Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок
Дипломна
№ K-10377
ВСТУП…………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЙ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК 1.1. Сутність стратегії підприємства………………………………………………….6 1.2. Моделі стратегій виходу на зовнішній ринок………………………………….11 1.3. Нормативно-правові засади регулювання зовнішньоекономічної діяльності підприємств в Україні………………………………………………………………..17 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ «АНДРУШІВСЬКЕ АТП 11838» НА РИНКУ УКРАЇНИ 2.1. Загальна характеристика підприємства ВАТ «Андрушівське АТП 11838»...31 2.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства………………………38 2.3. Оцінка діяльності ВАТ «Андрушівське АТП 11838» на ринку авто перевізників України………………………………………………………………….47 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ВАТ «АНДРУШІВСЬКЕ АТП 11838» НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК 3.1. Стратегічні перспективи розвитку авто перевізників………………………….61 3.2. Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ «Андрушівське АТП 11838»……………………………………………………67 3.3. Розробка стратегії виходу ВАТ «Андрушівське АТП 11838» на зовнішній ринок…………………………………………………………………………………...74 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ 4.1. Нормативно-правове забезпечення охорони праці..…………………………..83 4.2. Аналіз стану охорони праці в ВАТ «Андрушівське АТП 11838»…………….89 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………………...94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ………………………..97 ДОДАТКИ……………………………………………………………………………102
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи