Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Документне забезпечення діяльності банку
Дипломна
№ K-15995
Вступ Розділ 1. Характеристика діяльності Городищенського відділення №3278 Ощадного банку 1.1. Організація діяльності Городищенського відділення №3278 Ощадного банку 1.2. Організаційно – структурна схема Городищенського відділення №3278 Ощадного банку 1.3. Організація роботи обліково – операційного відділу в Ощадному банку №3278 м. Городище Розділ 2. Аналіз документного забезпечення городищенського відділення №3278 ощадного банку 2.1. Организація документообігу Городищенського відділення №3278 Ощадного банку 2.1.1. Реєстрація документів в Городищенському відділенні ощадбанку 2.1.2. Порядок роботи з вхідною та вихідною документацією 2.2. Особливості підготовки окремих видів документації установи 2.2.1. Організаційно – розпорядча документація 2.2.2 Довідково-інформаційні документи 2.2.3. Кадрова документація філії - Городищенського відділення №3278 ВАТ “Ощадбанк” Розділ 3. Лінгвістичний аналіз документів ощадбанку 3.1. Особливості лексичного рівня документів 3.2. Морфологічна специфіка документів 3.3 Синтаксичні особливості документа Висновки Список використаних джерел Додатки
Виходячи з виконаної роботи, нами були виконані наступні завдання: Розглянуто функції та завдання діяльності Городищенського відділення ВАТ „Ощадбанк”. Державний спеціалізований комерційний Ощадний банк України (Ощадбанк України), створений відповідно до Закону України від 20 березня 1991 року “Про банки і банківську систему України”. Банк є юридичною особою і з усіма своїми установами складає єдину систему банку. У своїй діяльності він керується Законом України “Про банки і банківську діяльність”, та іншими законодавчими актами, що діють на території України, і Статутом. Метою діяльності Банку є залучення грошових коштів від юридичних і фізичних осіб і розміщення їх на комерційних принципах в інтересах вкладників Банку і розвитку народного господарства: здійснення кредитно-розрахункового обслуговування громадян і підприємств, а також інших банківських операцій. Ознайомилися з організаційно-структурною схемою Городищенського відділення №3278 ВАТ „Державний ощадний банк України”. В головному відділенні 7 структурних підрозділів. Вищим органом управління Банку є Рада Банку. Правління складається з Голови Правління, першого заступника і заступників Голови та членів Правління, які обираються з числа осіб, що мають досвід практичної роботи в установах банків не менш як 3 — 5 років. Розглянуто організацію роботи обліково-операційного відділу. Організаційно-обліковий відділ банку складається з 10 чоловік: завідуючий операційною частиною (далі ОПЧ), два бухгалтера-контролера; старший контролер операційної частини, два контролера, завідуючий касою, старший касир, два контролера-касира. Кваліфікаційні вимоги, які висуваються до працівника відділу –це базова вища освіта за спеціальністю „Банківська справа”, та стаж роботи не менше 3 років. Підпорядковується працівники банку безпосередньо керуючому відділенням. Розглянуто організацію документообігу Городищенського відділення. Під обсягом документообігу розуміється кількість документів, отриманих і створених за визначений період часу. Показники обсягу документообігу використовуються для визначення технологічної оснащеності процесів роботи з документами, а також для аналізу різних аспектів управлінської діяльності. Аналізуючи документообіг за останні 3 роки, була виявлена тенденція до його росту. У документаційному забезпеченні виділяють три групи документів: що надходять (вхідні); що відправляються (вихідні); внутрішні. Найбільший документообіг спостерігається в 2004 році – це 920 документів, а найменший документообіг спостерігається 2002 році – це 720 документів. Підвищення ефективності роботи апарата керування може бути досягнуте за рахунок удосконалювання його структури, підвищення кваліфікації кадрів, поліпшення організації, механізації й автоматизації виконання найбільш трудомістких процесів управлінської діяльності. Найбільший ефект досягається при комплексному, взаємозалежному і гармонічному розвитку всіх цих напрямків. При аналізі реєстрації документів була виявлена серйозна помилка в процесі реєстрації: реєстрація наказів по особовому складі і накази по основній діяльності здійснюється в одному журналі. Терміни збереження наказів по особовому складі й основній діяльності зовсім різні. Це є грубим порушенням стандартів. Варто розділити реєстрацію цих наказів на двох груп відповідно їхній тематиці. Для реєстрації вихідних документів пропонується використовувати тільки електронну форму з можливістю пошуку по максимально більшій кількості реквізитів. Базу, що буде утворюватися при реєстрації документів, можна буде використовувати при веденні контролю за їх виконанням. Також це дозволило б зробити інформаційно-пошукову роботу більш упорядкованою і централізованою Визначено особливості підготовки окремих видів документації в установі. Серед великої розмаїтості видів ділових документів, що обертаються на підприємствах і в організаціях, організаційно-розпорядницька управлінська діяльність головним чином полягає в розробці і реалізації рішень, які фіксуються в організаційно-розпорядницькій документації. Організаційно-розпорядницької документація є найбільше широко використовуваним видом документації. Розпорядницька документація складається в ощадкасі відповідно до нормативно-правових актів. Не один з них не містить положень, які б суперечили закону. Проаналізувавши з точки зору документознавчого аналізу організаційно-розпорядчу документацію, зробили такі висновки: - накази оформлені з точки зору державного стандарту невірно. - незважаючи на те, що організаційно-розпорядчій документації притаманні певні реквізити, до місця їх розміщення є окремі зауваження, що було висвітлено в даній випускній роботі. - має місце неуважність при складанні; - подекуди не відредаговано текст, присутні окремі пунктуаційні помилки. Вся документація ВАТ „Ощадбанк” має свої мовні особливості, вони були проаналізовані в даній випускній роботі. В ході проведеного дослідження встановлено, що документи, взяті за основу, майже повністю відповідають нормам офіційно-ділового стилю, хоча є й незначні помилки, на які вказано в тексті випускної роботи. Провівши аналіз особливостей вживання іменників в службовій документації, було виявлено, що загальні і власні іменники було використано правильно. Проаналізувавши вживання прикметників в службовій документації слід зазначити, що в даній документації переважає використання відносних прикметників. Провівши аналіз використання займенника першої особи однини виявлено, що він був використаний правильно. Проаналізувавши використання дієслова в діловій документації бачимо, що найчастіше використовується дійсний спосіб дієслова. Провівши аналіз особливостей вживання скорочень в службовій документації бачимо, що цей документ має занадто багато скорочень, що по-перше недопустимо, так як деякі скорочення порушують правила їх вживання. В тексті документа є скорочення слів, які не підлягають скороченню. Документ, що містить таку кількість скорочень, погано сприймається, говорить про непрофесійне складання його автором, справляє враження чорнового варіанту. У ході дослідження й аналізу процесу організації і технології документаційного забезпечення керування, були виявлені недоліки, що послужили підставою для розробки пропозицій по удосконалюванню діловодства. Були подані пропозиції щодо удосконалювання та оптимізації роботи з документами: - внесені пропозиції по оптимізації порядку реєстрації документів; - пропонується підсилити контроль за дотриманням правил оформлення і підготовки документів; - рекомендується проводити реєстрацію тільки в комп'ютерній формі; - пропонується автоматизувати процес документаційного забезпечення керування; - при внутрішньому переписуванні співробітників пропонується використовувати тільки доповідні записки і тільки з питань, що неможливо вирішити шляхом усних переговорів. Таким чином, матеріали випускної роботи можуть бути корисними як для фахівців обліково-операційного відділу так і для всієї установи.
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи