Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психологія організацій (МАУП)
Контрольна робота
№ K-27345
ТЕМА 1
1. Значення знань законів соціально-психологічної регуляції діяльності організацій.
2. Аналіз підходів до розвитку теорії організацій.
3. Характеристика основних напрямків вивчення організацій.
4. Соціально-психологічні завдання для вирішення питань з проблем функціонування організації.
ТЕМА 2
1. Систематизація напрямків аналізу організації.
2. Типи організаційних структур.
3. Особливості побудови організаційних структур.
4. Типи організаційних структур.
ТЕМА 3
1.Логіка якісних співвідношень соціально-психологічного клімату і організаційного клімату.
2. Проблеми дослідження організаційного клімату.
ТЕМА 4
1. Розуміння і класифікація параметрів соціально-психологічного простору.
10. Поясніть поняття «цілісність соціально-психологічного простору».
11. Що таке структурність соціально-психологічного простору?
12. Як ви розумієте поняття «автономія підструктур»?
13. Якi основнi етапи можна назвати в процесi прийняття управлiнського рiшення?
14. Проаналiзуйте основнi групи об'єктивних (зовнiшнiх) факторiв, якi впливають на прийняття управлiнських рiшень керiвниками середньої освiти.
15. Назвіть основнi групи суб'єктивних (внутрiшнiх) факторiв, якi визначають ефективнiсть прийняття управлiнських рiшень керiвниками організацій.
16. Що таке особистісний профiль прийняття управлiнських рiшень?
17. Як взаємодiють мiж собою об'єктивнi та суб'єктивнi фактори, що визначають ефективнiсть прийняття управлiнських рiшень в установах середньої освiти?
18. Яким вимогам повиннi вiдповiдати управлiнськi рiшення, якi приймаються керiвниками закладiв середньої освiти?
19. Якi форми колегiального прийняття управлiнських рiшень існують у системi середньої освiти?
20. Яких додаткових зусиль вимагає колегiальне прийняття управлiнських рiшень вiд керiвника?
21. Що лежить в основі того чи іншого стилю керівництва (розкрийте два основних підходи, які існують в психології)?
22. Чи виявляється стиль керівництва в діяльності лише самого керівника установи, чи він може бути притаманний діяльності його управлінської команди?
23. Що забезпечує стиль керівництва?
24. Чим різняться поняття «стиль управлінської діяльності» та «стиль керівництва»?
25. Які основні елементи входять у структуру стилю керівництва?
26. Якими психологічними особливостями характеризуються «полярні» стилі керівництва (авторитарний та демократичний)?
27. Що характерно для ліберального стилю керівництва?
28. Які позитивні та негативні риси характерні для кожного з основних стилів керівництва?
29. Що таке індивідуальний стиль керівництва?
30. Які основні групи об'єктивних (зовнішніх) факторів зумовлюють доцільність використання того чи іншого стилю керівництва в конкретній управлінській ситуації?
Блок 2
31. Як впливають соціальні фактори на використання того чи іншого стилю керівництва в процесі управління установою?
32. Як впливають на стиль керівництва фактори, зв'язані зі змістом та умовами виконання діяльності колективу?
33. Які соціально-психологічні характеристики колективу визначають доцільність використання того чи іншого стилю керівництва?
34. Які основні суб'єктивні (внутрішні) фактори впливають на стиль керівництва управлінського персоналу установ?
35. Що таке соціальна позиція працівника організації?
36. В яких документах, що регламентують діяльність навчальних закладів, відображено зміст професійно-функціональних ролей?
37. Що таке посадова інструкція?
38. Які основні розділи містить посадова інструкція?
39. Які фактори впливають на рольову поведінку працівників організацій?
40. Що таке інтерналізація соціальної ролі?
40. Які фактори впливають на інтерналізацію соціальних ролей працівниками організацій?
41. Яке значення мають професійно-функціональні ролі у формуванні та розвитку працівників організацій?
42. Що таке «професійний характер» особистості?
43. Як індивідуальний стиль діяльності працівників організацій установ впливає на ефективність виконання ними соціальних ролей?
44. Що таке професійна деформація особистості?
45. Які умови запобігання професійній деформації особистості?
46. Що являє собою синдром "професійного вигорання" особистості?
47. Що таке мотивація?
48. Яка роль мотивації у забезпеченні ефективного управління організаціями?
49. Як зв'язані між собою потреби та мотиви особистості?
50. Які основні групи потреб особистості?
51. Що таке первинні та вторинні потреби?
52. Чи завжди актуалізація вторинних потреб передбачає задоволення первинних потреб?
53. Що означає «власна» та «чужа» мотивація?
54. За яких умов керівник організації може забезпечувати власну мотивацію?
55. Які існують основні стратегії створення керівником організації позитивної мотивації у своїх працівників?
56. У чому суть негативної стратегії забезпечення керівником мотивації працівників?
57. У чому полягає позитивна стратегія забезпечення керівником мотивації працівників?
58. Яких умов слід дотримуватися керівникові для реалізації позитивної стратегії мотивації працівників?
59. Які фактори-мотиватори визначають позитивну мотивацію працівників організацій?
60. Які фактори-демотиватори блокують мотивацію працівників організацій?
Блок 3
61. З яких основних елементів складається комунікативний процес?
62. Хто може виступати як відправник інформації в організаціях?
63. Що таке повідомлення як складовий елемент комунікації?
64. Що таке «канал комунікації»?
65. Які існують традиційні та нетрадиційні канали комунікації?
66. Хто може виступати як отримувач інформації в організаціях?
67. Які основні етапи здійснення комунікації в організаціях?
68. Чим характеризується етап підготовки повідомлення?
69. Як здійснюється відбір ідей для повідомлення?
70. За допомогою яких засобів кодується інформація для повідомлення?
71. Які фактори слід ураховувати при виборі каналу комунікації?
72. Чим характеризується етап передавання повідомлення?
73. Які існують безпосередні форми передавання інформації?
74. Які психологічні фактори слід враховувати при використанні безпосередніх форм комунікативної взаємодії?
75. Чим характеризуються монологічні, діадні та групові форми комунікативної взаємодії?
76. Що таке опосередковані форми передавання інформації?
77. Які фактори впливають на ефективність опосередкованих форм комунікації?
78. Як здійснюється процес декодування інформації?
79. Яка роль зворотного зв'язку в забезпеченні комунікативного процесу?
80. Які види зовнішніх комунікацій існують в організаціях?
81. Яку роль відіграють зовнішні комунікації в управлінні організаціями?
82. За допомогою яких зовнішніх комунікацій може здійснюватися формування іміджу навчального закладу?
83. Що таке внутрішні комунікації?
84. Які функції внутрішніх комунікацій в управлінні організаціями?
85. Яка роль формальних та неформальних, комунікацій в управлінні установами?
86. Як запобігати чуткам у процесі управління організаціями?
87. Що таке комунікативні бар'єри?
88. Які об'єктивні та суб'єктивні фактори можуть зумовити виникнення комунікативних бар'єрів?
89. Які існують види комунікативних бар'єрів?
90. Які умови подолання комунікативних бар'єрів в організаціях?
Ціна
120
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи