Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація роботи з документами в вищому навчальному закладі освіти
Дипломна
№ K-15986
Вступ. Навчальні заклади недержавної форми власності – важлива структурна галузь вищої освіти в Україні Розділ 1. Олександрійська філія Черкаського інституту управління – структурний підрозділ Черкаської академії менеджменту Розділ 2. Системи документації та їх функціонування в Олександрійській філії Черкаського інституту управління (ОФЧІУ) 2.1. Організаційно-розпорядча документація 2.2. Кадрова документація 2.3. Документування навчального процесу в Олександрійської філії Черкаського інституту управління Розділ 3. Організація роботи з документами в олександрійської філії Черкаського інституту управління 3.1. Блок-схеми руху документів в ОФЧІУ 3.2. Організація контролю за виконанням документів 3.3. Систематизація та схоронність документів. Номенклатура справ ОФЧІУ (проект) 3.4. Інструкція з діловодства в ОФЧІУ (проект) Розділ 4. Сучасні комп'ютерні засоби та їх використання у документуванні навчального закладу Висновки Список використаної літератури
Удосканалювання системи освіти, робота по її наближенню до суспильних потреб заврашнього дня здійснювалась завжди і в Україні, і в інших країнах світу. Найгостріша потреба в реформуванні української освіти пояснювається факторами, яких раніше суспільство не відчувало. Один з них – це глобальна криза освіти, сутність якого коротко може бути вивзачена слідуючим чином: класична модель освіти віджила своє століття. Сьогодні починаються поступово викристалізовуватися ідеї про необхідність пошуку альтернативних форм освітніх систем, розробки різноманітних освітніх технологій, інноваційної стратегії освітнього процесу, розгляду самої освіти в контексті культури і творчості. Винекнення приватних навчальних закладів є прямим наслідком реформи, безумовним результатом нових підходів до навчання. І значна більшість цих вищих навчальних закладів уже посіли гідне місце в української системі освіти, дістали визнання як невід'ємна ланкасоціального устрою України, без якого неможливий подальший розвиток системи освіти в країні. Ефективне функціонування навчального закладу, його структурних підрозділів, робота апарату управління неможливі без упорядкування його документообігу, скорочення кількості та підвищення якості документів, впровадження сучасних технологій, зберігання, обробки і аналізу інформації. У сучасному документознавстві практично відсутні публікації щодо організації роботи з документами у вищих навчальних закладах недержавної форми власності взагалі, а у такому особливому структурному підрозділі навчального закладу як філія( коли значна частина документів зберігається в основному вузі) зокрема Олександрійська філія ЧІУ є структурним підрозділом ЗАТ “Черкаська академія менеджменту” – вищого навчального закладу недержавної форми власності. Філіал здійснює навчальну, навчально-методичну, наукову-дослідну та іншу діяльність, керуючись рішенням Вченої Ради академії, наказами ректора, а також розпорядженнями Міносвіти України та законами України. При написанні дипломної роботи (на прикладі Олександрійської філії Черкаського інституту управління) нами був здійснений аналіз організаційно-розпорядчої документації філії, документаціі, що забезпечує навчальну роботу, кадрової документації філії; простежний рух різних типів документів; досліджені можливості використання електронного документообігу, розроблени відповідні рекомендації. Автором розроблени: 1. Блок-схема руху документів, що надходять до Олександрійської філії Черкаського інституту управління; 2. Блок-схема руху документів, що створюються та функціонують в Олександрійської філії Черкаського інституту управління ; 3. Блок-схема руху вихідних документів Олександрійської філії Черкаського інституту управління. 4. Посадова інструкція секретаря-референта філії (додаток ) 5. Інструкція з діловодства у Олександрійській філії Черкаського інституту управління 6. Номенклатура справ Олександрійської філії Черкаського інституту управління 7. Зразки основних видів документів, які функціонують в філії, в електронному вигляді: • Виклик на сесію; • розписка про прийом документів; • заліково-екзаменаційна відомість; • навчальна картка студента. Проведений аналіз основних типів документів, які функціонують у Олександрійській філії Черкаського інституту управління свідчить про те, що в основному вони відповідають існуючим стандартам та вимагам Міністерства освіти України. Разом з тим проведений аналіз дає підставу визначити такі основні рекомендації щодо його вдосканалення: 1. Для передачі документів у базовий інститут і навпаки запровадити використання електронної пошти. 2. Організувати ведення та облік документації з використанням компютерної техніки. Перелік графічного матеріалу Організаційна структура ОФЧІУ Мал.1 Схема документообігу в ОФЧІУ БЛОК-СХЕМА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ДОКУМЕНТАМИ, ЩО НАДХОДЯТЬ ДО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ ФІЛІЇ ЧЕРКАСЬКОГО ІНСТИТУТУ УПРАВЛІННЯ. БЛОК-СХЕМА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ВНУТРІШНІМИ ДОКУМЕНТАМИ. НОМЕНКЛАТУРА СПРАВ Перелік додатків Примірний перелік документів, що не підлягають реєстрації ЖУРНАЛ реєстрації створюваних у філії документів ЖУРНАЛ реєстрації вхідних документів ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК документів, що підлягають затвердженню Склад реквізитів організаційно-розпорядчих документів ЖУРНАЛ реєстрації посвідчень про відрядження ПЕРЕЛІК документів із зазначенням термінів виконання ЗВЕДЕННЯ про виконання документів, що підлягають індивідуальному контролю
Ціна
75
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи