П. Горішевський. Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно- інформаційної діяльності музеїв [doc] Книга
ВСТУП 7 <br /><br /> РОЗДІЛ І 9 <br /><br /> РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ МУЗЕЇВ. МУЗЕЄЗНАВСТВО ЯК НАУКА . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1.1 Визначення музеїв. Історичний та сучасний досвід музейної справи . . . . . . . 9 1.2. Особливості музеїв . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 1.3. Музеєзнавство та його специфіка . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12 <br /><br /> РОЗДІЛ ІІ 13 <br /><br /> КЛАСИФІКАЦІЯ МУЗЕЇВ.ФІНАНСУВАННЯ МУЗЕЇВ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13 2.1. Типи і профілі музеїв . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13 2.2. Основні профілі музеїв . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14 2.3. Джерела фінансування музеїв . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 <br /><br /> РОЗДІЛ ІІІ 18 <br /><br /> КОМПЛЕКТУВАННЯ, ОБЛІКІ ЗБЕРІГАННЯ МУЗЕЙНИХ ФОНДІВ . . . . . . . . . . . . . . . 18 3.1. Наукове комплектування музеїв . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 18 3.2. Облік музейних колекцій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19 <br /><br /> РОЗДІЛ ІV 21 <br /><br /> ЕКСПОЗИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21 <br /><br /> РОЗДІЛ V 23 <br /><br /> МАРКЕТИНГТА РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ МУЗЕЇВ . . . . . . . . . . . . . 23 <br /><br /> РОЗДІЛ VI 32 <br /><br /> ЕКСКУРСІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ В МУЗЕЙНИХ УСТАНОВАХ. . . . . . . . . . . . . . . . . 32 6.1. Етапи підготовки екскурсії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32 6.2. Контрольний та індивідуальний тексти екскурсій . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32 6.3. Класифікація екскурсій та диференціація екскурсійного обслуговування . . 33 6.4. Засади співпраці із туристичними організаціями та колективними замовниками . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34 <br /><br /> ЗАКЛЮЧНЕ СЛОВО 37 <br /><br /> ДОДАТКИ 39
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи
Тип Книга Кількість сторінок: 68 Рік захисту: 2005 Ціна роботи (грн): 25 Телефон: Завантажую телефон...
E-mail:
Завантажую E-mail...
Категорія: Туризм | Переглянута: 715 |
Додана: 20.05.2012, 19:55