Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Феномен лідерства в неформальних групах
Курсова
№ K-22856
Вступ Розділ 1. Неформальна група 1.1. Причини виникнення 1.2. Формування та розвиток неформальної групи Розділ 2. Лідер та лідерство Розділ 3. Лідер в неформальній групі 3.1. Діагностика самооцінки мотивації схвалення (Марлоу, Кроуна) (збірник Райгородського) 3.2. Методика "Ціннісні орієнтації" М.Рокіча (Збірник Райгородського) Висновок Список використаної літератури Додаток А. Методика «Ціннісні орієнтації» (М. Рокіч) Додатки
У даній роботі був проведений теоретичний аналіз понять неформальної групи, лідера, лідерства. Був проведений аналіз груп, дані детальна їх характеристика та класифікація. Також було з’ясовано, що існує два основні типи груп: формальні і неформальні. Основною відмінністю цих груп є те, що формальні групи створюються за розпорядженням керівника, а неформальні виникають спонтанно, завдяки потребі робітників в соціальній приналежності, взаємозахисті, допомозі та ін. Неформальні групи істотно впливають на поведінку людей в організації і ефективність її роботи, часом не менше, ніж групи, формально передбачені в організаційній структурі. Кожна група формується і розвивається по-своєму. Разом з тим в розвитку різних груп можуть бути виявлені деякі загальні закономірності. Взагалі, життя групи – процес динамічний, і тому слідкування за змінами та метаморфозами в ній дозволяє збільшити продуктивність роботи або мінімізувати ступінь конфліктності. Також необхідно враховувати психологічний і соціально-психологічний аспекти в життєдіяльності групи, виконувані тим або іншим членом команди групові соціальні ролі. Групи відіграють дуже важливу роль, адже в будь-якій організації людина є членом формальних і неформальних груп. Це робить на неї величезний вплив, допомагаючи більш повно розкривати свій потенціал, або занижуючи її здібності і бажання працювати з повною віддачею. Саме тому менеджеру необхідно добре розбиратися в особливостях виникнення і розвитку груп. Він повинен розуміти важливість існування неформальних груп, повинен прагнути забезпечити тісну взаємодію між формальними і неформальними групами, так як це сприяє підвищенню ефективності діяльності всього підприємства. У дослідженні були виявлені особливості цінностей та ціннісних орієнтацій студентів різних факультетів. Для більш повної характеристики ціннісних орієнтацій та якостей особистості студентів необхідні подальші дослідження, спрямовані на вивчення характеру взаємозв'язків системи ціннісних орієнтацій фахівця-професіонала і студента відповідного профілю навчання; на розробку завдань, що сприяють розвитку особистісно і соціально значущих та професійно значущих ціннісних орієнтацій та якостей особистості майбутніх вчителів.
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи