Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психофізіологія - тести (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28114
Вопрос 1
Психофізіологія вивчає:
a. взаємодію організму із зовнішнім середовищем
b. закономірності поведінки людини
c. стани організму, які супроводжують психічні процеси
d. психічний зміст людини
Вопрос 2
Психофізіологія розглядає психічні процеси:
a. як механізми, які визначають поведінку людини
b. як сукупність внутрішніх відчуттів
c. як "скриньку", до якої надходить інформація, що там змінюється і виходить у вигляді поведінкової реакції
d. як розуміння всіх складних процесів і механізмів, що визначають поведінку людини
Вопрос 3
Значення типів ВИД для психофізіології полягає:
a. в оцінюванні швидкості виникнення, протікання і зникнення нервових процесів
b. у визначенні характеристики індивідуальних особливостей людини протягом усього життя
c. в оцінюванні здатності витримувати тривалі і концентровані збудження
d. у визначенні і прогнозуванні функціонального стану організму при різній діяльності і впливу на нього різних збуджуючих факторів середовища
Вопрос 4
В основі розвитку здібностей лежить:
a. особливості вищої нервової діяльності
b. сукупність умов, за яких природжені фізичні, фізіологічні, психологічні, морфологічні та інші компоненти людини можуть виявлятися
c. генетично зумовлені задатки
d. умови виховання
Вопрос 5
Психофізіологічним змістом емоційних станів є:
a. стан організму, який відображає суб'єктивне ставлення людини до того, що відбувається
b. хвилювання, які підкреслюють значення певних дій або ставлення до подій
c. сприйняття зовнішнього середовища через фізіологічні реакції
d. почуття, які супроводжують страх, радість, агресію, надію, сумніви, гордість та ін.
Вопрос 6
Зазначте психофізіологічний характер функціональних перебудов в організмі у процесі адаптації:
a. пристосовні перебудови організму, які супроводжуються зміною регуляції функцій в умовах нового існування
b. здатність пристосовних механізмів змінювати функції систем організму під впливом факторів внутрішнього і зовнішнього середовища
c. певні зміни захисних і регуляторних реакцій організму на збурюючі фактори
d. збереження внутрішньої сталості організму при змінах впливу зовнішнього середовища
Вопрос 7
Характеристики психофізіологічного стану жінки в різні фази біологічного циклу:
a. розумова працездатність підвищена після овуляції і перед початком менструації
b. у дні овуляції і менструації знижується увага, чутливість аналізаторних систем, підвищується дратівливість та емоційна нестабільність
c. у фазі овуляції стан погіршується, в інші дні він сталий
d. під час менструації підвищується тактильна чутливість, зменшуються нервові впливи на регуляцію фізіологічних функцій
Вопрос 8
Зазначте психофізіологічні особливості дитячого організму:
a. у дошкільний і початковий шкільний період поступово ускладнюються механізми ВНД, підвищується значення другої сигнальної системи, вплив ЦНС на вегетативні центри збільшується; під час статевого дозрівання порушується нервово-гуморальна регуляція функцій, що супроводжується зниженням координації, процесів збудження і гальмування, розладами психічного стану
b. у період першого і другого дитинства формується взаємозв'язок координаційних механізмів регуляції з вегетативними функціями, що підвищує збудливість нервових процесів
c. до періоду статевого дозрівання діти краще від дорослих створюють стабільність функціонального стану організму, потім у них змінюється рівновага нервових процесів і підвищується переважання збуджуючих процесів над гальмівними
d. порівняно з дорослими у дітей рухомість основних нервових процесів знижена, а здатність мозку до аналізу і синтезу підвищена
Вопрос 9
Зміни психофізіологічного стану організму у процесі гіпокінезії:
a. знижується фізична працездатність, а ефективність розумових процесів залишається стабільною
b. відсутність аферентної стимуляції знижує активність нервових клітин, гальмівні процеси переважають, поступово погіршується розумова працездатність
c. регуляторні механізми підтримують життєдіяльність стабільно на мінімальному рівні функціонування
d. слабшають життєві функції організму на фоні незначного зниження рухливості нервових процесів
Вопрос 10
Психофізіологічна підготовка — це:
a. ознайомлення із засобами, прийомами і методами, які розширюють можливості організму, формують певні реакції організму і вегетативні прояви для використання їх в необхідних умовах
b. формування діяльності сенсорних систем до впливу різних подразників
c. оволодіння спеціальними знаннями і навичками, що зменшують напруженість організму під час певної діяльності
d. вироблення вегетативного стереотипу для успішнішого виконання трудової діяльності
a. функціональні перебудови в організмі сприяють піднесеному стану всіх фізіологічних систем
b. відбувається комплекс змін, які забезпечують у необхідний момент активацію організму
c. відбуваються зміни регуляції життєвих функцій, які забезпечують необхідну мобілізацію організму
d. відбуваються такі зміни пам'яті, уваги, мотивації, функціональної рухливості, які забезпечують необхідну реалізацію дій і розкриття всіх можливостей організму
Вопрос 18
Психофізіологічна сутність надійності в екстремальних умовах полягає:
a. у підвищенні активності фізіологічних систем
b. у проявах дій, прийнятті необхідних рішень у стані психофізіологічної напруженості
c. у таких функціональних змінах організму, які забезпечують високу ефективність життєдіяльності
d. у здатності визначати несприятливі фактори середовища
Вопрос 19
Професіограма виробничої діяльності означає:
a. сукупність властивостей, необхідних для професійної діяльності
b. збирання інформації про значення різних фізіологічних, гігієнічних, ергономічних, соціально-психологічних, психофізіологічних та інших аспектів діяльності
c. анкетування з метою визначення основних здібностей
d. аналіз характеристики умов трудової діяльності
Вопрос 20
Перевтома — це:
a. велике навантаження на аналізаторні системи, що сприяє зниженню їх чутливості і емоційній нестабільності стану
b. знижений опір організму під час функціонального навантаження різного походження
c. комплекс функціональних змін в організмі, які виявляються у зовнішніх негативних реакціях, головних болях, невротичних зривах тощо
d. підвищений стан психоемоційного напруження
ТЕСТ 2
Вопрос 1
Значення теорії функціональних систем для психофізіологічного оцінювання стану організму полягає:
a. у поясненні механізмів нейронних процесів у корі головного мозку, які забезпечують певний стан організму
b. у поясненні біологічних і соціальних мотивацій, пам'яті, здатності прогнозувати поведінку
c. у поєднанні розуміння сукупності різних процесів, які регулюють соматичні і вегетативні функції
d. у можливості подолання рефлекторного підходу до аналізу поведінки людини
Вопрос 2
Зазначте психофізіологічну характеристику станів організму при порушеннях біологічних ритмів:
a. фізіологічні функції змінюються відповідно до біологічних ритмів, при цьому забезпечується нормальний психічний стан
b. переважають процеси збудження, що прискорює енергетичний обмін, змінює режим дихання на інтенсивніший
c. при різких змінах часу змінюється ритм сну, що призводить до невротичних проявів, знижуються процеси збудження і гальмування, погіршується самопочуття, увага, пам'ять, з'являється тривога
d. змінюється рухомість нервових процесів і загострюються судинні захворювання
Вопрос 3
Зазначте психофізіологічну характеристику функціональних перебудов в організмі у процесі адаптації:
a. у процесі адаптації змінюються властивості нервових клітин, скорочується термін проведення збудження через синапси і підвищується потужність функціонування організму
b. усі регуляторні процеси в організмі поступово вивільняються від зайвих дій, що створює сприятливі умови для фізіологічних процесів
c. при терміновій адаптації організм реагує зміною рухомості нервових процесів, після чого мобілізуються психічні процеси
d. термінові реакції організму мобілізують фізіологічні резерви, потім формується нова програма гомеостатичного регулювання, змінюється чутливість сенсорних систем; перебудови в організмі забезпечують тривале пристосування організму до нових умов
Вопрос 4
Психофізіологічна характеристика стресу:
a. це такий стан організму, при якому підвищуються захисні можливості
b. під час стресу процес збудження в ЦНС іррадіює і охоплює клітини рухового аналізатора мозку, що обмежує регуляцію довільних рухів
c. стан, який супроводжується руйнівними процесами в нервовій системі
d. змінюються фізіологічні процеси регулювання нервової і ендокринної систем, активізуються вегетативні реакції, енергообмін, розвивається загальний адаптаційний синдром
Вопрос 5
Психофізіологічна характеристика сну:
a. протягом дня мозок накопичує значну інформацію, яка під час сну переходить у довгочасну пам'ять. Крім того, гальмування в окремих ділянках кори послаблює активний вплив на неї ретикулярної формації, яка знижує діяльність кори мозку, і розвивається сон
b. у результаті загального гальмування життєвих функцій вночі мозок відключає свідомість і людина засинає
c. під впливом речовин, які накопичуються в організмі за день, виникає гальмування нервових процесів і розвивається сон
d. під впливом зниження вегетативного тонусу знижується активність серцево-судинної, дихальної, травної систем і в результаті знижується активність кори мозку, розвивається сон
Вопрос 6
Психофізіологічний зміст емоційних станів:
a. визначається потребою і можливостями її задоволення. Мотивація активізує емоційний апарат мозку, що змінює суб'єктивне відчуття відповідної потреби і забарвлює поведінкові реакції
b. виразні емоційні прояви, на відміну від вегетативних реакцій, легше підпорядковуються довільній регуляції, тому вони супроводжують різні дії людини
c. виразні прояви рухів, мови, жестів змінюють емоційний стан
d. це примітивні реакції, у процесі яких людина втрачає можливість володіти собою
Вопрос 7
Психофізіологічна характеристика здібностей:
a. це такі індивідуально-типологічні властивості нервових процесів, які забезпечують подолання лінощів
b. це анатомо-фізіологічні особливості нервово-мозкового апарату, які забезпечують успішність виконання певної діяльності
c. це таке функціонування вегетативної нервової системи, яке забезпечує економічний режим роботи всіх органів і систем при виконанні певної діяльності
d. це генетично зумовлені зміни фізіологічних, психофізіологічних, біохімічних процесів, які визначені генетично і у певних зовнішніх умовах сприяють ефективному виконанню діяльності
Вопрос 8
Психофізіологічні відмінності жіночого організму:
a. жінки ефективніше оволодівають рухами, у них краща пам'ять і швидкість переробки інформації
b. жінки краще перероблюють мовну інформацію та запам'ятовують її; вони більш збудливі, емоційно нестійкі, у них підвищена сенсорна чутливість; в них краща, ніж у чоловіків, координація рухів, але менша їх швидкість; менший основний обмін допомагає їм виживати в екстремальних умовах, краще регулювати температуру тіла, легше засвоювати жири
c. у зв'язку з тим, що у жінок енергетичний обмін інтенсивніший, вони краще почуваються у складних умовах життєдіяльності, у них досконаліша вегетативна регуляція функцій в умовах емоційного стресу
d. жінки менш збудливі в незвичних умовах, у них знижені пороги чутливості аналізаторних систем
Вопрос 9
Назвіть основні захворювання внаслідок стресу:
a. загострення хронічних хвороб, різні порушення рухової діяльності, виникнення дистрофічних змін
b. накопичення ліпідів у крові під час стресу сприяє розвитку атеросклерозу, це призводить до гіпертонії і порушення регуляції обміну речовин; нервові розлади провокують розлади шлунково-кишкового тракту, розвиток гастритів і виразок
c. загальні захворювання, які зумовлені частою зміною зовнішнього середовища
d. різке зниження артеріального тиску і розвиток вегетативно-судинної дистонії за гіпотонічним типом з подальшим переходом у гіпертонічну форму
Вопрос 10
Значення реактивності у пристосовних реакціях організму:
a. реактивність змінює стан організму, що, у свою чергу, забезпечує його пристосування
b. зміни збудливості нервових процесів забезпечують плавні переходи організму з одного стану в інший
c. реактивність формує душевний стан людини і таким чином впливає на ставлення до збудливих факторів і допомагає їх подоланню
d. реактивність забезпечує адекватність реагування організму на різні подразники і характеризує його стан
Вопрос 11
В основі визначення темпераменту лежить:
a. переважання в організмі людини однієї з основних рідин (флегми, крові, жовтої та чорної жовчі тощо)
b. схильність до певних захворювань
c. властивості основних нервових процесів
d. такі критерії, як визначення гуморальних особливостей регуляції функцій, соматичних, а також вегетативних
Вопрос 12
Основні емоційні прояви — це:
a. стан перенапруження, який супроводжується зовнішніми ознаками: стомленням, невдоволеністю, незадовільним самопочуттям
b. зміни мови, рухів, жестів, настрою, зовнішнього супроводження поведінкових реакцій, які виражають суб'єктивне ставлення людини до того, що відбувається
c. зміни настрою людини, які супроводжуються активацією надниркових залоз
d. стани, коли людина реагує на подразнення не рефлекторними реакціями, а лише зміною функції вегетативних систем
Вопрос 13
Для прояву здібностей необхідні такі фактори:
a. умови виховання
b. вроджені особливості психіки людини
c. генетично зумовлені задатки, обдарованість, індивідуальність, сприятливі умови середовища, соціальні фактори
d. певна типологія ВНД
Вопрос 14
Значення типології ВНД у виникненні стресу:
a. холерики і меланхоліки частіше зазнають впливу сильних подразників на нервову систему
b. меланхоліки більш стійкі до стресу у зв'язку з тим, що вони на всі подразники реагують слабким проявом сили нервових процесів
c. розвитку стресу сприяє одночасна дія кількох подразників з протилежною спрямованістю збудження і гальмування
d. у холериків переважання гальмівних процесів провокує виникнення стресу
Вопрос 15
Загальні уявлення про механізми термінової і тривалої адаптації:
a. термінова адаптація супроводжується частковою мобілізацією функціональних резервів, а тривала — повною
b. при терміновій адаптації змінюються лише зовнішні прояви вегетативних реакцій, а при тривалій — нервові
c. початковою реакцією організму на подразник є повна мобілізація фізіологічних резервів, потім, якщо подразнення повторюється, функція набуває нової якості
d. у відповідь на регулярний подразник організм реагує тривалими проявами змін нервових процесів, а незнайомий подразник викликає специфічні реакції
Вопрос 16
Функціональні стани організму у різні фази загального адаптаційного синдрому:
a. початковою є реакція тривоги, потім змінюється опір організму дії стресора — рівень функціонування підвищується, закінчується цей процес повним незворотним виснаженням
b. організм адаптується до збуджуючих факторів, потім поступово змінює свої функції так, щоб забезпечити економізацію життєдіяльності до мінімальних рівнів
c. спочатку виникає активація усіх функцій організму, потім вони гальмуються і нормалізуються
d. першою реакцією є опір організму, потім поступове зниження всіх реакцій до рівня основного обміну, що закінчується повним пристосуванням
Вопрос 17
Психофізіологічні уявлення про механізми свідомості:
a. це певна концентрація нервових збуджень у певних зонах кори головного мозку
b. це процес збудження, який супроводжує виникнення руху передачі нервових сигналів по колу, що забезпечує моніторинг змін, які відбуваються у зовнішньому середовищі
c. це знання, які людина отримує в абстрактному вигляді і може передати іншим, при цьому виникають певні нервові вузли або "центри" зв'язку в корі головного мозку, які формують так звані фокуси взаємодії. Там порівнюється і синтезується інформація, яка була раніш, і яка щойно надійшла
d. це такий стан залежності між підкорковою зоною і корою, який зумовлює мислення, почуття, накопичення знань
Вопрос 18
Вимоги, які висуваються до спеціаліста-психофізіолога на виробництві:
a. психофізіолог визначає рівень здоров'я службовця і встановлює для нього певний обсяг трудового навантаження
b. психофізіолог вивчає виробничу документацію і визначає, що є найголовнішим для забезпечення високого рівня працездатності
c. психофізіолог володіє певними знаннями, методами розробки і обґрунтування виробничих вимог, знає ознаки порушення нервової стійкості, основи психофізіологічних досліджень, методи їх обробки
d. психофізіолог повинен вирішувати соціальні питання, які сприятимуть підвищенню працездатності працівника
Вопрос 19
Основні шляхи і методи профілактики стану перенапруження і перевтоми:
a. якщо виник стан перенапруження, необхідно випити трохи горілки і розпочати м'язову релаксацію
b. необхідно на короткий час змінити темп роботи, а в разі необхідності підвищення працездатності виконати вправи розслаблюючого характеру
c. використання засобів психотерапії, фізіотерапії, фармакотерапії в комплексі з іншими заходами
d. застосування стимулюючих препаратів, які підтримують високий рівень працездатності навіть у стані перевтоми
Вопрос 20
Зазначте схожість і відмінність психофізіологічних змін в організмі при фізичній і розумовій праці:
a. спільним є певний ступінь нервово-психічного та емоційного напруження, а відмінним — реалізація вегетативних зрушень
b. схожість полягає в тому, що здійснюється робота, а відмінність — у кінцевих результатах
c. розумова праця забезпечує навантаження аферентних систем, а при фізичній лише контролюється певне м'язове напруження
d. стан напруженості організму вищий при розумовій праці, а вегетативні прояви більш сталі і тривалі при фізичній праці
ТЕСТ 3 (ПІДСУМКОВЕ ЗАВДАННЯ)
Вопрос 1
Психофізіологічна характеристика розумової праці:
a. розумова праця супроводжується роздратованістю, виникненням головного болю, зниженням чутливості аналізаторних систем
b. виконання розумової роботи потребує психічного напруження, яке призводить до порушень нервово-психічного стану
c. розумова праця супроводжується не так вегетативними проявами, як нейрофізіологічними, що супроводжується кровоза-безпеченням мозку і підвищенням енергообміну нервових клітин
d. під час розумової праці нервове напруження сприяє виснаженню нервової системи
Вопрос 2
Сутність і призначення психофізіологічного відбору — це:
a. заповнення спеціальних карт, де зазначають результати медичного контролю і фізичних якостей
b. значення здібностей і якостей, які відповідають вимогам певних видів діяльності
c. оцінювання змін функціонального стану під впливом розумової і фізичної роботи
d. визначення темпераменту, що полегшує пристосування до виробничої діяльності
Вопрос 3
Відмінність між "совами" і "жайворонками":
a. "сови" мають високу працездатність у нічні години, а "жайворонки" — у ранкові
b. "сови" відрізняються від "жайворонків" функціональним станом у денні години, коли перші активізуються, другі знижують активність
c. "жайворонки" набагато швидше пристосовуються до нових незвичних умов, ніж "сови"
d. "сови" можуть кілька днів не спати і при цьому зберігати високий функціональний стан організму, "жайворонки" — навпаки
Вопрос 4
Назвіть компоненти психофізіологічної підготовки:
a. крім отримання спеціальних знань, підготовка передбачає формування вегетативних реакцій на різні подразники, оволодіння методами самоконтролю, самоспостереження, підвищення загальної стійкості організму, пристосування до розумових і фізичних навантажень
b. поступове набуття рухових навичок для трудової діяльності
c. ознайомлення з умовами праці, нормативними вимогами і правилами техніки безпеки
d. оволодіння спеціальними знаннями, які необхідні для виконання певної діяльності
Вопрос 5
Психофізіологічна характеристика стану афекту:
a. це такий стан, коли процеси гальмування переважають над процесами збудження і знижується функціональний рівень організму
b. це такий стан, коли свідомість переключається на інший фактор, у результаті чого змінюється психофізіологічний стан організму
c. це такі вибухові реакції, коли людина втрачає самовладання
d. це комплекс почуттів і дій, які відображають ставлення організму до певних подій і діяльності
Вопрос 6
Здібності можна визначити так:
a. необхідно зробити функціональне навантаження і визначити, яким напруженням вегетативних систем воно супроводжується
b. шляхом вивчення медичної картки
c. за допомогою спеціальних тестів, які окрім типології ВНД визначають психомоторні, рухові та інші характеристики
d. за допомогою анкетного опитування
Вопрос 7
Формування поведінкового акту:
a. поведінковий акт формується у процесі виховання дитини, а потім він лише коригується
b. залежно від стану аналізаторних систем та індивідуальної швидкості реагування на подразники організм формує поведінковий акт
c. у разі потреби формується аферентний синтез, приймається рішення і програмуються дії, формується акцептор результату дії, сама дія, здійснюється еферентний синтез з його соматовегета-тивним забезпеченням, потім зворотна аферентація про параметри досягнутого результату
d. у відповідь на подразник формується відповідна реакція
Вопрос 8
Особливості функціонального стану мозку у спокої:
a. мозок перебуває весь час у стані очікування можливих збуджень
b. функціональний стан мозку залежить від індивідуальних особливостей людини (екстраверсія — інтроверсія)
c. у спокої постійно підтримується фонова активність нервових структур, яка є різною для нейронів і структур мозку
d. функціональний стан мозку підтримується на рівні, який лише забезпечує життєві процеси
Вопрос 9
Суть аналітико-синтетичної діяльності головного мозку:
a. уся інформація поступово відфільтровується в мозку і таким чином аналізується
b. у головному мозку виникають нейронні напруження, які потребують поділу інформації залежно від її значення
c. у процесі сприйняття інформації поступово зменшується її надлишок, відбирається лише та, яка має значення на цей момент
d. якщо подразник сприятливий для організму, то він переробляється і аналізується, якщо він шкідливий — мозок його не сприймає
Вопрос 10
Характеристика факторів ризику виникнення стресу:
a. це вроджені порушення системи внутрішньої секреції, які знижують захисні можливості організму; слабка ВНД; негативні прояви характеру, що може сприяти психоемоційному напруженню; несприятливе соціальне середовище, незабезпечені умови праці тощо
b. зміни соціального характеру і контактів між співробітниками і близькими людьми
c. зміна режиму праці
d. коли виховання дитини не ґрунтується на дидактичних принципах педагогіки, у зрілому віці це сприяє виникненню стресу
Вопрос 11
Визначте психофізіологічні уявлення свідомості:
a. взаємозв'язок розумових процесів у стані збудження з емоційними проявами
b. поступове оволодіння абстрактним мисленням
c. можливість знайти певне рішення при спілкуванні
d. сукупні знання людей, які передаються в абстрактній формі у процесі еволюції і спілкування
a. відбуваються зміни регуляції життєвих функцій, які забезпечують необхідну мобілізацію організму
b. відбувається комплекс змін, які забезпечують у необхідний момент активацію організму
c. відбуваються такі зміни пам'яті, уваги, мотивації, функціональної рухливості, які забезпечують необхідну реалізацію дій і розкриття всіх можливостей організму
d. функціональні перебудови в організмі сприяють піднесеному стану всіх фізіологічних систем
Вопрос 13
Психофізіологічна сутність надійності в екстремальних умовах полягає:
a. у здатності визначати несприятливі фактори середовища
b. у проявах дій, прийнятті необхідних рішень у стані психофізіологічної напруженості
c. у підвищенні активності фізіологічних систем
d. у таких функціональних змінах організму, які забезпечують високу ефективність життєдіяльності
Вопрос 14
Професіограма виробничої діяльності означає:
a. аналіз характеристики умов трудової діяльності
b. сукупність властивостей, необхідних для професійної діяльності
c. анкетування з метою визначення основних здібностей
d. збирання інформації про значення різних фізіологічних, гігієнічних, ергономічних, соціально-психологічних, психофізіологічних та інших аспектів діяльності
Вопрос 15
Перевтома — це:
a. знижений опір організму під час функціонального навантаження різного походження
b. велике навантаження на аналізаторні системи, що сприяє зниженню їх чутливості і емоційній нестабільності стану
c. комплекс функціональних змін в організмі, які виявляються у зовнішніх негативних реакціях, головних болях, невротичних зривах тощо
d. підвищений стан психоемоційного напруження
Вопрос 16
Значення теорії функціональних систем для психофізіологічного оцінювання стану організму полягає:
a. у поєднанні розуміння сукупності різних процесів, які регулюють соматичні і вегетативні функції
b. у поясненні механізмів нейронних процесів у корі головного мозку, які забезпечують певний стан організму
c. у можливості подолання рефлекторного підходу до аналізу поведінки людини
d. у поясненні біологічних і соціальних мотивацій, пам'яті, здатності прогнозувати поведінку
Вопрос 17
Зазначте психофізіологічну характеристику станів організму при порушеннях біологічних ритмів:
a. фізіологічні функції змінюються відповідно до біологічних ритмів, при цьому забезпечується нормальний психічний стан
b. переважають процеси збудження, що прискорює енергетичний обмін, змінює режим дихання на інтенсивніший
c. при різких змінах часу змінюється ритм сну, що призводить до невротичних проявів, знижуються процеси збудження і гальмування, погіршується самопочуття, увага, пам'ять, з'являється тривога
d. змінюється рухомість нервових процесів і загострюються судинні захворювання
Вопрос 18
Зазначте психофізіологічну характеристику функціональних перебудов в організмі у процесі адаптації:
a. при терміновій адаптації організм реагує зміною рухомості нервових процесів, після чого мобілізуються психічні процеси
b. усі регуляторні процеси в організмі поступово вивільняються від зайвих дій, що створює сприятливі умови для фізіологічних процесів
c. у процесі адаптації змінюються властивості нервових клітин, скорочується термін проведення збудження через синапси і підвищується потужність функціонування організму
d. термінові реакції організму мобілізують фізіологічні резерви, потім формується нова програма гомеостатичного регулювання, змінюється чутливість сенсорних систем; перебудови в організмі забезпечують тривале пристосування організму до нових умов
Вопрос 19
Психофізіологічна характеристика стресу:
a. під час стресу процес збудження в ЦНС іррадіює і охоплює клітини рухового аналізатора мозку, що обмежує регуляцію довільних рухів
b. стан, який супроводжується руйнівними процесами в нервовій системі
c. змінюються фізіологічні процеси регулювання нервової і ендокринної систем, активізуються вегетативні реакції, енергообмін, розвивається загальний адаптаційний синдром
d. це такий стан організму, при якому підвищуються захисні можливості
Вопрос 20
Психофізіологічна характеристика сну:
a. протягом дня мозок накопичує значну інформацію, яка під час сну переходить у довгочасну пам'ять. Крім того, гальмування в окремих ділянках кори послаблює активний вплив на неї ретикулярної формації, яка знижує діяльність кори мозку, і розвивається сон
b. під впливом зниження вегетативного тонусу знижується активність серцево-судинної, дихальної, травної систем і в результаті знижується активність кори мозку, розвивається сон
c. під впливом речовин, які накопичуються в організмі за день, виникає гальмування нервових процесів і розвивається сон
d. у результаті загального гальмування життєвих функцій вночі мозок відключає свідомість і людина засинає
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи