Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Цінова політика підприємства в умовах монополії на прикладі ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ
Курсова
№ K-27179
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………………………..6 1.1 Цінова політика підприємства в різних ринкових структурах……………6 1.2 Цінова політика підприємства…………………………………………..….10 1.3 Ціноутворення в сфері послуг пасажирського транспорту……………….14 1.4 Ціноутворення в умовах монополії …..…………………………………....19 1.5 Державне регулювання цін………………………………………………….21 РОЗДІЛ ІІ АНАЛІЗ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»……………………………………………………………...31 2.1 Загальна характеристика підприємства ПАТ «Укрзалізниця»……………………………………………………………….31 2.2 Аналіз цінової політики ПАТ «Укрзалізниця»………………………….....34 РОЗДІЛ ІІІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»…………………………………..57 3.1 Роль державного регулювання фірми-монополіста……………………….57 3.2 Шляхи вдосконалення цінової політики підприємства ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»………………………………………………………….59 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..66 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………..69
Ціна
600
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи