Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психоаналітичне консультування та психотерапія (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28011
ЗАВДАННЯ ДО 1 ЛЕКЦІЇ
ОБЕРІТЬ ДВА ПИТАННЯ ТА НАДАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ: 1. Психопатологічний симптом та синдром з точки зору психодинаміки. 2. Примітивні та зрілі форми психологічних захистів. 3. Клішеподібний спосіб реагування на стрес. 4. Визначення рівня функціонування особистості. 5. Симптоми фону та симптоми ґрунту, значення їх взаємодії. 6. Психодинамічне розуміння невротичної симптоматики.
ЗАВДАННЯ ДО 2 ЛЕКЦІЇ
ОБЕРІТЬ ДВА ПИТАННЯ ТА НАДАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ: 1. Модель формування неврозу. 2. Модель формування депресії (манії). 3. Модель формування психозу. 4. Захисні механізми та варіанти адаптації при соціопатіях. 5. Об’єктні стосунки соціопатичних особистостей. Особливості власного “Я”.
ЗАВДАННЯ ДО 3 ЛЕКЦІЇ
ОБЕРІТЬ ДВА ПИТАННЯ ТА НАДАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ: 1. Контрпереносні відчуття терапевта при роботі з антисоціальними пацієнтами. 2. Основні психічні захисти та адаптивні процеси нарцистичних особистостей. 3. Об’єктні стосунки нарцистичних особистостей. 4. Перенос і контрперенос з нарцистичними пацієнтами. 5. Різниця між істерією психотичного, межового та невротичного рівня. 6. Захисні та адаптивні процеси при істеричному розладі.
ЗАВДАННЯ ДО 4 ЛЕКЦІЇ
ОБЕРІТЬ ДВА ПИТАННЯ, ТА НАДАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ: 1. Поняття базової довіри. 2. Поняття автономності. 3. Поняття ініціативи та вини. 4. Поняття ідентифікації з об’єктом. 5. Его-психологія. Поняття про психічні захисти. 6. Класифікація особистостей за характерними для них способами опанування тривоги. 7. Поділ захистів на примітивні та зрілі. 8. Здатність до самовдосконалення — наявність спостерігаючого “Я”. 9. Поняття “Его-синтонності” та “Его-дистонності”, “сили Его”. 10. Селф-психологія. 11. Теорія нарцисизму (Кохут, Менцос).
ЗАВДАННЯ ДО 5 ЛЕКЦІЇ
ОБЕРІТЬ ДВА ПИТАННЯ, ТА НАДАЙТЕ ПИСЬМОВУ ВІДПОВІДЬ: 1. Особливості психотичного рівня організації. 2. Особливості субпсихотичного рівня організації. 3. Особливості пограничного рівня організації. 4. Особливості нарцистичного рівня організації. 5. Невротичний (едіпальний) рівень функціонування. 6. Психодинамічна теорія Юнга. 7. Основні положення адлеріанського вчення.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи