Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Тема 18. Соціально-психологічні дослідження масових комунікацій
Курсова
№ K-26663
ВСТУП
Розділ I. МАСОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН
1.1. Поняття масової комунікації
1.2. Форми існування масової свідомості та маніпулювання нею за допомогою засобів масової комунікації
1.3. Функції масових комунікацій та їх вплив на суспільну свідомість
Розділ II. АНАЛІЗ МЕХАНІЗМУ МАНІПУЛЮВАННЯ МАСАМИ ЗАСОБАМИ МАСОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВІЙНИ ПРОТИ УКРАЇНИ
2.1. Поняття та цілі інформаційної війни
2.2. Технології маніпулятивного впливу засобів масової комунікації на суспільну свідомість
2.3. Методи, що застосовують засоби масової комунікації для інформаційно-психологічного впливу
2.4. Захист від негативного інформаційно-психологічного впливу
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи