Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз організації обслуговування туристів на підприємствах громадського харчування при готелях і туристичних комплексах
Дипломна
№ K-16494
Вступ 1. Основи організації процесів виробництва послуг Харчування в підприємствах ресторанної галузі 1.1. Сутність та значення послуг харчування при організації обслуговування туристів 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування 1.3. Методи та види обслуговування туристів на підприємствах громадського харчування в готелях та туристичних комплексах 1.4. Умови організації обслуговування туристів в барах в готелях та туристичних комплексах 1.5. Органіхзація надання послуг харчування туристів в буфетах при готелях та туристичних комплексах 1.6. Загальна характеристика організації виробничого процесу на підприємствах ресторанної галузі 1.7. Виробнича програма підприємств ресторанної галузі 2. Організація надання послуг харчування В туристичному комплексі “росава” 2.1. Загальна характеристика туристичного комплексу “Росава” 2.2. Організація технологічного процесу надання послуг харчування в туристичному комплексі “Росава” 2.3. Аналіз організації процесу обслуговування туристів в ресторані туристичного комплексу “Росава” 2.4. Характеристика та види меню в ресторані туристичного комплексу “Росава” 3. Удосконалення процесів надання послуг Харчування в туристичному комплексі “росава” 3.1. Організація секції по обслуговуванню послугами харчування в номерах 3.2. Обладнання та організація роботи бару при ресторані в туристичному комплексі “Росава” 3.3. Пропозиції по удосконаленню меню ресторану при туристичному комплексі “Росава” Висновки Список літератури
Необхідно відзначити, що за прогнозами фахівців, в третьому тисячолітті ріст туристичної індустрії буде необоротний. Туризм, як галузь світової економіки збереже швидкі темпи розвитку. І це цілком зрозуміло, особливо з огляду на той факт, що на даному етапі свого розвитку людське суспільство трансформувалося із суспільства продуктивності і добробуту в «суспільство вільного часу», тому подорожі і туризм для величезної кількості жителів нашої планети стали категоріями важливими. Незамінними і невід'ємними від самих необхідних умов життя. У той же час попит на туристичні послуги буде перетерплювати деякі зміни, що зв'язано з появою нового типу споживача на ринку туризму. Турист майбутнього, високо інформований і освідчений, він дуже вимогливий і вибагливий, мобільний і індивідуальний, він прагне жити повним життям і одержати від цього життя масу усіляких вражень, він розпещений достатком пропонованих йому товарів і послуг, він непостійний і жадає розмаїтості, задоволень і розваг. У цілому ж, на думку фахівців, світова індустрія туризму входить у період постійного збільшування обсягу подорожей, що підсилюється конкуренцією серед регіонів і країн перебування. При цьому Європа залишиться найважливішим і популярним регіоном, що залучає туристів і мандрівників. Південно-Східна Азія і Тихоокеанський регіон обійдуть американський континент і займуть друге місце. Україна також займе своє місце в індустрії міжнародного туризму, а саме до 2020 року буде поступатися по своїй популярності серед туристів і мандрівників лише Франції, Іспанії, Великобританії й Італії. Таким чином, туризм XXI століття – це насамперед туризм, орієнтований на клієнта, як споживача туристичних товарів і послуг. Успішний і прибутковий туристичний бізнес майбутнього – це бізнес, заснований на знанні міжнародних правових норм і правил, туристичного менеджменту і маркетингу, коньюктури туристичного ринку, на повному і всебічному знанні потреб і запитів туриста. Це компетентність і професіоналізм в організації виробництва, просування і реалізації туристичних продуктів і послуг. Розвиток ресторанних послуг відіграє дуже важливу роль в організації обслуговування подорожуючих, тому так важливо сьогодні вивчати передовий світовий досвід по організації послуг ресторанної індустрії та всебічно застосовувати передові методи та технології обслуговування в ресторанах України. Досліджуючи проблему організації надання послуг харчування туристам на підприємствах громадського харчування України були проаналізовані основні аспекти в діяльності підприємств громадського харчування при готелях та туристичних комплексах. У першому розділі дослідницької роботи розкривається сутність та значення підприємств ресторанної індустрії та їх вплив на розвиток туристської галузі на Україні, розкривається сутність діяльності цих підприємств, характеризуються окремі види підприємств громадського харчування діючі при туристичних комплексах та готелях готелях. Зокрема дається загальна характеристика підприємств громадського харчування згідно ГОСТу 30389-95. Також докладно розповідається про організацію роботи барів та буфетів в туристичних комплексах та готелях. Далі у першому розділі приводиться характеристика виробничої діяльності та правила планування товарообігу на підприємствах ресторанного господарства. У другому розділі наводиться характеристика ресторану туристичного комплексу “Росава”. Організація харчування у готелях – дуже важливий чинник обслуговування відвідувачів готелю, що впливає на кількість відвідувачів та завантаження готелю. Підприємства ресторанного господарства в готелях сприяють залученню додаткових доходів готелю. Дуже важливо правильно організувати діяльність ресторану у туристичному комплексі, щоб відвідувачам було затишно і комфортно, і щоб їм знову і знову хотілося прийти і відпочити саме в цьому ресторані. Перелік графічного матеріалу Таблиця 1.1. Відмінні особливості ресторанів різних категорій Рис. 1.1. Валовий обіг ресторанного господарства. Таблиця 1.2. Аналіз показників товарного балансу підприємства за загальним обсягом Таблиця 1.3. Дані про товарообіг і середні товарні запаси (тис. грн.) Таблиця 1.4. Прихильність до кухні в залежності від віку відвідувачів (у %) Рис. 2.1. Організаційна структура туристичного комплексу “Росава”. Рис. 3.2. Схема ресторану у туристичному комплексі “Росава” Рис. 2.3. Розміщення столів при обслуговування банкету. Рис. 2.4. Чинники, що впливають на якість обслуговування в ресторані туристичного комплексу „Росава“. Рис. 3.1. Устаткування бару та розташування меблів у малому залі.
Ціна
85
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи