здібностей учня
d. має справу переважно з такими проблемами, як конфлікти між учнями та вчителями
Вопрос 6
Перераховано види консультування за тривалістю:
a. середньострокове консультування, просвітницько-рекомендаційне консультування, консультування батьків, короткострокове консультування
b. разова консультація, середньострокове консультування, короткострокове консультування, тривале консультування
d. психологічне консультування, діагностичне консультування, просвітницько-рекомендаційне консультування
Вопрос 7
Прояв теплоти і поваги уміння прийняти клієнта таким, яким він є, не оцінювати і не засуджувати його норми і цінності, стиль життя і поведінку складає сутність:
a. принципу конфіденційності зустрічей з психологом
b. принципу добровільності
c. принципу доброзичливого і без оціночного ставлення до клієнта
d. принципу особистих відносин між психологом і клієнтом
Вопрос 8
Перераховано лише види діяльності практичного психолога:
a. просвітницька та профілактична робота, психоконсультування, індивідуальна та групова психотерапія, психокорекція, психодіагностика
b. просвітницька та профілактична робота, психоконсультування, психокорекція, психотерапія, психогімнастика
c. просвітницька та профілактична робота, психоконсультування, індивідуальна психокорекція, виставки літератури, психологічні консиліуми, групова психотерапія
d. просвітницька та профілактична робота, психоконсультування, індивідуальна психокорекція, виставки літератури, психотерапія, «телефон довіри»
Вопрос 9
Пока нет ответа
Балл: 1,00
Ефективною позицією взаємодіючих у консультуванні є:
a. зверху-вниз
b. на рівних
c. жодна відповідь не є правильною
d. знизу вверх
Вопрос 10
Етичний кодекс психолога – це:
a. це нормативний акт, який являє собою сукупність правових норм діяльності психолога
b. нормативний акт, сукупність етичних норм і правил поведінки, які склалися в психологічному співтоваристві й регулюють його життєдіяльність
c. нормативний акт, що визначає які суспільно небезпечні діяння є злочинними, і встановлює покарання для осіб, які здійснюють цей злочин
Вопрос 11
Етичний кодекс психолога - це документ, який регламентує діяльність лише:
a. практичного психолога в сфері освіти і медицини
b. клієнта
c. психолога в будь-якій сфері соціальної політики
Вопрос 12
Якщо психолог порушує норми Етичного кодексу психолога, то:
a. виправдання цьому завжди можна знайти
b. його дії підлягають розгляду Комісії з етики, яка накладає відповідні стягнення
c. він підлягає суду відповідно до закону
Вопрос 13
Прийняття Етичного кодексу психологу та побудова діяльності психологічної служби відповідно до нього:
a. є данина моді
b. необхідні, оскільки не всі проблеми, з якими зустрічається практичний психолог, можуть мати однозначне і точне правове розв’язання
c. не є обов’язковим для практикуючого психолога, а скоріше є необхідністю для психолога-науковця
Вопрос 14
Виберіть рядок, в якому перераховані основні джерела, на основі яких вироблені норми Етичного кодексу психолога:
a. культура, звичаї, традиції, художня література, кримінальний кодекс, цивільно-правовий кодекс
b. норми Етичного кодексу психолога, які розроблені в США, Німеччині, Іспанії, Англії
c. філософія, релігія, культура, звичаї, традиції, ідеологія, політика
Вопрос 15
Діалог, орієнтований на перебудову клієнтом власного внутрішнього психологічного життя, складає сутність:
Виберіть рядок, в якому перераховані основні фази психотерапії:
a. робота над вирішенням проблеми. Формування особливих психотерапевтичних взаємин; досягнення взаєморозуміння між психологом та пацієнтом; матеріальна спроможність для тривалої роботи з психотерапевтом
b. встановлення контакту між психологом та пацієнтом, визначення психологічної проблеми, діагностика; робота над вирішенням проблеми, формування особливих психотерапевтичних взаємин; підготовка до реалізації знайдених рішень у життя
c. встановлення контакту між психолог та пацієнтом, визначення психологічної проблеми, діагностика; набуття соціальних навичок завдяки ідентифікації із психологом і закріплення адаптивних форм поведінки
Вопрос 18
Подана правильна послідовність дій практичного психолога при короткостроковому консультуванні:
a. первинний контакт, вислуховування і розпитування клієнта на першій зустрічі, психологічне обстеження, обговорення результатів обстеження, формулювання рекомендацій на завершальній зустрічі
b. первинний прийом, робота з клієнтом під час численних зустрічей, завершення консультування
c. психодіагностичне обстеження, короткий контакт під час запису, перша зустріч, заключна зустріч
Вопрос 19
Робота з вивільнення почуттів, емоцій клієнтами є доречною у випадках:
a. коли активне втручання психолога, пропозиція розібратися у тому чи іншому моменті співбесідника ігнорується, та він продовжує своє
b. усі відповіді є вірними
c. відсутність конкретного запиту, проблеми, якій клієнт хотів би зорієнтуватися
d. коли клієнт щойно пережив емоційно напружену ситуацію
Вопрос 20
Вияснення прихованих думок та почуттів через рефлексування переживань та почуттів можливе, якщо:
a. всі відповіді є вірними
b. звертати увагу на слова та висловлювання, які використовуються для позначення почуттів; уточняти емоційно насичені слова
c. відслідковувати невербальні реакції клієнта, помічати невідповідність невербальних та вербальних повідомлень значенню, яке передається
d. точно ідентифікувати та відтворювати емоції співбесідника, проникатися його станом
Вопрос 21
Діалог, орієнтований на перебудову клієнтом власного внутрішнього психологічного життя, складає сутність:
a. психотерапії
b. психокорекційної роботи
c. психоконсультативної роботи
d. просвітницької роботи практичного психолога
Вопрос 22
Виберіть рядок, у якому перераховані фактори ефективності консультування:
a. особистість психолога, адекватність психотехнік і методів, платоспроможність клієнта, наявність контакту, дотримання принципів консультування
b. особистість психолога, адекватність психотехнік і методів, стать клієнта, довіра у стосунках між клієнтом і психологом, дотримання принципів консультування
c. особистість клієнта, особистість психолога, кількість та частота зустрічей, наявність контакту, дотримання принципів консультування
d. особистість клієнта, особистість психолога, адекватність психотехнік і методів, наявність контакту, дотримання принципів консультування
Вопрос 23
Коли людина переповнена проблемами, вона:
a. говорить не те, що відчуває
b. всі варіанти є правильними
c. не може зрозуміти іншу людину
d. не може усвідомити свої почуття та виразити їх словами
Вопрос 24
Психолог-консультант:
a. допомагає віднаходити потрібні відповіді на проблеми, які стосуються людей
b. має справу головним чином з такими проблемами, як самогубства та наркоманія
c. вірними є всі відповіді
d. працює з тими людьми, які звертаються до нього
Вопрос 25
Зустрічаючись із маніпулятивним запитом, ми маємо повідомити клієнту, що:
a. не можна розв’язати проблеми третіх осіб заочно, тим більше, якщо вони самі цього не бажають
b. всі відповіді є вірними
c. ми не можемо допомогти клієнту розв’язати його проблеми, які виникли у зв’язку із відносинами третіх осіб
d. виключення становить запит батьків стосовно дитини із важкими поведінковими і психічними порушеннями, оскільки батьки продовжують нести відповідальність за таких дітей, а їх власні ресурси взаємодії з такою дитиною повністю є вичерпаними.
ТЕСТ 2
Інтерпретація як коментар – це:
a. перехід до іншого масштабу бачення ситуації чи в зведенні в одну логічну систему розрізнених і часто не зв’язаних у свідомості клієнта деталей психологічної ситуації, який піднімає його на новий рівень розуміння проблем
b. тлумачення та подача у новому ракурсі висловленого чи продемонстрованого клієнтом, а також того, що було виявлено за допомогою діагностичних методик та процедур до початку та у процесі спілкування
c. жодна з відповідей не є вірною
d. виявлення причинно-наслідкових зв’язків між явищами
Вопрос 2
Реалізації відображення в активному слуханні притаманні:
a. всі ключові слова, які несуть смислове та емоційне навантаження, мають бути точно повторені, при цьому можна змінити допоміжні чи несуттєві слова
b. із кожного фрагменту монологу того, хто говорить слухач обирає та повторює те, що, на його думку, є центральною ланкою фрагменту, його базисним початком
c. найважливішим моментом адекватного повторення є відсутність у ньому перцептивних викривлень, які можуть бути допущені слухачем
d. всі відповіді є вірними
Вопрос 3
Гіпотеза психолога - консультанта являє собою набір тверджень, які встановлюють зв'язок між:
a. подіями життя, детермінованими з точки зору клієнта, ззовні
b. вчинками, які завжди є результатом особистісного вибору, незалежно від того, визнає це клієнт чи ні
c. його психічними станами ( переживаннями, почуттями) ,які є результатом не завжди усвідомленого опрацювання цих подій
d. всі варіанти є вірними
Вопрос 4
При консультуванні вороже налаштованих та агресивних клієнтів психолог не має..
a. відповідати на ворожість насмішкою
b. демонструвати ворожість у відповідь
c. залишати ворожість без уваги
d. долати ворожість люб’язністю
Вопрос 5
Якщо переживання провини у клієнта виникає через уявні проступки чи уявні порушення заборон, це…
a. екзистенційна провина
b. невротична провина
c. справжня провина
d. патологічна провина
Вопрос 6
Клієнти-алкоголіки, як правило…
a. емоційно стабільні
b. активні
c. незалежні
d. особистісно незрілі
Вопрос 7
З тривожним клієнтом консультант…
a. обговорює екзистенційний сенс тривоги взагалі
b. обговорює його стан
c. обговорює напруженість ритму сучасного життя
d. обговорює стресогенність більшості життєвих ситуацій
Вопрос 8
Фобічні клієнти від тривожних відрізняються…
a. опредмечуваністю страхів
b. фізичним неблагополуччям
c. емоційною напругою
d. вазомоторними реакціями
Вопрос 9
Основу патологічних страхів складає …
a. низький інтелектуальний рівень клієнта
b. особистісна інфантильність клієнта
c. підвищена емоційна збудливість клієнта
d. прихована тривожність клієнта
Вопрос 10
Про „невмотивованість” не свідчить…
a. вирази типу „Мене привела мати…(дружина, класний керівник)”
b. демонстративна відкритість
c. байдужість до процесу консультування
d. мовчання клієнта
Вопрос 11
В основі невротичної провини не лежить…
a. страх бути „демаскованим”
b. страх осуду
c. прагнення бути самим собою
d. страх „втратити обличчя”
Вопрос 12
В число джерел екзистенційної провини, за Р. Меєм, не входить…
a. недостатня самореалізація
b. втрата зв’язку з абсолютом
c. обмеженість зв’язків з близькими людьми
d. уникнення відповідальності за власні вчинки
Вопрос 13
Якщо клієнт на консультуванні плаче, треба…
a. знецінювати ситуацію, яка викликала сльози
b. негайно втішити клієнта
c. співпереживати плачу, демонструючи материнське ставлення до клієнта
d. дати йому виплакатися
Вопрос 14
Істеричні клієнти не …
a. прагнуть надати консультуванню характер легкого флірту
b. демонструють виражену відкритість у діалозі
c. беруть на себе відповідальність за результати консультування
d. домагаються надання консультуванню еротичного відтінку
Вопрос 15
Істеричному клієнту, по суті, потрібен…
a. батько
b. послідовник
c. опікун
d. друг
Вопрос 16
Центральний конфлікт обсесивної особистості - …
a. між Его та Супер-Его
b. між цілями та здібностями
c. між бажанням догоджати та чинити опір авторитету
d. між потребами та можливостями
Вопрос 17
Відмінна риса обсесивної особистості – це…
a. зверх слухняність у комунікативних відносинах
b. зверх контроль за собою оточенням
c. зверх вмотивованість діяльності
d. зверх компенсація у професійній діяльності
Вопрос 18
Робота з параноїдальними клієнтами вимагає…
a. дотримання міжособистісної дистанції
b. використання ситуацій високого емоційного напруження
c. логічного переконання клієнта
d. емоційного „вторгнення”
Вопрос 19
Формула „чотирьох А” Е. Блейєра для шизоїдних клієнтів не включає…
a. ефективність
b. ассертивність
c. асоціативність
d. амбівалентність
Вопрос 20
Вставте необхідне слово із запропонованих у наступний текст: „ …особистість дивиться на інших як на джерело небезпеки чи насолоди, не звертаючи увагу на їх задоволеність, зручність”.
a. „шизоїдна”
b. „істерична”
c. „тривожна”
d. „асоціальна”
Вопрос 21
Оберіть правильне судження із запропонованих
a. алкоголізм відображає прагнення до саморуйнування
b. будь-якого алкоголіка можна позбавити від залежності
c. у більшості алкоголіків високий рівень самооцінки
d. алкоголіки не гідні уваги
Вопрос 22
До наслідків депресивних станів зазвичай не відносять…
a. невпевненість у собі
b. чутливість до критики
c. незалежність від думки інших
d. самовиправдовування
Вопрос 23
Теоретичною основою консультування із застосуванням методу казки є:
a. когнітивний напрям
b. біхевіористичний
c. психоаналітичний
Вопрос 24
Ризик суїциду не створюється одним із наступних факторів. Яким?
a. алкоголізмом
b. перенесення такої втрати
c. тяжким соматичним захворюванням
d. життям у сімейному оточенні
Вопрос 25
Серед форм консультування клієнта із сексуальними проблемами немає:
a. сексотерапії
b. формування адекватної сексуальної поведінки
c. сексуальної просвіти
d. пропаганди здорового сексу
ТЕСТ 3
Вопрос 1
Перераховано види психологічного консультування за характером допомоги:
a. разова консультація, діагностичне консультування, тривале консультування, консультування дитини
b. разова консультація, середньострокове консультування, короткострокове консультування, тривале консультування
c. середньострокове консультування, просвітницько-рекомендаційне консультування, консультування батьків, короткострокове консультування
d. психологічне консультування, діагностичне консультування, просвітницько-рекомендаційне консультування
Вопрос 2
Прояв теплоти і поваги уміння прийняти клієнта таким, яким він є, не оцінювати і не засуджувати його норми і цінності, стиль життя і поведінку складає сутність:
a. принципу особистих відносин між психологом і клієнтом
b. принципу доброзичливого і без оціночного ставлення до клієнта
c. принципу конфіденційності зустрічей з психологом
d. принципу добровільності
Вопрос 3
Перераховано лише види діяльності практичного психолога:
a. просвітницька та профілактична робота, психоконсультування, індивідуальна психокорекція, виставки літератури, психологічні консиліуми, групова психотерапія
b. просвітницька та профілактична робота, психоконсультування, психокорекція, психотерапія, психогімнастика
c. просвітницька та профілактична робота, психоконсультування, індивідуальна та групова психотерапія, психокорекція, психодіагностика
d. просвітницька та профілактична робота, психоконсультування, індивідуальна психокорекція, виставки літератури, психотерапія, «телефон довіри»
Вопрос 4
Виберіть рядок, в якому перераховані основні фази психотерапії:
a. встановлення контакту між психолог та пацієнтом, визначення психологічної проблеми, діагностика; набуття соціальних навичок завдяки ідентифікації із психологом і закріплення адаптивних форм поведінки
b. встановлення контакту між психологом та пацієнтом, визначення психологічної проблеми, діагностика; робота над вирішенням проблеми, формування особливих психотерапевтичних взаємин; підготовка до реалізації знайдених рішень у життя
c. робота над вирішенням проблеми. Формування особливих психотерапевтичних взаємин; досягнення взаєморозуміння між психологом та пацієнтом; матеріальна спроможність для тривалої роботи з психотерапевтом
Вопрос 5
Подана правильна послідовність дій практичного психолога при короткостроковому консультуванні:
a. первинний прийом, робота з клієнтом під час численних зустрічей, завершення консультування
b. психодіагностичне обстеження, короткий контакт під час запису, перша зустріч, заключна зустріч
c. первинний контакт, вислуховування і розпитування клієнта на першій зустрічі, психологічне обстеження, обговорення результатів обстеження, формулювання рекомендацій на завершальній зустрічі
Вопрос 6
Виберіть рядок, у якому перераховані фактори ефективності консультування:
a. особистість клієнта, особистість психолога, адекватність психотехнік і методів, наявність контакту, дотримання принципів консультування
b. особистість клієнта, особистість психолога, кількість та частота зустрічей, наявність контакту, дотримання принципів консультування
c. особистість психолога, адекватність психотехнік і методів, стать клієнта, довіра у стосунках між клієнтом і психологом, дотримання принципів консультування
d. особистість психолога, адекватність психотехнік і методів, платоспроможність клієнта, наявність контакту, дотримання принципів консультування
Вопрос 7
Що спільного між людьми, які страждають на анорексію та булімію?
a. у тих і інших – обсесивно-компульсивний розлад
b. у тих і інших – розлад прийому їжі
c. і ті і інші нічим не хворіють
d. у тих і інших – пост травматичний стресовий розлад
Вопрос 8
Пані Х. постійно думає, що у неї не зібране у хвіст волосся і що вона може у ньому заплутатись та задихнутись. Через це вона кожні 5 хвилин кидає всі справи та здійснює ритуал розчісування волосся. Прикладом якого з перерахованих розладів є її поведінка?
a. Анорексія
b. Посттравматичний стресовий розлад
c. Арахібутирофобія
d. Обсесивно-компульсивний розлад
Вопрос 9
Що «розщеплюється» при шизофренії?
a. свідомість та реальність
b. особистість
c. пам'ять та рухові здібності
d. мозок
Вопрос 10
Як довго, зазвичай триває прив’язаність?
a. усе життя
b. не довше року
c. не довше місяця
d. не довше трьох
Вопрос 11
У яку пору року люди, які страждають на сезонні афективні розлади, найчастіше переживають стан депресії?
a. Зима
b. Весна
c. Літо
d. Осінь
Вопрос 12
Чотири дні потому дружину Олександра госпіталізували із серцевим нападом. Щойно Олександрові повідомили, що вона померла. Які почуття ймовірно він переживає зараз?
a. Депресію та почуття провини
b. Гнів та обурення
c. Шок
d. Бажання забути про це
Вопрос 13
Інтерпретація як коментар – це:
a. перехід до іншого масштабу бачення ситуації чи в зведенні в одну логічну систему розрізнених і часто не зв’язаних у свідомості клієнта деталей психологічної ситуації, який піднімає його на новий рівень розуміння проблем
b. жодна з відповідей не є вірною
c. виявлення причинно-наслідкових зв’язків між явищами
d. тлумачення та подача у новому ракурсі висловленого чи продемонстрованого клієнтом, а також того, що було виявлено за допомогою діагностичних методик та процедур до початку та у процесі спілкування
Вопрос 14
Зустрічаючись із маніпулятивним запитом, ми маємо повідомити клієнту, що:
a. ми не можемо допомогти клієнту розв’язати його проблеми, які виникли у зв’язку із відносинами третіх осіб
b. не можна розв’язати проблеми третіх осіб заочно, тим більше, якщо вони самі цього не бажають
c. всі відповіді є вірними
d. виключення становить запит батьків стосовно дитини із важкими поведінковими і психічними порушеннями, оскільки батьки продовжують нести відповідальність за таких дітей, а їх власні ресурси взаємодії з такою дитиною повністю є вичерпаними
Вопрос 15
Діалог, орієнтований на перебудову клієнтом власного внутрішнього психологічного життя, складає сутність:
a. психотерапії
b. просвітницької роботи практичного психолога
c. психокорекційної роботи
d. психоконсультативної роботи
Вопрос 16
Робота з вивільнення почуттів, емоцій клієнтами є доречною у випадках:
a. усі відповіді є вірними
b. коли активне втручання психолога, пропозиція розібратися у тому чи іншому моменті співбесідника ігнорується, та він продовжує своє
c. відсутність конкретного запиту, проблеми, якій клієнт хотів би зорієнтуватися
d. коли клієнт щойно пережив емоційно напружену ситуацію
Вопрос 17
Якщо психолог порушує норми Етичного кодексу психолога, то:
a. його дії підлягають розгляду Комісії з етики, яка накладає відповідні стягнення
b. психологічне консультування, діагностичне консультування, просвітницько-рекомендаційне консультування
c. разова консультація, середньострокове консультування, короткострокове консультування, тривале консультування
d. середньострокове консультування, просвітницько-рекомендаційне консультування, консультування батьків, короткострокове консультування
Вопрос 19
Хто із наступних спеціалістів має кваліфікацію лікаря:
b. соціальний працівник
c. психіатр
d. клінічний психолог
Вопрос 20
Виберіть рядок, в якому перераховані основні джерела, на основі яких вироблені норми Етичного кодексу психолога:
a. культура, звичаї, традиції, художня література, кримінальний кодекс, цивільно-правовий кодекс
b. філософія, релігія, культура, звичаї, традиції, ідеологія, політика
c. норми Етичного кодексу психолога, які розроблені в США, Німеччині, Іспанії, Англії
Вопрос 21
З тривожним клієнтом консультант…
a. обговорює напруженість ритму сучасного життя
b. обговорює стресогенність більшості життєвих ситуацій
c. обговорює його стан
d. обговорює екзистенційний сенс тривоги взагалі
Вопрос 22
Фобічні клієнти від тривожних відрізняються…
a. вазомоторними реакціями
b. фізичним неблагополуччям
c. опредмечуваністю страхів
d. емоційною напругою
Вопрос 23
Основу патологічних страхів складає …
a. особистісна інфантильність клієнта
b. низький інтелектуальний рівень клієнта
c. підвищена емоційна збудливість клієнта
d. прихована тривожність клієнта
Вопрос 24
Про „невмотивованість” не свідчить…
a. байдужість до процесу консультування
b. демонстративна відкритість
c. мовчання клієнта
d. вирази типу „Мене привела мати…( дружина, класний керівник)”
Вопрос 25
В основі невротичної провини не лежить…
a. прагнення бути самим собою
b. страх осуду
c. страх бути „демаскованим”
d. страх „втратити обличчя”
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи