Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Зовнішньоекономічні операції між українськими та німецькими суб’єктами підприємницької діяльності (на прикладі імпорту сільськогосподарської
Курсова
№ K-25220
ВСТУП 5 ДОСЛІДНИЦЬКО-АНАЛІТИЧНИЙ РОЗДІЛ. ХАРАКТЕРИСТИКА НІМЕЧЧИНИ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОГО ПАРТНЕРА УКРАЇНИ ТА ТОРГОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН НІМЕЧЧИНИ З УКРАЇНОЮ 7 1.1. Коротка загальна характеристика Німеччини 7 1.2. Характеристика політичного стану Німеччини 9 1.3. Аналіз соціально-економічних процесів Німеччини протягом останніх п’яти років 15 1.4. Приєднання Німеччини до міжнародних організацій, інтеграційних угруповань 21 1.5. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності Німеччини 22 1.6. Аналіз зовнішньоекономічних та торгівельних відносин Німеччини з Україною 24 1.7. Характеристика основних виробників продукції, що експортуються з Німеччини до України, та продукції, що імпортується Німеччиною з України 32 1.8. Обґрунтування вибору товару та зовнішньоекономічного партнера 38 ПРОЕКТНИЙ РОЗДІЛ. ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ 45 2.1. Складання плану проведення імпортної операції 45 2.1.1.Маркетингове дослідження ринку 45 2.1.2 Вибір форми і методів роботи на зовнішньому ринку; 49 2.1.3. Розробка організаційних та комерційних заходів; 49 2.1.4. Проведення ринкової кампанії; 50 2.1.5 Підготовка до укладання зовнішньоекономічного контракту; 51 2.1.6. Укладання зовнішньоекономічного контракту; 52 2.1.7. Організація контролю за виконанням зовнішньоекономічного контракту. 52 2.2. Розробка організаційної структури підприємства або підрозділу, що займається проведенням зовнішньоекономічних операцій 53 2.3. Розробка системи мотивації (стимулювання) персоналу, який займається зовнішньоекономічними операціями 55 2.4. Складання кошторису витрат на проведення зовнішньоекономічної операції 57 2.5. Визначення прибутковості, ефективності, доцільності проведення зовнішньоекономічної операції. Розробка пропозицій щодо підвищення ефективності операції 59 2.6. Розробка проекту договору (контракту) із зовнішньоторговельним партнером суб’єктом підприємницької діяльності 60 ВИСНОВКИ 62 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 64 ДОДАТКИ 67
Данная работа написана и защищена на положительную оценку в одном из высших учебных заведений. Вы можете приобрести данную работу отправив письмо с ее названием на мой E-mail: s0954101430@yandex.ru, или СМС с названием работы на нижеуказанные моб. телефоны. Задать вопросы и обговорить условия оплаты можно по телефону 0988972072 (Киевстар); 0954101430 (МТС)
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи