Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинговий підхід в організації управління бібліотечно-інформаційним обслуговуванням (на прикладі Рівненської обласної універсальної наук
Магістерська
№ K-23235
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ..............................................................2 ВСТУП…………………….….…………………….…………………………….4 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ЯК АКТИВНИЙ МЕТОД ТРАНСФОРМАЦІЇ БІБЛІОТЕК……………………………………………..8 1.1. Маркетинг як стратегічна основа розвитку сучасної бібліотеки…………………………………………………………………………8 1.2. Етимологія та теорія бібліотечного маркетингу………………….17 1.3. Бібліотечний некомерційний маркетинг…………………………..23 Висновки до 1 розділу…………………………………………………………..27 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ БІБЛІОТЕЧНОГО МАРКЕТИНГУ…………………………………………………………...........28 2.1. Фандрейзинг як система маркетингу………………………………35 2.2. Buzz-маркетинг у сфері бібліотечного обслуговування………….39 2.3. Застосування маркетингу в організації управління бібліотечно-інформаційним обслуговуванням Рівненської державної обласної бібліотеки………………………………………………………………………..49 Висновки до 2 розділу………………………………………………………….65 РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКИ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ……………………………………………………………………67 3.1. Дослідження та профілактика виробничого травматизму………..67 3.2. Планування дій персоналу підприємств та організацій при пожежах………………………………………………………………………….70 3.3. Планування заходів з охорони праці в бібліотечній установі…………………………………………………………………………..75 Висновки до 3 розділу…………………………………………………………..78 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….79 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………….83 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….90
Ціна
900
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи