Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація ресторанного бізнесу
Дипломна
№ K-16501
Вступ РОЗДІЛ І. Розвиток туристичної індустрії та готельно- ресторанного бізнесу 1.1. Коротка історія ресторанного бізнесу 1.2. Система громадського харчування 1.3. Сучасна індустрія харчування 1.4. Ризик в ресторанному бізнесі 1.5. Аналіз динаміки і основні тенденції розвитку туризму в Україні РОЗДІЛ ІІ. Організація ресторанного бізнесу 2.1. Класифікація ресторанів 2.2. Обладнання та дизайн ресторану 2.3. Оформлення і організація приміщення 2.4. Бар 2.4.1. Що необхідно мати в барі 2.4.2. Алкогольні напої 2.5. Кухня 2.5.1. Значення кухні в ресторані 2.5.2. Обслуговуючий персонал 2.5.3. Розробка меню 2.6. Обідній зал 2.6.1. Музика 2.6.2. Вентиляція, опалювання і прибирання 2.6.3. Оформлення меню 2.6.4. Обов’язки обслуговуючого персоналу 2.6.5. Оплата 2.7. Обслуговування в готелях 2.8. Гігієна, санітарія, безпека 2.8.1. Джерела отруєнь 2.8.2. Чистота 2.8.3. Правила особистої гігієни обслуговуючого персоналу 2.9. Зв’язки з громадськістю 2.9.1. Необхідність реклами в готельно-ресторанному бізнесі 2.9.2. Засоби, що вживаються в рекламі РОЗДІЛ ІІІ. Готельно-ресторанна галузь України 3.1. Проблема глобальної та регіональної конкурентноспроможності України у готельно-ресторанній справі 3.2. Аналіз проблеми 3.3. Шляхи підвищення конкурентноспроможності, обґрунтування пропозицій та вибір альтернатив 3.4. Здійснення пропозицій урядовими та неурядовими організаціями Висновки Список використаної літератури
З кожним роком туристична галузь набуває все більшого значення в розвитку національної економіки. Тільки минулого року держбюджет поповнився на 380 млн. грн. за рахунок туристичних послуг, на 20% в порівнянні з 2003 р. збільшилася кількість іноземців, що відвідали нашу країну. Проте якість послуг, що надаються вітчизняними готелями та ресторанами ще не назвеш європейськими. За офіційними даними, Україна займає 22-е місце в рейтингу кращих туристичних країн світу (Росія – 12-е, Чехія – 13-е, Туреччина – 19-е). Туристична галузь в Україні є п'ятою по значущості складовою бюджету після промисловості, транспорту, ремонту обладнання, зв'язку і видобутку корисних копалин. При удосконаленні законодавства туристична галузь може приносити державі близько 8 млрд. грн. щорічно. Сьогодні в туристичній і курортній галузях України налічується близько 8 тис. підприємств, з яких 3500 – суб'єктів туристичної діяльності, більше 1200 готелів, більше 3200 санаторно-курортних і оздоровчих закладів. В Україні є конкурентноздатними 4-х – 5-ти зіркові готелі та рідко приватні 3-х зіркові, щодо ресторанної галузі можна сказати, що ресторани є конкурентноздатними у своїй ціновій групі, зважаючи на велику кількість учасників та суворі правила. За умов жорсткої конкуренції і ресторани, і готелі змушені запроваджувати інновації, шукати свою неповторну особливість, забезпечувати собі постійних клієнтів різного роду заохоченнями та підвищувати рівень сервісу. Враховуючи не зовсім задовільний стан надання готельно-ресторанних послуг туристам, перш за все слід приділити увагу вдосконаленню нормативно-правової бази у сфері туристичної діяльності, зокрема Закону України «Про туризм» (у частині посилення захисту прав споживачів). Необхідне впровадження страхування соціальної відповідальності готельних підприємств, санаторно-курортних і оздоровчих установ, а також закладів громадського харчування. Перед початком нового туристичного і оздоровчого сезону необхідно проводити семінари-наради з керівниками оздоровчих установ, готелів, ресторанів по вивченню і застосуванню основних нормативно-правових актів в цих сферах, впровадженню інноваційних методів щодо обслуговування туристів. Видачу дозволів для роботи в сфері готельно-ресторанного бізнесу слід проводити за умови проходження обов'язкової сертифікації, наявності необхідної нормативно-технологічної документації, відповідної матеріально-технічної бази і кваліфікації обслуговуючого персоналу. Постачання продуктами харчування і сировиною проводити безпосередньо від виробників за наявності відповідних документів, які засвідчують їх якість і безпеку. Підвищення вимог до ліцензування туристичної діяльності і сертифікації туристичних, готельних послуг і послуг харчування примусить підприємства переглянути кадрову політику: тобто зорієнтуватися на перепідготовку і підвищення кваліфікації своїх працівників з метою підвищення якості обслуговування. Сьогодні ми повинні об'єднати зусилля для того, щоб підняти вітчизняну сферу готельно-ресторанного бізнесу до міжнародного рівня. Підсумовуючи вище зазначене, необхідно сказати, що лише розвиток туризму, рекреації, освіти в галузі готельно-ресторанного бізнесу, мінімальне втручання держави (лише у проблемних питаннях тарифів, стандартів, готельного збору), налагодження системи постачання, транспорту та сфери послуг матиме результатом розвиток готельно-ресторанної галузі, а постійне запровадження інновацій, інвестиції та жорстка конкуренція - збільшення рівня її глобальної та регіональної конкурентноздатності.
Ціна
45
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи