Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингова політика розподілу (МАУП)
Контрольна робота
№ K-26557
Контрольні питання до теми 1
1. В чому полягає завдання маркетингової політики розподілу ?
2. Дайте визначення поняття “канал розподілу”. Які параметри характеризують канал розподілу ?
3. В які групи можна об ’ єднати функції каналів розподілу ? Дайте коротку характеристику кожної з груп.
4. Назвіть основні елементи маркетингової політики розподілу.
5. В чому полягає різниця між прямими та непрямими каналами розподілу?
6. Що визначає довжина каналу розподілу. Як співвідносяться довжина і прибутковість каналу розподілу ?
7. Чим визначається рівень напруженності каналу розподілу ?
8. Як залежить кілкість посередників від виду розподілу ?
9. Назвіть основні етапи формування каналів розподілу.
10. Які змінні необхідно враховувати при визначенні структури каналу розподілу ?
Контрольні питання до теми 2
1. Назвіть основні принципи та призначення посередницької діяльності у каналах розподілу.
2. В чому полягає різниця у діяльності функціонально-універсальних і функціонально - спеціалізованих посередницьких структур ?
3. Які види і типи посередників залучаються до діяльності у каналах розподілу ?
4. В чому полягають особливості дилерської діяльності на ринку України ?
5. Яку роль у процесі просування товарів від виробника до споживачів відіграє роздрібна торгівля?
6. Назвіть відомі Вам форми організації роздрібної торгівлі.
7. Дайте характеристику маркетингових рішень роздрібного торговця.
8. Які функції у каналах розподілу виконують оптовики ?
9. Дайте характеристику маркетингового комплексу оптової торгівлі.
Контрольні питання до теми 3
1. Виконання яких функцій і заходів передбачапє управління каналами розподілу?
2. Які протиріччя призводять до виникнення горизонтальних та вертикальних конфліктів всередині каналу розподілу ?
3. В чому полягає різниця між традиційними каналами розподілу і вертикальними маркетинговими системами (ВМС) ?
4. Дайте характеристику способів формування системи управління та делегування повноважень у корпоративних, договірних і керованих ВМС ?
5. Назвіть відомі вам види франчайзингових систем.
6. В чому полягає функція контролю та оцінки діяльності учасників каналу розподілу ?
7. Які фактори впливають на вид і частоту оцінювання каналу розподілу ?
8. Назвіть основні аспекти і показники нарізного оцінювання діяльності посередників.
9. По якій технології розраховується індекс діядбності посередника ?
Контрольні питання до теми 4
1. Дайте визначення поняттям “логістика”, “маркетингова логістика”.
2. В чому полягають цілі та функціональне призначення маркетингової логістики?
3. Назвіть основні елементи схему маркетингової логістики та визначте наприямки їх функціональних взаємозв ’ язків.
4. Вирішення яких завдань передбачає інтегроване управління маркетинговою логістикою ?
5. Дайте характеристику основних функцій маркетингової логістики.
6. Для досягнення яких цілей у системі маркетингової логістики організується взаємодія структурних підрозділів фірми.
7. В чому полягає актуальність маркетингової логістики в умовах реформування української економіки?
Контрольні питання до теми 5
1. Назвіть основні тенденції розвитку каналів розподілу у ХХІ ст. ?
2. Дайте характеристику Internet як засобу маркетингових комунікацій і розподілу.
3. В чому полягають переваги прямого маркетингу як каналу розподілу нульового рівня ?
4. Як використвуються у каналах розподілу бази даних про покупців ?
5. Які функції виконують комерційні оперативно-інформаційні служби ?
6. Як називається процес купівлі-продажу, що підтримується електронними засобами ?
7. Які переваги отримують маркетологи, користуючись Internet- маркетингом ?
8. Як здійснюються торгові операції у інтерактивних каналах розподілу ?
Підсумкове завдання
Для підсумкової контрольної роботи по курсу „Маркетингова політика розподілу” розкрийте застосування різних видів каналів розподілу, які застосовуються на вашому підприємстві.
Підсумковий тест
Question 1
Ринок товарів знаходиться в рівноважному стані, якщо:
a. Сума цін на товар дорівнює бюджету споживачів
b. Ціна дорівнює витратам плюс запланована норма прибутку
c. Об’єм попиту дорівнює об’єму пропозиції
d. Рівень технологій змінюється плавно
Question 2
Місткість ринку будь-якого товару може вимірюватися:
a. Інший вимір
b. У грошових одиницях
c. У натуральних одиницях
d. Як у грошових, так і у натуральних одиницях
Question 3
Фірма "Технологія XXI" бажає впровадити методи сучас¬ного маркетингу. Який девіз найбільш відповідатиме новому стилю діяльності?
a. Покупець завжди правий
b. Встановлюй ціни нижчі
c. Продавай, продавай, продавай
d. Наш бізнес - роби гроші
Question 4
Метою демаркетингу є:
a. Стимулювання попиту
b. Відновлення попиту, що знизився
c. Зведення попиту до нуля
d. Зниження надмірного попиту
Question 5
Метою ремаркетингу є:
a. Відновлення попиту, що знизився
b. Зниження надмірного попиту
c. Зведення попиту до нуля
d. Зниження попиту
Question 6
Торговельне підприємство доручило власному відділу маркетингу визначити маркетингові ключові фактори успіху. У низці маркетингових чинників мають бути наведені:
a. Ефективна організаційна структура, вихід на нові сегменти, насиченість асортименту
b. Зручне розташування, привабливий фірмовий стиль, якісне виконання замовлень, оптимальний асортимент
c. Оптимальна структура управління, гарантії сервісного обслугову-вання, високий рівень продуктивності праці
d. Технологічні, виробничі, організаційні чинники, ширина та глиби¬на асортименту
Question 7
У яких ринкових ситуаціях має місце конкуренція продавців?
a. “Ринок продавця”
b. “Рівноважний ринок”
c. “Ринок покупця”
Question 8
Яка з перерахованих орієнтацій комерційної діяльності відповідає сучасній концепції маркетингу?
a. Товарна орієнтація
b. Збутова орієнтація
c. Виробнича орієнтація
d. Орієнтація на споживача
Question 9
Кількість незалежних учасників розповсюдження, що перебувають на одному й тому ж етапі ланцюга з просування товарів від виробників до споживачів, становить:
a. Ширину каналу розповсюдження
b. Насиченість каналів розповсюдження
c. Число рівнів каналу розповсюдження
d. Довжину каналу розповсюдження
Question 10
Виробник розповсюджує товар, використовуючи послуги посередників різних типів одночасно. Система розповсюдження у даному випадку називається:
a. Багатоканальна маркетингова система розповсюдження
b. Традиційна маркетингова система розповсюдження
c. Горизонтальна маркетингова система розповсюдження
d. Вертикальна маркетингова система розповсюдження
Question 11
Які посередники характеризуються правом власності на товар:
a. Дистриб’ютори
b. Агенти
c. Дилери
d. Брокери
Ціна
120
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи