Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Оцініть цей сайт


аватар
Андрос Олег Анатолійович

Рейтинг: 10
аватар
Чернова Олена Сергіївна

Рейтинг: 10
Сабов Анна-Марія Іванівна

Рейтинг: 10
Наталія Вікторівна

Рейтинг: 10
аватар
Месеча Алла Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Жижикова Юлія Олегівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Психологія масової поведінки (МАУП)


Контрольна робота
K-27851

Розділ І. МАСИ І МАСОВА СВІДОМІСТЬ

Тема 1. Понятие про психологію масової поведінки

Завдання до теми 1

1. Функції психології масової поведінки

2. Принципи психології масової поведінки.

3. Поняття про соціальний контроль.

Творчі завдання.

1. Дайте психологічне пояснення відомим твердженням:

"Особистість — суб'єкт та об'єкт суспільних стосунків" А. Г. Ковальов

«Традицию нельзя унаследовать, ее надо завоевать» ( Т. Елліот)

«Традиционалисты — пессимисты по отношению к будущему и оптимисты по отношению к прошлому» ( Л. Мамфорл )

Тема 2. Суть та основні прояви психології мас

Завдання до теми 2

1. Поняття “маси” в філософії, соціології та соціальній психології.

2. Поняття про масову свідомість.

3. Масова поведінка як діяльнісний прояв масової свідомості.

4. Типології масової свідомості. Основні види мас.

Тема 3. Механізми масової психології

Завдання до теми 3

Питання для самоконтролю.

1. Зараження як механізм психології масової поведінки.

2. Навіювання як механізм масової психології.

3. Наслідування як механізм масової поведінки.

4. Взаємодія основних механізмів масової психології.

Творчі завдання :

1. Підготуйте соціально-психологічні рекомендації щодо попередження та ліквідації паніки у стихійних групах.

2. Проведіть порівняльний аналіз українського та російського національного характерів.

3. Напишіть творчу роботу на тему: «Чутки як соціально-психологічне явище».

4. Визначте основні психологічні характеристики особистісної поведінки у натовпі під час передвиборної агітації.

5. Проаналізуйте вплив культури на поведінку особистості.

Тема 4. Психологія суспільства

Завдання до теми 4

Питання для самоконтролю.

1. Поняття про суспільну свідомість.

2. Психологічна характеристика суспільної самосвідомості.

3. Структура психології суспільства.

Тема 5. Стихійна масова поведінка як соціальний феномен

Завдання до теми 5

Питання для самоконтролю.

1. Поняття про “циркулярну реакцію” як механізм стихійної поведінки. Етапи циркулярної реакції. Поняття “емоційного кружляння”.

2. Поняття про натовп. Типологія натовпу. Психологічні фактори існування натовпу. Зібрана та незібрана публіка, її види.

3. Роль лідера в натовпі і механізми управління натовпом

Творчі завдання:

1. Дайте психологічне пояснення висловлюванням

«Толпа орет одной большой глоткой, но ест тысячью маленьких ртов.» С. Леи

«Когда голос берет толпа, уже не важно, что она хотела сказать.» Л. Опольский

Розділ 2. МАСОВІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЯВИЩА

Тема 6. Мода як стандартизована стихійна масова поведінка. Психологія чуток

Завдання до теми 6

Питання для самоконтролю.

1. Мода як стандартизована стихійна масова поведінка.

2. Дати психологічну характеристику чуткам.

3. Різновиди чуток.

4. Джерела та умови виникнення чуток.

Розділ 3. МАСОВІ НАСТРОЇ

Тема 7. Психологія масових настроїв

Завдання до теми 7

Питання для самоконтролю.

1. Розкрити основні функції влади.

2. Дати характеристику груповим настроям.

3. Що входить в систему політико-психологічних феноменів.

Творчі завдання.

1. Дайте психологічне пояснення висловлюван ням

« Запальчивый гнев есть краткое сумасшествие. » К. Гораиий

«Власть не развращает людей; но дураки, забравшиеся на вершины власти, развращают власть » Б. Шоу

Тема 8. Масові настрої в політиці

Завдання до теми 8

Питання для самоконтролю.

1. Класифікація політичних лідерів.

2. Основні риси психологічного лідерства.

3. Основні функції психологічного лідерства.

Творчі завдання.

1. Дайте психологічне пояснення висловлюванням

« Политика — это лабиринт, из которого выйти труднее, чем войти » У. Гладстон

2. Е. Фромм, описуючи типи

характеру, виокремив характер рецептивної орієнтації. Однією з прикмет людей цієї орієнтації є те, що "їм важко сказати "ні", у них виникає конфлікт між обіцянками та виконанням. Вони почуваються розгубленими, коли працюють самостійно, нічого неспроможні зробити без сторонньої допомоги.

Спробуйте продовжити опис стосунків такої людини як лідера.

3. Е. Фромм виокремив серед характерних людських орієнтацій "експлуататорську". Одна з її особливостей полягає в тому, що символом цієї орієнтації, здається, може слугувати в'їдлива гримаса, яка часто буває відмінною ознакою таких людей. Їхнє ставлення до людей забарвлене ворожістю та маніпуляцією. Кожну людину вони розглядають як об'єкт експлуатації та оцінюють її корисність.

Опишіть детально поведінку такої людини як лідера.

Тема 9. Особливості психологічного впливу на масові настрої

Завдання до теми 9

Питання для самоконтролю.

1. Дайте характеристику механізмам психологічного впливу.

2. Розкрийте зміст психологічного впливу.

3. Дайте характеристику видам психологічного впливу.

4. Засоби масової комунікації: радіо, телебачення, газетно-журнальна продукція, Інтернет.

Творчі завдання.

1. Дайте психологічне пояснення висловлюванням

« Нет столь дурного человека, которого бы хорошее воспитание не сделало лучшим. » В. Г. Белинский

« При общении вы прежде всего ищете в человеке душу, его внутренний мир » К. С. Станиславский

Розділ 4. Етноси, нації та класи і психології

Тема 10. Психологія класу

Завдання до теми 10

Питання для самоконтролю.

1. В чому полягає соціальний характер класу?

2. Які психологічні особливості класу Ви можете назвати?

3. Які види традицій Ви знаєте?. Наведіть приклади.

Творчі завдання.

1. Дати психологічний аналіз висловлюванням

« Пусть опрокинет статуи война.

Мятеж развеет каменщиков труд,

Но врезанные в память имена

Бегущие столетья не сотрут. » В. Шекспир

« Каждый язык, фиксируя в значениях слов результаты познания действительности, по-своему ее анализирует, по-своему синтезирует выделенные в значениях слов анализом стороны действительности, по-своему их дифференцирует и обобщает — в зависимости от условий, в которых он формировался » С. Л. Рубинштейн

"Відтоді як існують люди, які разом працюють і живуть, з того моменту, коли вони усвідомили необхідність осмислювати суспільне буття людини, існує, поза сумнівом, "соціально-психологічне мислення". Г. Гібш і М. Форверг

Тема 11. Національно-психологічні явища

Завдання до теми 11

Питання для самоконтролю.

1. Поняття про етнічну психологію.

2. Характеристика національно-психологічним явищам.

3. Фактори, що впливають на національно-психологічні явища.

Творчі завдання.

Дайте психологічний аналіз висловлюванням

"Той, хто уявляє, що може обійтись без інших людей, дуже помиляється; але той, хто уявляє, що без нього не можуть обійтися люди, помиляється ще більше". Ф. Ларошфуко

"Добра мораль, аби зберегтись, потребує виконання законів; так само і закони, для того щоб їх виконували, потребують добрих звичаїв". Н. Макіавеллі

"Об'єднуйтеся, люди! Зверніть увагу: нуль — це нічого, але два нулі вже дещо означає". С. Лец

Тема 12. Системоутворюючі ознаки українського аціонального характеру

Завдання до теми 12

Питання для самоконтролю.

1. Назвати соціально-психологічні якості українців.

2. Дати характеристику основнимдетермінантам формування та українського етнічного характеру.

Творчі завдання.

1. Цінність — це характеристика значущості предмета або явища для людини. Ціннісні орієнтації особистості формуються на основі цілісних уявлень людини і проявляються в соціальних установках, соціальній оцінці та соціальному інтересі.

Визначте у наступних висловлюваннях людей їхні ціннісні орієнтації.

· Нові українці — це незрозумілі люди з незрозумілими ідеалами.

· Усі багаті повинні допомагати бідним.

· Не можна вбивати душу.

· Ніхто не має права засуджувати інших.

· Учителі повинні поважати себе і дітей.

2. Дайте психологічний аналіз висловлюванням

"Тільки людина, яка себе усвідомлює духовною істотою, може усвідомлювати людську перевагу свою та інших людей, і тільки така людина не принизить ані себе, ані ближнього вчинками або станом, що недостойний людини" Л. Толстой

"Людина має значення для суспільства лише в тій мірі, в якій вона йому служить" А. Франс

"Людина — суспільна істота" Сенека

Підсумкове завдання

Дайте відповідь на ТРИ питання. З кожного модуля оберіть одне питання.

Модуль 1

1. Поняття “маси” в філософії, соціології та соціальній психології.

2. Теорія “мас” Г.Лебона.

3. Внесок Г.Тарда в розвиток теорії мас.

4. Концептуальні інтерпретації “маси” (Г.Блумер, Х.Ортега-і-Гассет. Ф.Юнгер, Г.Зіммель, М.Вебер, Е.Ледерер, Х.Арендт і ін.).

5. З.Фрейд про масову свідомість.

6. Поняття про масову свідомість.

7. Змістовний підхід до трактування масової свідомості.

8. Структурний підхід до вивчення масової свідомості.

9. Масова поведінка як діяльнісний прояв масової свідомості.

10. Основні властивості масової свідомості.

11. Формування та функціонування масової свідомості.

12. Типології масової свідомості.

13. Основні види мас.

14. Загальні механізми стихійної поведінки.

15. Поняття про “циркулярну реакцію” як механізм стихійної поведінки.

16. Етапи циркулярної реакції.

17. Поняття “емоційного кружляння”.

18. Суб’єкти стихійної поведінки.

19. Поняття про натовп.

20. Типологія натовпу. Поняття про випадковий, експресивний, конвенційний, діючий натовпи.

21. Психологічні фактори існування натовпу.

22. Зібрана та незібрана публіка, її види.

23. Основні форми стихійної поведінки.

24. Поняття про масову паніку та умови її виникнення.

25. Способи впливу на панічну поведінку.

26. Масова агресія як форма стихійної поведінки, умови її виникнення.

27. Механізми впливу на агресивний натовп.

28. Внесок Г.Лебона, Г.Тарда, З.Фрейда, У. Макдаугалла, Ш.Сігеле у вивчення механізмів масової психології.

29. Зараження як механізм психології масової поведінки.

30. Навіювання як механізм масової психології.

Модуль 2

31. Наслідування як механізм масової поведінки.

32. Взаємодія основних механізмів масової психології.

33. Історичні аспекти розвитку масових настроїв.

34. Наукові підходи до вивчення та пояснення масових настроїв.

35. Психофізіологічний підхід у вивченні масових настроїв (Т.Ціген, В.Осіпова, П.Вікторов, О.Чижевський).

36. Соціально-психологічний підхід в аналізі масових настроїв Б. Паригіна.

37. Настрої з позицій теорії діяльності (О.Леонтьєв, Б.Додонов, А.Горячова, М.Макаров, Б.Поршньов).

38. Соціальне походження настроїв.

39. Змістовна “соціальність” настроїв.

40. “Соціальність” як властивість суб’єкта масових настроїв.

41. Природа масових політичних настроїв.

42. Масові настрої як сигнал.

43. Масові настрої як оцінка.

44. Масові настрої як установка.

45. Суб’єкт масових політичних настроїв.

46. Гетерогенність і ситуативність як основні характеристики суб’єкта масових політичних настроїв.

47. Формування масових політичних настроїв.

48. Об’єктивні та суб’єктивні фактори розвитку масових політичних настроїв.

49. Динамічні аспекти масових настроїв.

50. Цикли та рівні розвитку масових настроїв.

51. Функції масових політичних настроїв.

52. Механізми впливу на масові настрої.

53. Прогнозування масових настроїв.

54. Мода як психологічний феномен.

55. Психологічні механізми моди.

56. “Модність” як психологічна категорія. Фактори модності.

57. Мода як масове наслідування.

58. Конформізм як фактор модності.

59. Соціально-психологічні функції моди.

60. Основні елементи поширення моди.

Модуль 3

61. “Модник” як людський тип, що забезпечує функціонування основних етапів поширення моди.

62. Чутки та їх різновиди.

63. Джерела та умови виникнення чуток.

64. Циркуляція чуток: згладжування, загострення, адаптація.

65. Профілактичні заходи та активні контрзаходи як протидія чуткам.

66. Плітки як різновид чуток.

67. Поняття про масові комунікації.

68. Соціальні функції масової комунікації за Б.Грушиним.

69. Стратегічні функції масової комунікації за Д. Ольшанським.

70. Модель системи масової комунікації за Г. Лассуеллем.

71. Поняття про засоби масової комунікації.

72. Зворотній зв’язок джерела інформації з аудиторією як показник ефективності масової комунікації.

73. Ефекти масової комунікації.

74. Масові функції реклами.

75. Психологічні механізми рекламного впливу.

76. Навіювання в рекламі та його види.

77. Зараження в рекламі.

78. Наслідування як результат рекламного впливу.

79. Політична реклама як вид комерційної реклами.

80. PR як політична реклама.

81. Етика і технологія взаємин з засобами масової інформації.

82. Поняття про масові рухи та їх основні характеристики.

83. Джерела виникнення масових рухів.

84. Мотиви участі в масових рухах: емоційно-афективна мотивація, ціннісно-раціональна мотивація, традиційні цілі.

85. Умови і етапи розвитку масових рухів.

86. Революційні рухи.

87. Реформаторські рухи.

88. Експресивні рухи.

89. Політичні партії і рухи.
90. Масові партії.

ТЕСТИ
ОЦІНЮЄТЬСЯ СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ З ДВОХ СПРОБ

ТЕСТ 1

1

Найдіть рядочок, в якому виділені базові соціально-психологічні явища:

Виберіть одну відповідь:

a. навіювання, ідентифікація, референтометрія, емпатія, спілкування

b. взаємодія, соціальна перцепція, спілкування, взаємостосунки, взаєморозуміння

c. рефлексія, конформізм, спілкування, ідентифікація, зараження

d. паніка, взаємодія, соціалізація, соціометрія, спілкування

2

Об’єктом психологіїмасової поведінкиє:

Виберіть одну відповідь:

a. сукупність способів та прийомів дослідження конкретних соціально-психологічних явищ та процесів великих груп

b. психологічні категорії

c. принципи та методи

d. сукупність наукових поглядів та уявлень, які є результатом дослідження та осмислення сутності психологічних феноменів

3

Знайдіть рядочок, в якому представлені функції психологіїмасової поведінки:

Виберіть одну відповідь:

a. спостереження, аксіологічна, теоретико-пізнавальна, референтометрична

b. дедукція, спостереження, методологічна, прогностична, соціометрична

c. методологічна, теоретико-пізнавальна, світоглядна, регулятивна, прогностична, аксіологічна

d. пізнавальна, прогностична, експеримент, систематична, регулятивна

4

Масові настрої стають помітними тоді, коли відбувається неузгодженість таких факторів:

Виберіть одну відповідь:

a. екологічної свідомості

b. особливостями національно-історичних традицій

c. реальних умов життя

d. соціальних домагань, пов’язаних з масовими потребами та інтересами

5

До довготривалих факторів виникнення натовпу можна віднести:

Виберіть одну відповідь:

a. географічні фактори

b. рівень розвитку політичної культури

c. стиль керівництва

d. соціально-психологічний клімат

6

Соціально-психологічні явища та процеси ( суспільно-психологічні феномени), які являють собою результат взаємодії людей як представників різних соціальних спільностей є для психології масової поведінки:

Виберіть одну відповідь:

a. закономірностями

b. теоретичною основою

c. категоріями

d. предметом

7

Об’єктом психологіїмасової поведінкиє:

Виберіть одну відповідь:

a. принципи та методи

b. контретні соціальні спільності (групи) або окремі їх представники (люди)

c. сукупність способів та прийомів дослідження конкретних соціально-психологічних явищ та процесів

d. сукупність наукових поглядів та уявлень, які є результатом дослідження та осмислення сутності соціально-психологічних феноменів

8

Функцію психології масової поведінки, яка пов’язана з потребою визначення об’єкту та предмету, виявлення нею принципів та методів дослідження, формування концептуального та інструментальногоапарату науки, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. методологічною

b. регулятивною

c. прогностичною

d. світоглядною

9

Індивід, який займає певне положення в суспільстві, виконує певну суспільно-корисну працю та відрізняється своїми, притаманними тільки йому індивідуальними та соціально-психологічними особливостями, називається:

Виберіть одну відповідь:

a. особистістю

b. індивідуальністю

c. суб’єктом соціальної психології

d. людиною

10

Концепція, яка стверджує, що людина, яка є від народження біологічною істотою, стає особистістю лише завдяки впливу соціальних умов життя, називається:

Виберіть одну відповідь:

a. теорією ролей

b. соціогенетичним підходом

c. когнітивіської орієнтації

d. теорією соціалізації

11

Міжособистісна взаємодія –це:

Виберіть одну відповідь:

a. обмін інформацією та основа розвитку взаємостосунків між ними

b. підтвердження взаємних рольових очікувань, повне взаєморозуміння

c. випадкові або навмисні, часткові або публічні, тривалі або короткочасні, вербальні або невербальні контакти та зв’язки двох осіб або більше, що викликають взаємні зміни їх поведінки, діяльності, стосунків

d. складний багатоплановий процес встановлення та розвитку контактів у зв’язку між людьми, який породжується потребами спільної діяльності, та входить у обмін інформацією та вироблення единої стратегії взаємодії

e. процес безпосереднього або опосередкованого впливу багатьох об’єктів один на іншого, який породжує їх взаємну обумовленість та своєрідний характер стосунків

12

Процес сприймання соціальних об’єктів, під яким мають на увазі людей та соціальні групи, називають у психологіїмасової поведінки:

Виберіть одну відповідь:

a. взаємодію

b. спілкування

c. соціальною перцепцією

d. взаєморозуміння

13

Вкажіть рядок, у якому представлені компоненти взаємостосунків людей:

Виберіть одну відповідь:

a. інтерактивний, когнітивний, вольовий

b. когнітивний, емоційний, поведінковий

c. інтелектуальний, особистісний, емоційний

d. перцептивний, комунікативний, інтерактивний

e. афективний, когнітивний, рефлексивний

14

Стратометрична концепція колектива створена:

Виберіть одну відповідь:

a. Г. Лебоном

b. А.Петровським

c. Я.Коломінським

d. Г. Тардом

15

Оcновним критерієм оцінювання міжособистісних стосунків у групі є:

Виберіть одну відповідь:

a. розподіл ролей членів групи

b. наявність центральної комунікативної сітки

c. вивчення індивідуальних думок у групі

d. стан задоволеності - незадоволеності групи та її членів

16

Компонент міжособистісних стосунків угрупі, який міститьміміку, жестикуляцію, пантоміміку, мовлення та дії, що виражають ставлення даної людини до інших людей, до групи в цілому, називається:

Виберіть одну відповідь:

a. емоційним

b. афективним

c. поведінковим

d. когнітивним

17

Знайдіть рядок, у якому вказаний синонім поняттю „ міжособистісні стосунки”:

Виберіть одну відповідь:

a. взаємостосунки

b. спілкування

c. взаєморозуміння

d. взаємовплив

e. комунікація

18

Людина, яка є авторитетом для даного суб’єкта спілкування, називається у психологіїмасової поведінки:

Виберіть одну відповідь:

a. значущою людиною

b. респондентом

c. керівником

d. інгібітором

e. фацилітатором

19

Вид стійких, індивідуально-вибіркових міжособистісних стосунків, які характеризуються взаємною прив’язаністю їх учасників, підсиленням процесів афіліації, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. повагою

b. дружбою

c. ціннісно-орієнтаційною єдністю

d. коханням

20

Статус особистості – це:

Виберіть одну відповідь:

a. здатність індивіда ефективно взаємодіяти з оточуючими його людьми у системі міжособистісних стосунків

b. положення суб’єкта у системі міжособистісних стосунків, які визначають , які визначають його права, обов’язки та привилегії

c. соціальна функція особистості, яка пов’язана з міжособистісними стосунками, що регулюються на емоційному рівні

d. здібність людини самостійно приймати рішення та неухильно реалізовувати їх у діяльності

ТЕСТ 2

1

Знайдіть рядочок, в якому представлені функції психологіїмасової повепдінки:

Виберіть одну відповідь:

a. спостереження, аксіологічна, теоретико-пізнавальна, референтометрична

b. дедукція, спостереження, методологічна, прогностична, соціометрична

c. пізнавальна, прогностична, експеримент, систематична, регулятивна

d. методологічна, теоретико-пізнавальна, світоглядна, регулятивна, прогностична, аксіологічна

2

До основних механізмів соціально-психологічних явищ відносяться:

Виберіть одну відповідь:

a. навіювання, зараження, наслідування, переконання

b. експеримент, спостереження, соціометрія, інгібіція

c. навіювання, фасилітація, інгібіція, динаміка

d. взаєморозуміння, спілкування, локус контрою, перцепція

3

Метод психології, який використовується для діагностики взаємних симпатій та антипатій між членами групи та дозволяє виявити : соціально-психологічну структуру взаємостосунків в малих групах, формальних та неформальних „лідерів” та „зірок”, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. соціометрією

b. експериментом

c. контент-аналізом

d. референтометрією

e. методом узагальнення незалежних характеристик

4

Метод опосередкованого вивчення соціально-психологічних явищ з предмету спільної діяльності людей та практичним результатам, у яких втілюється їх творчі сили та здібності, називається:

Виберіть одну відповідь:

a. соціометрією

b. експертним оцінюванням

c. аналізом результатів діяльності

d. референометрією

5

Соціально-психологічні закономірності – це:

Виберіть одну відповідь:

a. явища, які притаманні двом або декільком групам та взаємостосункам між ними

b. комплексний феномен, в якому виражено розуміння групою соціального оточення, свого місці в ньому, взаємостосунків з іншими групами та суспільством

c. змінення у соціально-психологічній реальності, які виникають, розвиваються, вгасають, перетворюються у щось інше

d. об’єктивно існуючі стійкі причино - наслідкові залежності виникнення та динаміки соціально-психологічних явищ

6

Визначте рядок, у якому йдеться про психологічні якості, найнеобхідніші для успішного здійснення організаторської функції у лідера:

Виберіть одну відповідь:

a. інтеграція

b. суспільна енергійність, емпатія, рефлексія, практично-психологічний розум, психологічний такт, організаторські та комунікативні схильності

c. чіткі висловлювання, швидке формування навичок, приємний голос, організаторські здібності

d. акомодація, екстраверсія, інтроверсія, сенситивність, конфліктність

7

Вкажіть рядок, в якому йдеться про особливості авторитарного стилю керівництва:

Виберіть одну відповідь:

a. розпорядження і заборони – з дискусіями

b. справи у групі самі собою

c. заборони без послаблень, погрози, похвала і покарання суб’єктивні

d. позиція лідера - всередині групи

8

Компонент спілкування, який полягає у обміні не тільки знаннями, ідеями, але і впливами, взаємним спонуканням, діями, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. комунікативним

b. поведінковим

c. інтерактивним

d. перцептивним

9

Знайти рядок, в якому перераховані невербальні засоби спілкування:

Виберіть одну відповідь:

a. візуальні, акустичні, тактильно-кинестезичні, ольфакторні

b. інтелектуальні, вольові, емоційні, тактильні

c. прямі, зворотні, емоційні, візуальні, акустичні

d. опосередковані, ольфакторні, візуальні, конфліктні

10

Функція спілкування, яка реалізується людиною у спілкуванні із собою, називається:

Виберіть одну відповідь:

a. внутрішньоособистісною

b. емотивною

c. комунікативно-інформаційною

d. міжособистісною

11

Форма спілкування, при якій відбувається взаємодія між незнайомими чи не пов’язаними особистісними стосунками людьми, називається:

Виберіть одну відповідь:

a. неформальною

b. анонімною

c. функціонально-рольовою

d. особистісною

12

Нижня кількісна межавеликоїгрупи:

Виберіть одну відповідь:

a. 10 особа

b. 20 особи

c. 120 осіб

d. 40 осіб

13

Верхня кількісна межа малої групи:

Виберіть одну відповідь:

a. 90-120 осіб

b. безмежна

c. 50-70 осіб

d. 200-300 осіб

14

Реально існуюча або уявна група, погляди й норми якої слугують зразком для окремої особистості - це:

Виберіть одну відповідь:

a. референтна група

b. велика група

c. група членства

d. формальна група

15

У якій з наведених характеристик найбільшою мірою відбито психологічні якості лідера (керівника), необхідні для виконання контрольної функції:

Виберіть одну відповідь:

a. схильність до спілкування, цілеспрямованість, організованість

b. гострота зору, швидкість засвоєння навичок, зосередженість

c. гарний почерк , акуратність, точність, високий зріст, працелюбність

d. критичність розуму, вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, готовність пам’яті, об’єктивність оцінювання

16

Функцію психології масової поведінки, яка дозволяє визначити реальні та надумані соціально-психологічні цінності у житті та діяльності людей, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. світоглядною

b. методологічною

c. регулятивною

d. аксіологічною

17

Зв’язок, в ході якого здійснюється обмін інформацією між системами у живій та неживій природі, називають :

Виберіть одну відповідь:

a. взаємодією

b. міжосособистісними стосунками

c. спілкуванням

d. комунікацією

18

Визначте рядок, в якому представлені основні напрямки дослідження малих груп у соціальній психології:

Виберіть одну відповідь:

a. композиційний, функціональний, гуманістичний

b. акизитивний, когнітивний, інтроспективний

c. глоричний, біхевіористичний, соціобіологічний

d. референтний, соціологічний, шкала “групової динаміки”

e. соціометричний, інтеракціоністський; соціологічний

19

Сукупність різних взаємозалежностей членівгрупи, які є наслідком їх здібності відігравати певну роль та виконувати певні обов’язки, називають підструктурою:

Виберіть одну відповідь:

a. емоційних міжособистісних переваг

b. функціональних (рольових ) стосунків

c. композиційною

d. комунікативною

20

Сукупність об’єктивно притаманних людині характеристик, яка визначає сприймання її іншими членами групи, її положення у системі групових стосунків, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. атракцією

b. роллю

c. статусом

d. авторитетом

ТЕСТ 3

1

Сторона спілкування, яка проявляється у взаєморозумінні та взаємопізнанні людей, називається у психології масової поведінки:

Виберіть одну відповідь:

a. вербальною

b. перцептивною

c. інтерактивною

d. комунікативною

2

Вид спілкування, при якому люди виконують спільні обов’язки, та які займаються однією діяльністю, називають в психології масової поведінки:

Виберіть одну відповідь:

a. діловим

b. масовим

c. опосередкованим

d. конфліктним

3

Виділіть рядок, в якому представлені всі сторони спілкування:

Виберіть одну відповідь:

a. комунікативна, інтерактивна, мовленнєва

b. інтерактивна, перцептивна, комунікативна

c. перцептивна, вербальна, візуальна

d. когнітивна, рефлексивна, перцептивна

e. мовна, комунікативна, масова

4

Виділіть рядок, в якому представлені невербальні засоби спілкування:

Виберіть одну відповідь:

a. візуальні, акустичні, тактильно-кинестезичні, ольфакторні

b. міжперсональні, акустичні, рольові, тактильні

c. оптико-кінетичні, паралінгвістичні, мовленнєві, акустичні, рефлексивні

d. ольфакторні, емоційні, оптичні, стереотипні

5

Взаємодію між людьми , які спілкуються, та їх вплив один на одного, називають у психологіїмасової поведінки:

Виберіть одну відповідь:

a. афіліацією

b. інтеракцією

c. перцепцією

d. комунікацією

6

Здатність особистості ефективно взаємодіяти з оточуючими людьми в системі міжособистісних стосунків, орієнтуватися в соціальних ситуаціях, правильно визначати індивідуальні особливості та емоційні стани інших людей, вибирати адекватні засоби в процесі взаємодії з ними, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. соціальні здібності

b. соціально-психологічна компетентність

c. соціальні вміння

d. соціально-психологічне супроводження

e. ефективним стилем керівництва

7

Процес розповсюдження інформації (знань, духовних цінностей, моральних та правових норм) на чисельно великі розосередженні аудиторії, називається у психологіїмасової поведінки:

Виберіть одну відповідь:

a. розповсюдженням інформації

b. взаємодією

c. спілкуванням

d. масовою комунікацією

8

Пристосування людини та соціальної групи до умов соціокультурного середовища, що постійно змінюється, називають :

Виберіть одну відповідь:

a. соціокультурною адаптацією

b. адаптаційним синдромом

c. адаптивною поведінкою

d. соціальною адаптацією

9

Теорія та практика виявлення соціально-психологічних характеристик груп людей у психологіїмасової поведінкиназивається:

Виберіть одну відповідь:

a. соціально-психологічними явищами

b. соціальною рефлексією

c. соціально-психологічним спостереженням

d. соціально-психологічною діагностикою

10

Соціально-психологічні явища та процеси, які виникають в процесі взаємодії, спілкування та взаємостосунків членів сім’ї як представників певної групи, називають :

Виберіть одну відповідь:

a. психологією міжособистісних стосунків

b. психологією сімейних взаємостосунків

c. сімейною психотерапією

d. консультуванням сім’ї

11

Соціально-психологічні явища та процеси, які супроводжують рекламну діяльність, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. психологією масової комунікації

b. психологією реклами

c. психологією сприймання рекламних образів

d. психологією соціального впливу

12

Психологія політики – це соціально-психологічні явища та процеси, які:

Виберіть одну відповідь:

a. характеризують діяльність та поведінку людей у боротьбі за владу та в інтересах конкретних політичних організаціях

b. пояснюють особливості руху та поширення інформації у суспільстві

c. характеризують вплив людей один на одного

d. виникають в процесі взаємодії, взаємосприймання, спілкування та взаємостосунків різних класів

13

Галузь психологіїмасової поведінки, яка ставить перед собою вивчення специфіки стосунків між членами початкового осередку людського суспільства, називають психологією:

Виберіть одну відповідь:

a. політики

b. конфліктних стосунків

c. сім’ї

d. управління

14

Цілісний та безперервний процес вивчення і аналізу всіх суб’єктів праці та життя, які попадають в об’єктивне поле діяльності конкретного практичного психолога або психологічної служби, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. соціальністю

b. соціоаналізом

c. соціально-психологічною компетентністю

d. соціально-психологічним супроводженням

15

Галузь психології, яка вивчає психологічні особливості людей як представників різних етнічних спільностей, називається психологією:

Виберіть одну відповідь:

a. атеїзму

b. релігії

c. етнічною

d. христиантсва

16

Соціально-психологічною службою на виробництві називають:

Виберіть одну відповідь:

a. науково-практична система підготовки особистості до свідомого професійного самовизначення

b. вид допомоги, яку надає кваліфікований психолог одній особі або групі осіб на виробництві в оптимізації іхніх психофізіологічних станів, пізнавальних процесів, поведінки, спілкування, реалізації індивідуальної та групової виробничої діяльності

c. система антропологічних, психологічних та соціальних знань, вмінь та навичок, здатність розуміти психіку виробників, вміння спілкуватися з ними

d. система науково обгрунтованих організаційних видів діяльності по впровадженню здобутків психогічної науки у виробництво

17

Яке з наведених нижче понять є компонентом спілкування?:

Виберіть одну відповідь:

a. активація

b. перцепція

c. інтеграція

d. фрустрація

18

Визначте, який ефект виявляється в процеі спілкування, коли людина приписує певні якості співрозмовнику, не знаючи його добре, але маючи відомості про його приналежність до певної соціальної групи?

Виберіть одну відповідь:

a. ефект новизни

b. ефект ореолу

c. ефект стереотипізації

d. ефект первинності

19

У процесі невербальної комуникаії співрозмовник схрестив руки на грудях. Оберіть із наведених нижче суджень найбільш ймовірне пояснення даної пози:

Виберіть одну відповідь:

a. бажання бути лідером

b. готовність діяти

c. небажання спілкуватися, закритість

d. прагнення показати свою значимість

20

Референтною для особистості є група людей:

Виберіть одну відповідь:

a. с з якими людина встпує у безпосередню взаємодію для досягнення спільних цілей

b. цінності, норми і ідеали яких особистість приймає, як свої власні

c. соціальна група людей, до якої належить дана особистість

d. цінності, норми і ідеали яких особистість відкидає

ТЕСТ 3

1

Групу людей,взаємостосунки яких характеризуються наявністю спільної мети, яка приймається всіма членами групи і має суспільно значущий характер, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. номинальною групою

b. колективом

c. корпорацією

d. асоциацією

2

Типи соціальної влади:

Виберіть одну відповідь:

a. референтна (емоційні переваги)

b. легітимна (право приписувати поведінку іншому суб’єкту)

c. винагороджуюча, примушуюча

d. експертна ( базується на перевагах у спеціальних знаннях, компетентності в діяльності)

3

Під поняттям «психологічне зараження» в психології розуміють:

Виберіть одну відповідь:

a. процес психічного впливу на велику групу людей при послабленому контролі, некритичному оцінюванні змісту повідомлень, які сприймаються

b. форма стандартизованої масової поведінки людей, що виникає стихійно під впливом настроїв, смаків, захоплень, які домінують в суспільстві

c. неусвідомлювана, мимовільна схильність індивіда до певних психічних станів

d. відтворення людиною певних зовнішніх рис і зразків поведінки, манер, дій, вчинків

4

Характеристика яких галузей психології визначається так: виконує функції психологічного забезпечення політичних процесів, агітації та реклами, управління процесами, що відбуваються у великих соціальних група:

Виберіть одну відповідь:

a. політична психологія

b. психологія сім’ї та соціально-психологічного захисту населення

c. практична психологія економіки та бізнесу

d. практична психологія в системі освіти

5

У якій з наведених характеристик найбільшою мірою відбито психологічні якості лідера (керівника), необхідні для виконання контрольної функції:

Виберіть одну відповідь:

a. критичність розуму, вміння аналізувати, узагальнювати, порівнювати, готовність пам’яті, об’єктивність оцінювання

b. гарний почерк , акуратність, точність, високий зріст, працелюбність

c. гострота зору, швидкість засвоєння навичок, зосередженість

d. схильність до спілкування, цілеспрямованість, організованість

6

Функцію психології масової поведінки, яка дозволяє визначити реальні та надумані соціально-психологічні цінності у житті та діяльності людей, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. аксіологічною

b. методологічною

c. регулятивною

d. світоглядною

7

Зв’язок, в ході якого здійснюється обмін інформацією між системами у живій та неживій природі, називають :

Виберіть одну відповідь:

a. взаємодією

b. спілкуванням

c. комунікацією

d. міжосособистісними стосунками

8

Визначте рядок, в якому представлені основні напрямки дослідження малих груп у соціальній психології:

Виберіть одну відповідь:

a. акизитивний, когнітивний, інтроспективний

b. референтний, соціологічний, шкала “групової динаміки”

c. глоричний, біхевіористичний, соціобіологічний

d. соціометричний, інтеракціоністський; соціологічний

e. композиційний, функціональний, гуманістичний

9

Сукупність різних взаємозалежностей членів групи, які є наслідком їх здібності відігравати певну роль та виконувати певні обов’язки, називають підструктурою:

Виберіть одну відповідь:

a. комунікативною

b. емоційних міжособистісних переваг

c. функціональних (рольових ) стосунків

d. композиційною

10

Сукупність об’єктивно притаманних людині характеристик, яка визначає сприймання її іншими членами групи, її положення у системі групових стосунків, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. авторитетом

b. атракцією

c. роллю

d. статусом

11

Найдіть рядочок, в якому виділені базові соціально-психологічні явища:

Виберіть одну відповідь:

a. паніка, взаємодія, соціалізація, соціометрія, спілкування

b. взаємодія, соціальна перцепція, спілкування, взаємостосунки, взаєморозуміння

c. рефлексія, конформізм, спілкування, ідентифікація, зараження

d. навіювання, ідентифікація, референтометрія, емпатія, спілкування

12

Об’єктом психологіїмасової поведінкиє:

Виберіть одну відповідь:

a. сукупність способів та прийомів дослідження конкретних соціально-психологічних явищ та процесів великих груп

b. психологічні категорії

c. принципи та методи

d. сукупність наукових поглядів та уявлень, які є результатом дослідження та осмислення сутності психологічних феноменів

13

Знайдіть рядочок, в якому представлені функції психологіїмасової поведінки:

Виберіть одну відповідь:

a. дедукція, спостереження, методологічна, прогностична, соціометрична

b. пізнавальна, прогностична, експеримент, систематична, регулятивна

c. методологічна, теоретико-пізнавальна, світоглядна, регулятивна, прогностична, аксіологічна

d. спостереження, аксіологічна, теоретико-пізнавальна, референтометрична

14

Масові настрої стають помітними тоді, коли відбувається неузгодженість таких факторів:

Виберіть одну відповідь:

a. особливостями національно-історичних традицій

b. соціальних домагань, пов’язаних з масовими потребами та інтересами

c. екологічної свідомості

d. реальних умов життя

15

До довготривалих факторів виникнення натовпу можна віднести:

Виберіть одну відповідь:

a. рівень розвитку політичної культури

b. соціально-психологічний клімат

c. стиль керівництва

d. географічні фактори

16

Соціально-психологічні явища та процеси ( суспільно-психологічні феномени), які являють собою результат взаємодії людей як представників різних соціальних спільностей є для психології масової поведінки:

Виберіть одну відповідь:

a. теоретичною основою

b. категоріями

c. предметом

d. закономірностями

17

Об’єктом психологіїмасової поведінкиє:

Виберіть одну відповідь:

a. сукупність наукових поглядів та уявлень, які є результатом дослідження та осмислення сутності соціально-психологічних феноменів

b. сукупність способів та прийомів дослідження конкретних соціально-психологічних явищ та процесів

c. контретні соціальні спільності ( групи) або окремі їх представники (люди)

d. принципи та методи

18

Функцію психології масової поведінки, яка пов’язана з потребою визначення об’єкту та предмету, виявлення нею принципів та методів дослідження, формування концептуального та інструментальногоапарату науки, називають:

Виберіть одну відповідь:

a. світоглядною

b. прогностичною

c. методологічною

d. регулятивною

19

Індивід, який займає певне положення в суспільстві, виконує певну суспільно-корисну працю та відрізняється своїми, притаманними тільки йому індивідуальними та соціально-психологічними особливостями, називається:

Виберіть одну відповідь:

a. особистістю

b. людиною

c. індивідуальністю

d. суб’єктом соціальної психології

20

Концепція, яка стверджує, що людина, яка є від народження біологічною істотою, стає особистістю лише завдяки впливу соціальних умов життя, називається:

Виберіть одну відповідь:

a. теорією соціалізації

b. когнітивіської орієнтації

c. соціогенетичним підходом

d. теорією ролей
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.