Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетингова політика розподілу (МАУП)
Контрольна робота
№ K-26557
Контрольні питання до теми 1
1. В чому полягає завдання маркетингової політики розподілу ?
2. Дайте визначення поняття “канал розподілу”. Які параметри характеризують канал розподілу ?
3. В які групи можна об ’ єднати функції каналів розподілу ? Дайте коротку характеристику кожної з груп.
4. Назвіть основні елементи маркетингової політики розподілу.
5. В чому полягає різниця між прямими та непрямими каналами розподілу?
6. Що визначає довжина каналу розподілу. Як співвідносяться довжина і прибутковість каналу розподілу ?
7. Чим визначається рівень напруженності каналу розподілу ?
8. Як залежить кілкість посередників від виду розподілу ?
9. Назвіть основні етапи формування каналів розподілу.
10. Які змінні необхідно враховувати при визначенні структури каналу розподілу ?
Контрольні питання до теми 2
1. Назвіть основні принципи та призначення посередницької діяльності у каналах розподілу.
2. В чому полягає різниця у діяльності функціонально-універсальних і функціонально - спеціалізованих посередницьких структур ?
3. Які види і типи посередників залучаються до діяльності у каналах розподілу ?
4. В чому полягають особливості дилерської діяльності на ринку України ?
5. Яку роль у процесі просування товарів від виробника до споживачів відіграє роздрібна торгівля?
6. Назвіть відомі Вам форми організації роздрібної торгівлі.
7. Дайте характеристику маркетингових рішень роздрібного торговця.
8. Які функції у каналах розподілу виконують оптовики ?
9. Дайте характеристику маркетингового комплексу оптової торгівлі.
Контрольні питання до теми 3
1. Виконання яких функцій і заходів передбачапє управління каналами розподілу?
2. Які протиріччя призводять до виникнення горизонтальних та вертикальних конфліктів всередині каналу розподілу ?
3. В чому полягає різниця між традиційними каналами розподілу і вертикальними маркетинговими системами (ВМС) ?
4. Дайте характеристику способів формування системи управління та делегування повноважень у корпоративних, договірних і керованих ВМС ?
5. Назвіть відомі вам види франчайзингових систем.
6. В чому полягає функція контролю та оцінки діяльності учасників каналу розподілу ?
7. Які фактори впливають на вид і частоту оцінювання каналу розподілу ?
8. Назвіть основні аспекти і показники нарізного оцінювання діяльності посередників.
9. По якій технології розраховується індекс діядбності посередника ?
Контрольні питання до теми 4
1. Дайте визначення поняттям “логістика”, “маркетингова логістика”.
2. В чому полягають цілі та функціональне призначення маркетингової логістики?
3. Назвіть основні елементи схему маркетингової логістики та визначте наприямки їх функціональних взаємозв ’ язків.
4. Вирішення яких завдань передбачає інтегроване управління маркетинговою логістикою ?
5. Дайте характеристику основних функцій маркетингової логістики.
6. Для досягнення яких цілей у системі маркетингової логістики організується взаємодія структурних підрозділів фірми.
7. В чому полягає актуальність маркетингової логістики в умовах реформування української економіки?
Контрольні питання до теми 5
1. Назвіть основні тенденції розвитку каналів розподілу у ХХІ ст. ?
2. Дайте характеристику Internet як засобу маркетингових комунікацій і розподілу.
3. В чому полягають переваги прямого маркетингу як каналу розподілу нульового рівня ?
4. Як використвуються у каналах розподілу бази даних про покупців ?
5. Які функції виконують комерційні оперативно-інформаційні служби ?
6. Як називається процес купівлі-продажу, що підтримується електронними засобами ?
7. Які переваги отримують маркетологи, користуючись Internet- маркетингом ?
8. Як здійснюються торгові операції у інтерактивних каналах розподілу ?
Підсумкове завдання
Для підсумкової контрольної роботи по курсу „Маркетингова політика розподілу” розкрийте застосування різних видів каналів розподілу, які застосовуються на вашому підприємстві.
Підсумковий тест
Question 1
Ринок товарів знаходиться в рівноважному стані, якщо:
a. Сума цін на товар дорівнює бюджету споживачів
b. Ціна дорівнює витратам плюс запланована норма прибутку
c. Об’єм попиту дорівнює об’єму пропозиції
d. Рівень технологій змінюється плавно
Question 2
Місткість ринку будь-якого товару може вимірюватися:
a. Інший вимір
b. У грошових одиницях
c. У натуральних одиницях
d. Як у грошових, так і у натуральних одиницях
Question 3
Фірма "Технологія XXI" бажає впровадити методи сучас¬ного маркетингу. Який девіз найбільш відповідатиме новому стилю діяльності?
a. Покупець завжди правий
b. Встановлюй ціни нижчі
c. Продавай, продавай, продавай
d. Наш бізнес - роби гроші
Question 4
Метою демаркетингу є:
a. Стимулювання попиту
b. Відновлення попиту, що знизився
c. Зведення попиту до нуля
d. Зниження надмірного попиту
Question 5
Метою ремаркетингу є:
a. Відновлення попиту, що знизився
b. Зниження надмірного попиту
c. Зведення попиту до нуля
d. Зниження попиту
Question 6
Торговельне підприємство доручило власному відділу маркетингу визначити маркетингові ключові фактори успіху. У низці маркетингових чинників мають бути наведені:
a. Ефективна організаційна структура, вихід на нові сегменти, насиченість асортименту
b. Зручне розташування, привабливий фірмовий стиль, якісне виконання замовлень, оптимальний асортимент
c. Оптимальна структура управління, гарантії сервісного обслугову-вання, високий рівень продуктивності праці
d. Технологічні, виробничі, організаційні чинники, ширина та глиби¬на асортименту
Question 7
У яких ринкових ситуаціях має місце конкуренція продавців?
a. “Ринок продавця”
b. “Рівноважний ринок”
c. “Ринок покупця”
Question 8
Яка з перерахованих орієнтацій комерційної діяльності відповідає сучасній концепції маркетингу?
a. Товарна орієнтація
b. Збутова орієнтація
c. Виробнича орієнтація
d. Орієнтація на споживача
Question 9
Кількість незалежних учасників розповсюдження, що перебувають на одному й тому ж етапі ланцюга з просування товарів від виробників до споживачів, становить:
a. Ширину каналу розповсюдження
b. Насиченість каналів розповсюдження
c. Число рівнів каналу розповсюдження
d. Довжину каналу розповсюдження
Question 10
Виробник розповсюджує товар, використовуючи послуги посередників різних типів одночасно. Система розповсюдження у даному випадку називається:
a. Багатоканальна маркетингова система розповсюдження
b. Традиційна маркетингова система розповсюдження
c. Горизонтальна маркетингова система розповсюдження
d. Вертикальна маркетингова система розповсюдження
Question 11
Які посередники характеризуються правом власності на товар:
a. Дистриб’ютори
b. Агенти
c. Дилери
d. Брокери
Ціна
120
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи