Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Сучасні психологічні технології (МАУП)
Контрольна робота
№ K-27875
ПРАКТИЧНА РОБОТА 1
Завдання 1. Охарактеризуйте теоретико-методологічні засади психотехнологій користуючись наступними складовими:
- основні методологічні риси психотехнічної теорії: прагматичні та етичні цінності психолога у процесі створення та реалізації психотехнологій;
- психотехнології роботи зі свідомістю;
- співвідношення предмета і методу - метод впливу одночасно є оптимальним методом дослідження проблеми і навпаки. (Філософія психологічної практики - це методологія психотехнічного знання (Л. Виготський)
Завдання 2. Здійсніть порівняльний аналізакадемічного та психотехнічного підходів.
Академічний підхід.........
Психотехнічний підхід..........
Завдання 3. Опишіть зміст психологічник технік роботи у класичному ортодоксальному психоаналізі З. Фрейда.
Техніка інтерпретації сновидінь…..
Техніка гіпнозу…………….
Техніка вільних асоціацій………….
Техніка інтерпретацій…………….
Техніка опору…………………….
Трансфер………………………….
ПРАКТИЧНА РОБОТА 2
Завдання 1. Охарактеризуйте методологію застосування сучасних інтегративних психотехнологій залежно від :
процесу і процедури дослідження при реалізації психологічних технологій
Гнучкості, унікальності і адаптивності, спрямованих на пізнання об'єкта і самопізнання (психолога і клієнта).
Характеру знання: знання психолога про об'єкт - учасник отримує знання ззовні, у вигляді резюме (знання відокремлене від особистості клієнта) внутрішнє знання про себе, свої стосунки і проблеми, через рефлексію (знання народжується усередині об'єкта).
Предмета і методу дослідження. Метод штучно виділяє предмет з реальності для спостереження ззовні. Метод об'єднує учасник процесу і сам стає предметом дослідження. Учасник зсередини є процес. В природній ситуації центральний предмет знання про об'єкт - основа для добору методів дослідження.
Завдання 2. Наведіть приклад застосування можливих психотехнологій через процес пізнання організований від об'єкта до метода (наприклад, дослідження горя через виміри емоційних параметрів). Предмет вбудований в ефективний практичний метод, який одночасно є оптимальним для дослідження і корекції проблеми. Процес пізнання організований від метода до об’єкта (дослідження горя через приєднання і втіху).
Завдання 3. Опишіть зміст психотехнологій, що застосовуються в когнітивно-поведінковому підході.
ПРАКТИЧНА РОБОТА 3
Завдання 1. Охарактеризуйте алгоритм побудовисучаснихінтегративних психотехнологійорієнтуючись на наступні складові:
Методологічні основи програмування сучасних інтегративних психотехнологій; основні алгоритми програмування психотехнології; етапи програмування сучасних психотехнологій.
Складові психотехнології: мета та завдання; стратегія; тактики; алгоритми моделювання. Цілі психотехнології: відповідь на три питання: які проблеми зможуть вирішити люди по закінченні дії технології? за яких умов (в якому середовищі) вони впораються з проблемою? Відповідність стандартів навичкам? Сформовані цілі: засіб валідизації технології (якісна відповідність); засіб оцінки технології (кількісна відповідність). Засоби для вибору стратегії і тактик технології.
Завдання 2. Опишіть креативні технології в сучасному організаційному та особистісному консультуванні
Креативні технології на основі пізнання психологічних особливостей середивища, замовника, ситуації. Сучасні підходи у створенні тренінгу. Тренерський кубізм. Тренерські підходи та споживчі мости. Спонтанний, асоціативний, технологічний підходи. Три способи технологічності. Визначення. Технологічна концепція тренінгу. Клієнтські технології (технології дій для учасників). Тренерські технології (технології ведення тренінгу). Парадокси технологічного підходу. Алгоритм створення тренінгу. Визначення планованого результату, виду розвитку та графічної концепції тренінгу.
Завдання 3. Які технології роботи з сім’єю, що опинилася у складних життєвих обставинах Ви можете запропонувати. Відповідь обґрунтуйте
ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ
1. Користуючись довідковими джерелами, випишіть в робочий конспект визначення понять: знання, навички, установки, експертна оцінка, верифікація, супервізія, брифінг, дебрифінг, наставництво, дискусія. Складіть перелік 3-5 асоціацій на ці слова і спробуйте на їх основі пояснити вимоги до сучасних психотехнологій.
2. Скласти порівняльну таблицю психотехнік, вживаних для підвищення ефективності вербальної та невербальної комунікації.
3. Скласти таблицю психотехнік, вживаних для підвищення ефективності стилю керівництва в організації та оптимізації СПК.
4. Скласти таблицю психотехнік, вживаних для подолання емоційного вигорання.
5. Підготувати алгоритмічні таблиці для програмування інтегративних психотехнологій.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи