Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
«Міський транспорт: вулиці і дороги» на тему: «РЕКОНСТРУКЦІЯ ЗАГАЛЬНООБЛАСНОЇ МАГІСТРАЛІ В М. УЖГОРОД»
Курсова
№ K-13217
Графічне зображення DWG А1 (автокад) , пояснююча:
ЗМІСТ Вступ 5 І. ПОПЕРЕЧНИЙ ПРОФІЛЬ ВУЛИЦІ 1. Розрахунок перспективної інтенсивності руху об'їздної дороги 6 2. Визначення ширини проїзної частини та кількості смуг руху 8 3. Пропускна здатність перехрестя 11 4. Визначення ширини тротуару 12 5. Визначення контурів проїзної частини 13 II. РОЗМІЩЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ОБЛАДНАННЯ ТА БЛАГОУСТРОЮ 14 III. ПРОЕКТУВАННЯ ПОЗДОВЖНЬОГО ПРОФІЛЮ ДОРОГИ 15 IV. ПРОЕКТУВАННЯ ВІДВОДУ ПОВЕРХНЕВИХ ВОД 16 V. ВЕРТИКАЛЬНЕ ПЛАНУВАННЯ ДОРОГИ 17 VI. РОЗРАХУНОК МІЦНОСТІ ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ 18 VII. ВИЗНАЧЕННЯ ОБ'ЄМУ ЗЕМЛЯНИХ РОБІТ 21 Висновки 22 Література 23
ВСТУП В м. Ужгороді спостерігається ріст чисельності населення, а також кількість транспортних засобів, що позначається на зменшенні пропускної здатності доріг, а дорожнє покриття та інженерно-технічні комунікації не відповідають сучасним параметрам. Також це призводить до надмірних викидів вихлопних газів,. Тому в Ужгороді постає завдання, яке пов'язане з впорядкуванням транспортних і пішохідних потоків, оптимізацію вуличного руху на вулицях міста. Таким чином, виникає потреба реконструкції вулично-дорожної мережі м. Ужгорода з врахуванням перспектив розвитку транспортної системи міста на довготривалий період. У даному проекті запроектовано варіант реконструкції об'їзної дороги (на перетині вул. Тимірязева), яка є важливою магістраллю, що обгинає Ужгород з північної сторони міста та забезпечує потік транспорту в обхід міста, що є дуже зручним в часи пік, а також слугує магістраллю загальнообласного значення, по якій протікає потік вантажних автомобілів до сусідньої Словаччини . Існуючі технічні параметри проїжджої частини на даний час відповідають сучасним потребам руху транспорту, тому у проекті розглядається варіант реконструкції дороги з перспективою щоб забезпечити відповідну пропускну здатність, у зв'язку з ростом міста та транспортних засобів. Основне завдання даного курсового проекту полягає у вирішенні наступних завдань: запроектувати поперечний то поздовжній профілі дороги із прив'язкою до архітектурно-планувального значення вулиці на перспективу. врахувати санітарно-гігієнічні умови для обслуговування внутріміських зв'язків. - проаналізувати кліматичні та гідрогеологічні умови, властивості міських грунтів, забезпеченість дорожньо-будівельними матеріалами.
І. ПОПЕРЕЧНИЙ ПРОФІЛЬ ВУЛИЦІ 1. Розрахунок перспективної інтенсивності руху об'їзної дороги За даними соціологічних прогнозів чисельність населення м. Ужгород до 2026 року буде знаходитися в межах 160-165 тис. чол. Таким чином коефіцієнт перспективного розвитку населення буде дорівнювати:
де = 160.. 165 тис .чол. - перспективна кількість населення у 2026 році; = 120 тис. чол. - теперішня кількість населення. При розробці розвитку генерального плану м. Ужгороду, закладено збільшення транспортного значення сполучення об'їздної дороги на Коефіцієнт збільшення значення становить:
Тоді розрахункова інтенсивність руху з врахуванням перспективного розвитку становитиме: де статистична інтенсивність на 2006 рік.
Середньорічна добова інтенсивність становить: - Легкові автомобілі: -Вантажні автомобілі: -Автобуси: Інтенсивність руху в годину «пік» становить:
- Легкові автомобілі:
- Вантажні автомобілі:
- Автобуси:
- Пішоходи:
Таблиця 1.1
Інтенсивність руху з врахування перспективного розвитку
Засоби пересування Інтенсивність руху Середньорічна добова од./добу В годину "пік" од./год Легкові автомобілі 3423 489 Вантажні 714 102 Автобуси 218 31 Пішоходи - 1200
де l - безпечний проміжок між автобусом, 10м b - сповільнення, 1 м/с. t4 - час посадки і висадки пасажирів, де В - коефіцієнт, який враховує частину автобусу, зайняту пасажирами (0,2); λ - містимість автобусу; t0 - час входу і виходу пасажирів (1,5 с); k - кількість дверей автобусу; t3 - час на передачу сигналу на відкриття дверей (3 с); t4 - час збільшення автобуса пункту зупинки.
Розрахунок: Визначаємо динамічний габарит:
Пропускна здатність пунктів зупинки маршрутного засобу:
Врахувавши перехрестя:
Таким чином врахувавши поправочний коефіціет
Таким чином кількість смуг руху в одному напрямку буде:
смуги
Загальна ширина проїзної частини становить:
3. Пропускна здатність перехрестя Пропускна здатність однієї смуги руху на рівні стоп-лінії перехрестя визначається за формулою:
час проходження автомобілем перехрестя (3 с); швидкість проходження автомобілем перехрестя, м/с; тривалість зеленої фази світлофору (40 с); тривалість циклу регулювання (70 с); прискорення автомобіля (1м/с);
Враховуючи необхідність забезпечення лівих і правих поворотів на перехресті, пропускну здатність магістралі визначають за формулою:
Для порівняння приводимо всі види транспорту до легкового автомобіля:
Легкові Вантажні Автобуси
Необхідно скоригувати роботу світлофора, прийнявши:
Таким чином пропускна здатність магістралі в перетині стоп-лінії забезпечує проходження транспортного потоку заданої інтенсивності.
4. Визначення ширини тротуару Перспективна інтенсивність пішохідного потоку на тротуарах в кожному напрямку складає 2000 чол./год. Пропускна здатність кожної смуги 1000 чол./год: ,
Таким чином ширина ходової частини плюс додаткова смуга складає:
II. РОЗМІЩЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ОБЛАДНАННЯ ТА БЛАГОУСТРОЮ Інженерні підземні мережі (теплопровід, кабелі зовнішнього освітлення, електропостачання, телефонні та радіокабелі, каналізація) розміщені поза проїзною частиною у зеленій зоні. Комунікації розміщені під газоном та окремими кущовими посадками на такій відстані від проїзної частини, щоб не пошкодити її при ремонті та прокладці нових мереж. Атмосферні опади потрапляють у дощову каналізацію через дощоприймальні колектори, які розташовані на проїзній частині біля бордюрного каменю у тальвегах, та на схилах на відстані не менше 50 м один від одного. Траса дощоприймальної каналізації розташована по середині проїзної частини. Мінімальна глибина прокладання інженерних комунікацій залежить від глибини промерзання ґрунту та допустимої відстані між ними: водопровід -0,9 м; теплопровід - 0,9 м; каналізація - 1,4 м\ кабелі - 0,8 м; Вуличні ліхтарі розміщені по краю зеленої зони з обох сторін дороги з кроком - 40 м. Висота ліхтаря від рівня проїжджої частини - 10 м. Тротуарні ліхтарі розміщені по краю зеленої з кроком - 40 м. Висота ліхтаря від рівня тротуару - 4 м. Вздовж тротуару розміщено сміттєві урни з кроком - 75 м, а в зоні автобусної зупинки - 25 м. Зелені насаджень приймається згідно розрахунку по шумозахисним якостям та насиченню повітря С02.
III. ПРОЕКТУВАННЯ ПОЗДОВЖНЬОГО ПРОФІЛЮ ДОРОГИ Рельєф має досить рівний характер на всій протяжності дороги, але тільки до перехрестя. Далі дорога піднімається вгору рівномірно через лісовий масив. Оптимальний ухил становить:
де і - повздовжній ухил; ∆h - різниці між висотами крайніх точок; l - довжина ділянки;
Рекомендований поздовжній ухил має бути не менше Для запроектованої дороги прийнято мінімальний рекомендований поздовжній ухил Схема повздовжнього профілю показана на кресленні.
IV. ПРОЕКТУВАННЯ ВІДВОДУ ПОВЕРХНЕВИХ ВОД Водовідвідна система запроектована закритого типу. Глибина водоприймальних колекторів - 1,2 м, від рівня поверхні дорожнього покриття. Довжина труб водостоку - 8-30 м, діаметр - 100 мм. Відстані між водоприймальними колодязями прийнято 50 м. Ухил водостічних розгалужень -5%о. Дощова каналізація розміщена по осі вулиці. Діаметр труби - 200 мм, ухил 5 %о. Оглядові колодязі по мережі водостоків влаштовуємо через 100 м. Схема розміщення водоприймальних колодязів і прокладка каналізаційних труб показана на плані дороги.
V. ВЕРТИКАЛЬНЕ ПЛАНУВАННЯ ДОРОГИ Вертикальне планування дороги полягає у визначені червоних горизонталей проїзної частини, тротуарів та зелених смуг. Елементи для розрахунку червоних горизонталей для дороги показані на схемі.
Елементи для розрахунку червоних горизонталей для дороги.
VII. РОЗРАХУНОК МІЦНОСТІ ДОРОЖНЬОГО ПОКРИТТЯ Для проектуванння дороги прийнято асфальтобетонне покриття. Показниками міцності дорожнього покриття не твердого типу є еквівалентний модуль деформації покриття. Розрахунок робимо по наступній методиці: 1. Середньорічна добова інтенсивність руху автомобілів приводиться до розрахункової інтенсивності для цього автомобілі кожної категорії зводиться до розрахункового автомобіля - Урал-377, вантажопідйомність
відповідно коефіцієнти приведення легкових автомобілів (до 3,5 т), автобусів, вантажних автомобілів (від 3,5 т до 7 т) до розрахункового автомобіля. 2. Потрібний по умовам руху модуль деформації дорожнього покриття становить:
Де питомий тиск колеса автомобіля на одежу; λ=0.035 - допустима відносна деформація для асфальтобетонного покриття; μ=1.2 - коефіцієнт запасу на неоднорідність умов роботи покриття з капітальними типами настилу, який враховує неоднорідність роботи одежі; - коефіцієнт, який враховує повторюваність дії та динамічність навантаження:
де - коефіцієнт, який враховує повторюваність прикладення навантаження для трьох смугової проїжджої частини; 3. Попередньо задана схема конструкції дорожнього покриття має вигляд:
Схема дорожнього покриття 4. Перевірка міцності вибраного покриття Дані для розрахунку 1. Асфальтобетон 1. Гранітна жорства обробленого бітумом 2. Необроблена гранітна жорства І 3. Піщана підсипка 4. Глиняний грунт •Діаметр кругу рівного по площі сліду колеса розрахункового автомобіля –
Визначимо необхідну товщині шару з гранітної необробленої жорстви: - еквівалентний модуль деформації: асфальтобетон - основа з модулем деформації
- довжина тротуарів; - загальна ширина тротуарів; -товщина демонтажованого покриття тротуарів. - Споруди та елементи благоустрою, які підлягають знесенню: Дерева - 50 шт: Живоплоту - 800 м. 2. Земляні роботи по вирівнюванню основи дороги: -Об'єм насипу: площа у профілі насипу; - ширина проїзної частини з зеленими смугами і тротуарами. - Об'єм виїмки: - сума площ у профілі виємок. - Об'єм грунту який виймається:
- коефіцієнт розпушення ґрунту. - Об'єм ґрунту, який необхідно вивезти за межі території:
висновки При виконанні даного проекту вирішені наступні завдання: • На основі аналізу інтенсивності руху на перспективу запроектований поперечний та повздовжній профіль об"їздної дороги на ділянці 700 метрів; • Розроблено конструкцію дорожнього одягу з врахуванням рівня вертикального навантаження на дорожнє полотна; • Підраховано вартість реконструкції одного кілометра дороги; • Описано розташування озеленення (кущів та дерев). А також елементів освітлення (світильників).
Література 1. ДБН В.2.3. - 4 - 2000. Автомобільні дороги. 2. М.С. Фішнельсон. Транспортне планування міст. К.: Вища школа, 1985,239 с. 3. В.А. Черепанов, Л.П. Гуревич, М.Г. Євтушенко. Інженерне проектування і планування міст. М.: Стройіздат 1971, 239 с. 4. Р.Ф. Богацький. Курсове проектування по містобудуванню. Посібник для студентів спеціальності "Міське будівництво." К: Будівельник, 1986, 282 с.
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи