Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Психологічне консультування обдарованих дітей (пс. консультув. Тема 5)
Курсова
№ K-28168
Вступ
Розділ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДИТЯЧОЇ ОБДАРОВАНОСТІ
1.1. Погляди вчених на проблему дитячої обдарованості
1.2. Проблеми діагностики дитячої обдарованості
Розділ II. ДІАГНОСТИКА ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ, ЯК САМОСТІЙНОГО ВИДУ ОБДАРОВАНОСТІ
2.1. Мета, методи і організація дослідження
2.2. Визначення творчих здібностей дітей на етапі констатуючого експерименту
2.3. Формуючий етап експерименту
2.4. Констатуючий етап експерименту та аналіз формувальної роботи
Розділ III. ПРОБЛЕМИ ДИТЯЧОЇ ОБДАРОВАНОСТІ ТА СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
3.1. Проблеми та негативні чинники в практиці навчання обдарованих дітей
3.2. Сучасні дидактичні технології навчання обдарованих дітей
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи