Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління ціновою політикою на зовнішньому ринку
Дипломна
№ K-10376
ВСТУП………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ………………………………………………………….6 1.1. Сутність та методи цінової політики на зовнішньому ринку………….6 1.2. Методика розрахунку ціни у зовнішньо-торгівельних контрактах….13 1.3. Нормативно-правове регулювання процесів ціноутворення в Україні…………………………………………………….23 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «МІКОС» НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ…………………………………………………………34 2.1. Організаційно-економічна характеристика та аналіз фінансових результатів діяльності ТОВ «Мікос»……………….…………………………….34 2.2. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності………………………………45 2.3. Цінова політика ТОВ «Мікос» на зовнішньому ринку………………………………………………………………………………..51 РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ ПОЛІПШЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «МІКОС» НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ………………………………………..58 3.1. Основні напрямки удосконалення регулювання зовнішньоекономічної діяльності підприємств в Україні…………………………………………………58 3.2. Шляхи удосконалення управління ціновою політикою на підприємстві ТОВ «Мікос»………………………………………………………………….74 3.3. Розробка та ефективність нової цінової стратегії ТОВ «Мікос» на зовнішньому ринку…………………………………………………………………79 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………...86 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………88 ДОДАТКИ
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи