Меню сайту

Нові користувачі
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Maria4ka
Автори робіт
04.07.2024
ballerina
Користувачі
20.06.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


Анна Юрьевна

Рейтинг: 53.2
аватар
Гусак Віктор Васильович

Рейтинг: 10
аватар
Негода Інна Іванівна

Рейтинг: 16
Костюк Вікторія Миколаївна

Рейтинг: 16
аватар
Гуринова Ольга Александровна

Рейтинг: 10
аватар
Михайло Ігорович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Психофізіологія - тести (МАУП)


Контрольна робота
K-28114

Вопрос 1

Психофізіологія вивчає:

a. взаємодію організму із зовнішнім середовищем

b. закономірності поведінки людини

c. стани організму, які супроводжують психічні процеси

d. психічний зміст людини

Вопрос 2

Психофізіологія розглядає психічні процеси:

a. як механізми, які визначають поведінку людини

b. як сукупність внутрішніх відчуттів

c. як "скриньку", до якої надходить інформація, що там змінюється і виходить у вигляді поведінкової реакції

d. як розуміння всіх складних процесів і механізмів, що визначають поведінку людини

Вопрос 3

Значення типів ВИД для психофізіології полягає:

a. в оцінюванні швидкості виникнення, протікання і зникнення нервових процесів

b. у визначенні характеристики індивідуальних особливостей людини протягом усього життя

c. в оцінюванні здатності витримувати тривалі і концентровані збудження

d. у визначенні і прогнозуванні функціонального стану організму при різній діяльності і впливу на нього різних збуджуючих факторів середовища

Вопрос 4

В основі розвитку здібностей лежить:

a. особливості вищої нервової діяльності

b. сукупність умов, за яких природжені фізичні, фізіологічні, психо­логічні, морфологічні та інші компоненти людини можуть вияв­лятися

c. генетично зумовлені задатки

d. умови виховання

Вопрос 5

Психофізіологічним змістом емоційних станів є:

a. стан організму, який відображає суб'єктивне ставлення людини до того, що відбувається

b. хвилювання, які підкреслюють значення певних дій або ставлен­ня до подій

c. сприйняття зовнішнього середовища через фізіологічні реак­ції

d. почуття, які супроводжують страх, радість, агресію, надію, сумніви, гордість та ін.

Вопрос 6

Зазначте психофізіологічний характер функціональних перебудов в організмі у процесі адаптації:

a. пристосовні перебудови організму, які супроводжуються змі­ною регуляції функцій в умовах нового існування

b. здатність пристосовних механізмів змінювати функції систем організму під впливом факторів внутрішнього і зовнішнього середовища

c. певні зміни захисних і регуляторних реакцій організму на збу­рюючі фактори

d. збереження внутрішньої сталості організму при змінах впливу зовнішнього середовища

Вопрос 7

Характеристики психофізіологічного стану жінки в різні фази біологічного циклу:

a. розумова працездатність підвищена після овуляції і перед почат­ком менструації

b. у дні овуляції і менструації знижується увага, чутливість аналі­заторних систем, підвищується дратівливість та емоційна неста­більність

c. у фазі овуляції стан погіршується, в інші дні він сталий

d. під час менструації підвищується тактильна чутливість, зменшу­ються нервові впливи на регуляцію фізіологічних функцій

Вопрос 8

Зазначте психофізіологічні особливості дитячого організму:

a. у дошкільний і початковий шкільний період поступово ускла­днюються механізми ВНД, підвищується значення другої сигналь­ної системи, вплив ЦНС на вегетативні центри збільшується; під час статевого дозрівання порушується нервово-гуморальна регуляція функцій, що супроводжується зниженням координа­ції, процесів збудження і гальмування, розладами психічного стану

b. у період першого і другого дитинства формується взаємозв'язок координаційних механізмів регуляції з вегетативними функція­ми, що підвищує збудливість нервових процесів

c. до періоду статевого дозрівання діти краще від дорослих ство­рюють стабільність функціонального стану організму, потім у них змінюється рівновага нервових процесів і підвищується пере­важання збуджуючих процесів над гальмівними

d. порівняно з дорослими у дітей рухомість основних нервових процесів знижена, а здатність мозку до аналізу і синтезу підви­щена

Вопрос 9

Зміни психофізіологічного стану організму у процесі гіпокінезії:

a. знижується фізична працездатність, а ефективність розумових процесів залишається стабільною

b. відсутність аферентної стимуляції знижує активність нервових клітин, гальмівні процеси переважають, поступово погіршується розумова працездатність

c. регуляторні механізми підтримують життєдіяльність стабільно на мінімальному рівні функціонування

d. слабшають життєві функції організму на фоні незначного зни­ження рухливості нервових процесів

Вопрос 10

Психофізіологічна підготовка — це:

a. ознайомлення із засобами, прийомами і методами, які розширюють можливості організму, формують певні реакції організму і вегета­тивні прояви для використання їх в необхідних умовах

b. формування діяльності сенсорних систем до впливу різних по­дразників

c. оволодіння спеціальними знаннями і навичками, що зменшують напруженість організму під час певної діяльності

d. вироблення вегетативного стереотипу для успішнішого вико­нання трудової діяльності

Вопрос 11

Психофізіологічне оцінювання здібностей передбачає:

a. діагностику здатності людини виконувати певну діяльність

b. визначення загальної активності, що обумовлює внутрішню по­требу до самовираження

c. експериментальне виявлення характеристик ВНД

d. використання індивідуальних характеристик фізіологічних проя­вів у процесі різноманітної розумової і психомоторної діяль­ності

Вопрос 12

Зазначте, як відбувається психофізіологічна перебудова організму в пубертатний період розвитку:

a. змінюється нейрогуморальна регуляція функцій, рівновага основ­них нервових процесів, що сприяє різкому переходу від стану екзальтації до депресії

b. одночасно з появою статевих ознак у підлітків різко гальму­ється інтенсивність нервових процесів

c. змінюється функція ВНД, що стабілізує життєво важливі процеси організму

d. центральна нервова система якісніше регулює вегетативні реак­ції організму, що визначає психічну зрілість підлітка

Вопрос 13

Зазначте, які зміни психофізіологічного стану організму відбуваються під час напруженої фізичної роботи:

a. знижується інтенсивність реакцій умовних рефлексів, чутливість аналізаторів, порушується координація, нервові процеси гальму­ються

b. злагоджена діяльність соматичної і вегетативної систем досягає максимуму, ЦНС функціонує в умовах оптимального напру­ження

c. стан організму досягає найоптимальнішого функціонування, нерво­ві процеси найбільш урівноважені

d. підвищується умовно-рефлекторна діяльність, зменшується латент­ний період реакцій, поліпшується здатність до переключення

Вопрос 14

Спеціалісту-психофізіологу на виробництві необхідно:

a. вміти оцінювати психофізіологічний стан, знати вимоги до спеціа­ліста й умов праці, методи психофізіологічного дослідження

b. знати вимоги до професії і техніки безпеки, інші документи, які регламентують умови праці

c. вміти визначати ступінь складності виробничих процесів

d. вміти визначати початок розвитку стомлення і знати способи запобігання і подолання його

Вопрос 15

Зазначте основні ознаки стану стомлення при розумовій праці:

a. загострюється сприйняття інформації, спостерігається стан нер­вово-психічного напруження

b. підвищується пульс, напруженішим стає ритм роботи

c. розвиваються гальмівні процеси, які обмежують виснаження орга­нізму

d. знижується температура тіла і погіршується загальний стан орга­нізму

Вопрос 16

Визначте психофізіологічні уявлення свідомості:

a. можливість знайти певне рішення при спілкуванні

b. поступове оволодіння абстрактним мисленням

c. сукупні знання людей, які передаються в абстрактній формі у процесі еволюції і спілкування

d. взаємозв'язок розумових процесів у стані збудження з емоцій­ними проявами

Вопрос 17

Психофізіологічна характеристика резервів організму:

a. функціональні перебудови в організмі сприяють піднесеному стану всіх фізіологічних систем

b. відбувається комплекс змін, які забезпечують у необхідний мо­мент активацію організму

c. відбуваються зміни регуляції життєвих функцій, які забезпечують необхідну мобілізацію організму

d. відбуваються такі зміни пам'яті, уваги, мотивації, функціональної рухливості, які забезпечують необхідну реалізацію дій і роз­криття всіх можливостей організму

Вопрос 18

Психофізіологічна сутність надійності в екстремальних умовах полягає:

a. у підвищенні активності фізіологічних систем

b. у проявах дій, прийнятті необхідних рішень у стані психофізіо­логічної напруженості

c. у таких функціональних змінах організму, які забезпечують ви­соку ефективність життєдіяльності

d. у здатності визначати несприятливі фактори середовища

Вопрос 19

Професіограма виробничої діяльності означає:

a. сукупність властивостей, необхідних для професійної діяльності

b. збирання інформації про значення різних фізіологічних, гігієніч­них, ергономічних, соціально-психологічних, психофізіологічних та інших аспектів діяльності

c. анкетування з метою визначення основних здібностей

d. аналіз характеристики умов трудової діяльності

Вопрос 20

Перевтома — це:

a. велике навантаження на аналізаторні системи, що сприяє зни­женню їх чутливості і емоційній нестабільності стану

b. знижений опір організму під час функціонального навантаження різного походження

c. комплекс функціональних змін в організмі, які виявляються у зовнішніх негативних реакціях, головних болях, невротичних зривах тощо

d. підвищений стан психоемоційного напруження

ТЕСТ 2

Вопрос 1

Значення теорії функціональних систем для психофізіо­логічного оцінювання стану організму полягає:

a. у поясненні механізмів нейронних процесів у корі головного мозку, які забезпечують певний стан організму

b. у поясненні біологічних і соціальних мотивацій, пам'яті, здатності прогнозувати поведінку

c. у поєднанні розуміння сукупності різних процесів, які регулюють соматичні і вегетативні функції

d. у можливості подолання рефлекторного підходу до аналізу пове­дінки людини

Вопрос 2

Зазначте психофізіологічну характеристику станів організму при порушеннях біологічних ритмів:

a. фізіологічні функції змінюються відповідно до біологічних ритмів, при цьому забезпечується нормальний психічний стан

b. переважають процеси збудження, що прискорює енергетичний обмін, змінює режим дихання на інтенсивніший

c. при різких змінах часу змінюється ритм сну, що призводить до невротичних проявів, знижуються процеси збудження і гальму­вання, погіршується самопочуття, увага, пам'ять, з'являється три­вога

d. змінюється рухомість нервових процесів і загострюються судинні захворювання

Вопрос 3

Зазначте психофізіологічну характеристику функціональних перебудов в організмі у процесі адаптації:

a. у процесі адаптації змінюються властивості нервових клітин, ско­рочується термін проведення збудження через синапси і підвищу­ється потужність функціонування організму

b. усі регуляторні процеси в організмі поступово вивільняються від зайвих дій, що створює сприятливі умови для фізіологічних процесів

c. при терміновій адаптації організм реагує зміною рухомості нер­вових процесів, після чого мобілізуються психічні процеси

d. термінові реакції організму мобілізують фізіологічні резерви, потім формується нова програма гомеостатичного регулювання, змінюється чутливість сенсорних систем; перебудови в організмі забезпечують тривале пристосування організму до нових умов

Вопрос 4

Психофізіологічна характеристика стресу:

a. це такий стан організму, при якому підвищуються захисні можли­вості

b. під час стресу процес збудження в ЦНС іррадіює і охоплює клітини рухового аналізатора мозку, що обмежує регуляцію довіль­них рухів

c. стан, який супроводжується руйнівними процесами в нервовій системі

d. змінюються фізіологічні процеси регулювання нервової і ендо­кринної систем, активізуються вегетативні реакції, енергообмін, розвивається загальний адаптаційний синдром

Вопрос 5

Психофізіологічна характеристика сну:

a. протягом дня мозок накопичує значну інформацію, яка під час сну переходить у довгочасну пам'ять. Крім того, гальмування в окремих ділянках кори послаблює активний вплив на неї рети­кулярної формації, яка знижує діяльність кори мозку, і розвива­ється сон

b. у результаті загального гальмування життєвих функцій вночі мозок відключає свідомість і людина засинає

c. під впливом речовин, які накопичуються в організмі за день, виникає гальмування нервових процесів і розвивається сон

d. під впливом зниження вегетативного тонусу знижується актив­ність серцево-судинної, дихальної, травної систем і в результаті знижується активність кори мозку, розвивається сон

Вопрос 6

Психофізіологічний зміст емоційних станів:

a. визначається потребою і можливостями її задоволення. Моти­вація активізує емоційний апарат мозку, що змінює суб'єктивне відчуття відповідної потреби і забарвлює поведінкові реакції

b. виразні емоційні прояви, на відміну від вегетативних реакцій, легше підпорядковуються довільній регуляції, тому вони супро­воджують різні дії людини

c. виразні прояви рухів, мови, жестів змінюють емоційний стан

d. це примітивні реакції, у процесі яких людина втрачає можли­вість володіти собою

Вопрос 7

Психофізіологічна характеристика здібностей:

a. це такі індивідуально-типологічні властивості нервових процесів, які забезпечують подолання лінощів

b. це анатомо-фізіологічні особливості нервово-мозкового апарату, які забезпечують успішність виконання певної діяльності

c. це таке функціонування вегетативної нервової системи, яке за­безпечує економічний режим роботи всіх органів і систем при виконанні певної діяльності

d. це генетично зумовлені зміни фізіологічних, психофізіологічних, біохімічних процесів, які визначені генетично і у певних зовніш­ніх умовах сприяють ефективному виконанню діяльності

Вопрос 8

Психофізіологічні відмінності жіночого організму:

a. жінки ефективніше оволодівають рухами, у них краща пам'ять і швидкість переробки інформації

b. жінки краще перероблюють мовну інформацію та запам'ято­вують її; вони більш збудливі, емоційно нестійкі, у них підвищена сенсорна чутливість; в них краща, ніж у чоловіків, координація рухів, але менша їх швидкість; менший основний обмін допо­магає їм виживати в екстремальних умовах, краще регулювати температуру тіла, легше засвоювати жири

c. у зв'язку з тим, що у жінок енергетичний обмін інтенсивніший, вони краще почуваються у складних умовах життєдіяльності, у них досконаліша вегетативна регуляція функцій в умовах емо­ційного стресу

d. жінки менш збудливі в незвичних умовах, у них знижені пороги чутливості аналізаторних систем

Вопрос 9

Назвіть основні захворювання внаслідок стресу:

a. загострення хронічних хвороб, різні порушення рухової діяль­ності, виникнення дистрофічних змін

b. накопичення ліпідів у крові під час стресу сприяє розвитку атеросклерозу, це призводить до гіпертонії і порушення регуляції обміну речовин; нервові розлади провокують розлади шлунково-кишкового тракту, розвиток гастритів і виразок

c. загальні захворювання, які зумовлені частою зміною зовнішнього середовища

d. різке зниження артеріального тиску і розвиток вегетативно-судинної дистонії за гіпотонічним типом з подальшим переходом у гіпертонічну форму

Вопрос 10

Значення реактивності у пристосовних реакціях організму:

a. реактивність змінює стан організму, що, у свою чергу, забезпе­чує його пристосування

b. зміни збудливості нервових процесів забезпечують плавні пе­реходи організму з одного стану в інший

c. реактивність формує душевний стан людини і таким чином впливає на ставлення до збудливих факторів і допомагає їх подоланню

d. реактивність забезпечує адекватність реагування організму на різні подразники і характеризує його стан

Вопрос 11

В основі визначення темпераменту лежить:

a. переважання в організмі людини однієї з основних рідин (флегми, крові, жовтої та чорної жовчі тощо)

b. схильність до певних захворювань

c. властивості основних нервових процесів

d. такі критерії, як визначення гуморальних особливостей регуля­ції функцій, соматичних, а також вегетативних

Вопрос 12

Основні емоційні прояви — це:

a. стан перенапруження, який супроводжується зовнішніми озна­ками: стомленням, невдоволеністю, незадовільним самопочут­тям

b. зміни мови, рухів, жестів, настрою, зовнішнього супроводження поведінкових реакцій, які виражають суб'єктивне ставлення лю­дини до того, що відбувається

c. зміни настрою людини, які супроводжуються активацією наднир­кових залоз

d. стани, коли людина реагує на подразнення не рефлекторними реакціями, а лише зміною функції вегетативних систем

Вопрос 13

Для прояву здібностей необхідні такі фактори:

a. умови виховання

b. вроджені особливості психіки людини

c. генетично зумовлені задатки, обдарованість, індивідуальність, спри­ятливі умови середовища, соціальні фактори

d. певна типологія ВНД

Вопрос 14

Значення типології ВНД у виникненні стресу:

a. холерики і меланхоліки частіше зазнають впливу сильних по­дразників на нервову систему

b. меланхоліки більш стійкі до стресу у зв'язку з тим, що вони на всі подразники реагують слабким проявом сили нервових про­цесів

c. розвитку стресу сприяє одночасна дія кількох подразників з протилежною спрямованістю збудження і гальмування

d. у холериків переважання гальмівних процесів провокує виник­нення стресу

Вопрос 15

Загальні уявлення про механізми термінової і тривалої адап­тації:

a. термінова адаптація супроводжується частковою мобілізацією функціональних резервів, а тривала — повною

b. при терміновій адаптації змінюються лише зовнішні прояви веге­тативних реакцій, а при тривалій — нервові

c. початковою реакцією організму на подразник є повна мобілі­зація фізіологічних резервів, потім, якщо подразнення повторю­ється, функція набуває нової якості

d. у відповідь на регулярний подразник організм реагує тривалими проявами змін нервових процесів, а незнайомий подразник ви­кликає специфічні реакції

Вопрос 16

Функціональні стани організму у різні фази загального адаптаційного синдрому:

a. початковою є реакція тривоги, потім змінюється опір організму дії стресора — рівень функціонування підвищується, закінчується цей процес повним незворотним виснаженням

b. організм адаптується до збуджуючих факторів, потім поступово змінює свої функції так, щоб забезпечити економізацію життє­діяльності до мінімальних рівнів

c. спочатку виникає активація усіх функцій організму, потім вони гальмуються і нормалізуються

d. першою реакцією є опір організму, потім поступове зниження всіх реакцій до рівня основного обміну, що закінчується повним пристосуванням

Вопрос 17

Психофізіологічні уявлення про механізми свідомості:

a. це певна концентрація нервових збуджень у певних зонах кори головного мозку

b. це процес збудження, який супроводжує виникнення руху пере­дачі нервових сигналів по колу, що забезпечує моніторинг змін, які відбуваються у зовнішньому середовищі

c. це знання, які людина отримує в абстрактному вигляді і може передати іншим, при цьому виникають певні нервові вузли або "центри" зв'язку в корі головного мозку, які формують так звані фокуси взаємодії. Там порівнюється і синтезується інфор­мація, яка була раніш, і яка щойно надійшла

d. це такий стан залежності між підкорковою зоною і корою, який зумовлює мислення, почуття, накопичення знань

Вопрос 18

Вимоги, які висуваються до спеціаліста-психофізіолога на виробництві:

a. психофізіолог визначає рівень здоров'я службовця і встановлює для нього певний обсяг трудового навантаження

b. психофізіолог вивчає виробничу документацію і визначає, що є найголовнішим для забезпечення високого рівня працездат­ності

c. психофізіолог володіє певними знаннями, методами розробки і обґрунтування виробничих вимог, знає ознаки порушення нер­вової стійкості, основи психофізіологічних досліджень, методи їх обробки

d. психофізіолог повинен вирішувати соціальні питання, які сприя­тимуть підвищенню працездатності працівника

Вопрос 19

Основні шляхи і методи профілактики стану перенапруження і перевтоми:

a. якщо виник стан перенапруження, необхідно випити трохи горілки і розпочати м'язову релаксацію

b. необхідно на короткий час змінити темп роботи, а в разі необ­хідності підвищення працездатності виконати вправи розслаб­люючого характеру

c. використання засобів психотерапії, фізіотерапії, фармакотерапії в комплексі з іншими заходами

d. застосування стимулюючих препаратів, які підтримують висо­кий рівень працездатності навіть у стані перевтоми

Вопрос 20

Зазначте схожість і відмінність психофізіологічних змін в організмі при фізичній і розумовій праці:

a. спільним є певний ступінь нервово-психічного та емоційного напруження, а відмінним — реалізація вегетативних зрушень

b. схожість полягає в тому, що здійснюється робота, а відмінність — у кінцевих результатах

c. розумова праця забезпечує навантаження аферентних систем, а при фізичній лише контролюється певне м'язове напруження

d. стан напруженості організму вищий при розумовій праці, а ве­гетативні прояви більш сталі і тривалі при фізичній праці

ТЕСТ 3 (ПІДСУМКОВЕ ЗАВДАННЯ)

Вопрос 1

Психофізіологічна характеристика розумової праці:

a. розумова праця супроводжується роздратованістю, виникнен­ням головного болю, зниженням чутливості аналізаторних си­стем

b. виконання розумової роботи потребує психічного напруження, яке призводить до порушень нервово-психічного стану

c. розумова праця супроводжується не так вегетативними про­явами, як нейрофізіологічними, що супроводжується кровоза-безпеченням мозку і підвищенням енергообміну нервових клі­тин

d. під час розумової праці нервове напруження сприяє виснажен­ню нервової системи

Вопрос 2

Сутність і призначення психофізіологічного відбору — це:

a. заповнення спеціальних карт, де зазначають результати медич­ного контролю і фізичних якостей

b. значення здібностей і якостей, які відповідають вимогам певних видів діяльності

c. оцінювання змін функціонального стану під впливом розумової і фізичної роботи

d. визначення темпераменту, що полегшує пристосування до вироб­ничої діяльності

Вопрос 3

Відмінність між "совами" і "жайворонками":

a. "сови" мають високу працездатність у нічні години, а "жайво­ронки" — у ранкові

b. "сови" відрізняються від "жайворонків" функціональним ста­ном у денні години, коли перші активізуються, другі знижують активність

c. "жайворонки" набагато швидше пристосовуються до нових не­звичних умов, ніж "сови"

d. "сови" можуть кілька днів не спати і при цьому зберігати високий функціональний стан організму, "жайворонки" — на­впаки

Вопрос 4

Назвіть компоненти психофізіологічної підготовки:

a. крім отримання спеціальних знань, підготовка передбачає форму­вання вегетативних реакцій на різні подразники, оволодіння ме­тодами самоконтролю, самоспостереження, підвищення загальної стійкості організму, пристосування до розумових і фізичних на­вантажень

b. поступове набуття рухових навичок для трудової діяльності

c. ознайомлення з умовами праці, нормативними вимогами і прави­лами техніки безпеки

d. оволодіння спеціальними знаннями, які необхідні для виконання певної діяльності

Вопрос 5

Психофізіологічна характеристика стану афекту:

a. це такий стан, коли процеси гальмування переважають над про­цесами збудження і знижується функціональний рівень орга­нізму

b. це такий стан, коли свідомість переключається на інший фак­тор, у результаті чого змінюється психофізіологічний стан орга­нізму

c. це такі вибухові реакції, коли людина втрачає самовладання

d. це комплекс почуттів і дій, які відображають ставлення організ­му до певних подій і діяльності

Вопрос 6

Здібності можна визначити так:

a. необхідно зробити функціональне навантаження і визначити, яким напруженням вегетативних систем воно супроводжу­ється

b. шляхом вивчення медичної картки

c. за допомогою спеціальних тестів, які окрім типології ВНД ви­значають психомоторні, рухові та інші характеристики

d. за допомогою анкетного опитування

Вопрос 7

Формування поведінкового акту:

a. поведінковий акт формується у процесі виховання дитини, а потім він лише коригується

b. залежно від стану аналізаторних систем та індивідуальної швид­кості реагування на подразники організм формує поведінковий акт

c. у разі потреби формується аферентний синтез, приймається рі­шення і програмуються дії, формується акцептор результату дії, сама дія, здійснюється еферентний синтез з його соматовегета-тивним забезпеченням, потім зворотна аферентація про пара­метри досягнутого результату

d. у відповідь на подразник формується відповідна реакція

Вопрос 8

Особливості функціонального стану мозку у спокої:

a. мозок перебуває весь час у стані очікування можливих збу­джень

b. функціональний стан мозку залежить від індивідуальних особ­ливостей людини (екстраверсія — інтроверсія)

c. у спокої постійно підтримується фонова активність нервових структур, яка є різною для нейронів і структур мозку

d. функціональний стан мозку підтримується на рівні, який лише забезпечує життєві процеси

Вопрос 9

Суть аналітико-синтетичної діяльності головного мозку:

a. уся інформація поступово відфільтровується в мозку і таким чином аналізується

b. у головному мозку виникають нейронні напруження, які потре­бують поділу інформації залежно від її значення

c. у процесі сприйняття інформації поступово зменшується її надлишок, відбирається лише та, яка має значення на цей мо­мент

d. якщо подразник сприятливий для організму, то він переробля­ється і аналізується, якщо він шкідливий — мозок його не сприймає

Вопрос 10

Характеристика факторів ризику виникнення стресу:

a. це вроджені порушення системи внутрішньої секреції, які зни­жують захисні можливості організму; слабка ВНД; негативні прояви характеру, що може сприяти психоемоційному напру­женню; несприятливе соціальне середовище, незабезпечені умо­ви праці тощо

b. зміни соціального характеру і контактів між співробітниками і близькими людьми

c. зміна режиму праці

d. коли виховання дитини не ґрунтується на дидактичних принци­пах педагогіки, у зрілому віці це сприяє виникненню стресу

Вопрос 11

Визначте психофізіологічні уявлення свідомості:

a. взаємозв'язок розумових процесів у стані збудження з емоцій­ними проявами

b. поступове оволодіння абстрактним мисленням

c. можливість знайти певне рішення при спілкуванні

d. сукупні знання людей, які передаються в абстрактній формі у процесі еволюції і спілкування

Вопрос 12

Психофізіологічна характеристика резервів організму:

a. відбуваються зміни регуляції життєвих функцій, які забезпечують необхідну мобілізацію організму

b. відбувається комплекс змін, які забезпечують у необхідний мо­мент активацію організму

c. відбуваються такі зміни пам'яті, уваги, мотивації, функціональної рухливості, які забезпечують необхідну реалізацію дій і роз­криття всіх можливостей організму

d. функціональні перебудови в організмі сприяють піднесеному стану всіх фізіологічних систем

Вопрос 13

Психофізіологічна сутність надійності в екстремальних умовах полягає:

a. у здатності визначати несприятливі фактори середовища

b. у проявах дій, прийнятті необхідних рішень у стані психофізіо­логічної напруженості

c. у підвищенні активності фізіологічних систем

d. у таких функціональних змінах організму, які забезпечують ви­соку ефективність життєдіяльності

Вопрос 14

Професіограма виробничої діяльності означає:

a. аналіз характеристики умов трудової діяльності

b. сукупність властивостей, необхідних для професійної діяльності

c. анкетування з метою визначення основних здібностей

d. збирання інформації про значення різних фізіологічних, гігієніч­них, ергономічних, соціально-психологічних, психофізіологічних та інших аспектів діяльності

Вопрос 15

Перевтома — це:

a. знижений опір організму під час функціонального навантаження різного походження

b. велике навантаження на аналізаторні системи, що сприяє зни­женню їх чутливості і емоційній нестабільності стану

c. комплекс функціональних змін в організмі, які виявляються у зовнішніх негативних реакціях, головних болях, невротичних зривах тощо

d. підвищений стан психоемоційного напруження

Вопрос 16

Значення теорії функціональних систем для психофізіо­логічного оцінювання стану організму полягає:

a. у поєднанні розуміння сукупності різних процесів, які регулюють соматичні і вегетативні функції

b. у поясненні механізмів нейронних процесів у корі головного мозку, які забезпечують певний стан організму

c. у можливості подолання рефлекторного підходу до аналізу пове­дінки людини

d. у поясненні біологічних і соціальних мотивацій, пам'яті, здатності прогнозувати поведінку

Вопрос 17

Зазначте психофізіологічну характеристику станів організму при порушеннях біологічних ритмів:

a. фізіологічні функції змінюються відповідно до біологічних ритмів, при цьому забезпечується нормальний психічний стан

b. переважають процеси збудження, що прискорює енергетичний обмін, змінює режим дихання на інтенсивніший

c. при різких змінах часу змінюється ритм сну, що призводить до невротичних проявів, знижуються процеси збудження і гальму­вання, погіршується самопочуття, увага, пам'ять, з'являється три­вога

d. змінюється рухомість нервових процесів і загострюються судинні захворювання

Вопрос 18

Зазначте психофізіологічну характеристику функціональних перебудов в організмі у процесі адаптації:

a. при терміновій адаптації організм реагує зміною рухомості нер­вових процесів, після чого мобілізуються психічні процеси

b. усі регуляторні процеси в організмі поступово вивільняються від зайвих дій, що створює сприятливі умови для фізіологічних процесів

c. у процесі адаптації змінюються властивості нервових клітин, ско­рочується термін проведення збудження через синапси і підвищу­ється потужність функціонування організму

d. термінові реакції організму мобілізують фізіологічні резерви, потім формується нова програма гомеостатичного регулювання, змінюється чутливість сенсорних систем; перебудови в організмі забезпечують тривале пристосування організму до нових умов

Вопрос 19

Психофізіологічна характеристика стресу:

a. під час стресу процес збудження в ЦНС іррадіює і охоплює клітини рухового аналізатора мозку, що обмежує регуляцію довіль­них рухів

b. стан, який супроводжується руйнівними процесами в нервовій системі

c. змінюються фізіологічні процеси регулювання нервової і ендо­кринної систем, активізуються вегетативні реакції, енергообмін, розвивається загальний адаптаційний синдром

d. це такий стан організму, при якому підвищуються захисні можли­вості

Вопрос 20

Психофізіологічна характеристика сну:

a. протягом дня мозок накопичує значну інформацію, яка під час сну переходить у довгочасну пам'ять. Крім того, гальмування в окремих ділянках кори послаблює активний вплив на неї рети­кулярної формації, яка знижує діяльність кори мозку, і розвива­ється сон

b. під впливом зниження вегетативного тонусу знижується актив­ність серцево-судинної, дихальної, травної систем і в результаті знижується активність кори мозку, розвивається сон

c. під впливом речовин, які накопичуються в організмі за день, виникає гальмування нервових процесів і розвивається сон

d. у результаті загального гальмування життєвих функцій вночі мозок відключає свідомість і людина засинає
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3710
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3710
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 81
Гостей: 81
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.