Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Естонія як туристична держава
Курсова
№ K-10292
Вступ 1. Характеристика Естонії 1.1. Загальна характеристика Естонії 1.2. Естонія як туристична країна 2. Тур по Естонії «Травневі свята» 2.1. Опис туру 2.2. Додаткові відомості 3. Реклама як засіб просування туру 3.1. Реклама. Її види та функції 3.2. Особливості реклами в туризмі 4. Просування туру 4.1. Радіореклама 4.2. Реклама в періодичній пресі 4.3. Реклама в комп’ютерних мережах 4.4. Інформаційно-рекламні матеріали 4.5. Пряма реклама 4.6. Зовнішня реклама 4.7. Рекламні сувеніри Висновки Список використаної літератури Додатки
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи