Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Соціальна психологія та психологія конфлікту Семінарське заняття 4
Контрольна робота
№ K-28607
Семінарське заняття №4. Міжособистісний конфлікт План 1. Конфлікти в міжособистісних відносинах: особливості та основні підходи до вивчення 2. Міжособистісні конфлікти в різних сферах людської діяльності: • сімейні конфлікти; • педагогічні конфлікти; • конфлікти в організації та сфері управління• 1. Попередження і вирішення міжособистісних конфліктів
Проблемні запитання та завдання для роботи на занятті 1. Назвіть основні, на вашу думку, детермінанти вибору типу поведінки в міжособистісних конфліктах. 2. Які, на вашу думку, характеристики особистості впливають на виникнення конфліктів? Чи впливають стереотипи та установки на характер розвитку конфлікту? 3. Встановіть та зафіксуйте у «Щоденнику спостереження» конфліктогени, що зустрічаються у вашому спілкуванні з іншими людьми (впродовж дня). Проаналізуйте свою поведінку. 4. Виходячи із основних компонентів формули конфлікту, опишіть на прикладі, як саме можна враховувати формулу конфлікту при прогнозуванні міжособистісних конфліктів та запобіганні їм. 5. Обговоріть у групі проблему впливу зовнішньої ситуації та розвиток конфлікту. 6. Сформулюйте свої рекомендації учителям по управлінню конфліктами («5 правил»). 7. Яка роль конфлікту в навчальному процесі? Як можна запобігати виникненню таких конфліктів? 8. Проведіть у групі дискусію на тему «Стан та перспективи конфліктології в освіті». 9. Складіть перелік позитивних та негативних функцій сімейних конфліктів. 10. Американські дослідники В. Метьюз та К. Миханович виділяють 10 найважливіших відмінностей між щасливими та нещасливими сім’ями. Виявилося, що у нещасливих сім’ях подружжя: 1) не думають однаково з приводу багатьох питань та проблем; 2) погано розуміють почуття іншого; 3) говорять слова, які дратують іншого; 4) часто відчувають себе некоханими; 5) не звертають увагу на іншого; 6) не довіряють йому; 7) відчувають потребу в людині, якій можна довіритися; 8) рідко роблять компліменти один одному; 9) змушені часто поступатися думці іншого; 10) бажають більшого кохання. Як ви гадаєте, чи пов’язані виявлені особливості із сімейними конфліктами? Поясніть. 11. Проаналізуйте конфлікт за допомогою запропонованої схеми. Конфлікт виник між Андрієм, учнем 8 класу, та класним керівником з приводу модної зачіски Андрія. Андрій почав носити таку зачіску та заразив нею своїх товаришів. Це дуже не сподобалося класному керівникові, яка робила Андрію та його товаришам зауваження, висміювала їх. Несподівано для вчителя у журналі «Однокласник» з’явилася стаття про такі зачіски. У статті висловлювалася думка про те, що школярі можуть самостійно вибирати зачіски. Андрій показав класному керівникові статтю. Вона не захотіла читати статтю і знову заговорила про всю огидність хлопчачих зачісок. Тоді Андрій сказав, що зачіска вчительки гірша, ніж у нього. Вчителька вигнала хлопця із класу, сама пішла до директора з вимогою «Або я, або він». Директор намагався умовити Андрія, радив вибачитися перед класним керівником за грубість, але хлопець цього не зробив. Конфлікт триває. (Дуткевич Т. В. Конфліктологія з основами психології управління / Т. В. Дуткевич. – Київ Центр навчальної літератури, 2005. – С. 337.) Схема аналізу конфлікту М.М. Рибакова (1991). 1. Виявлення причин конфліктної ситуації (зовнішніх і внутрішніх, умов її виникнення). 2. Розкриття смислу конфлікту для кожного учасника. 3. З'ясування помилок у спілкуванні між конфліктуючими. 4. Визначення перспективних виховних та пізнавальних цілей при різних варіантах розв'язання конфлі
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи