Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація надання послуг на підприємстві громадського харчування
Дипломна
№ K-16563
Вступ 1. Теоретичні аспекти організації процесів надання послуг харчування для туристів в підприємствах ресторанної галузі 1.1. Значення послуг харчування і характеристика основних типів підприємств громадського харчування 1.2. Методи та види обслуговування туристів на підприємствах громадського харчування в готелях та туристичних комплексах 1.3. Загальна характеристика організації процесу обслуговування на підприємствах ресторанної галузі.28 1.4. Висновки 2. Організація надання послуг харчування у туристичному комплексі «Россава» 2.1. Загальна характеристика ресторану туристичного комплексу “Росава” 2.2. Організація технологічного процесу надання послуг харчування в туристичному комплексі “Росава” 2.3. Аналіз організації процесу обслуговування туристів в ресторані туристичного комплексу “Росава” 2.4. Висновки 3. Удосконалення процесів надання послуг харчування в туристичному комплексі «Россава» 3.1. Удосконалення виробничої структури ресторану туристичного комплексу «Россава» 3.2 Пропозиції щодо розширення асортименту послуг харчування в туристичному комплексі “Россава” 3.3. Обладнання та організація роботи бару при ресторані в туристичному комплексі “Росава” Загальні висновки та пропозиції Список використаної літератури Додатки
Необхідно відзначити, що за прогнозами фахівців, в третьому тисячолітті ріст туристичної індустрії буде необоротний. Туризм, як галузь світової економіки збереже швидкі темпи розвитку. І це цілком зрозуміло, особливо з огляду на той факт, що на даному етапі свого розвитку людське суспільство трансформувалося із суспільства продуктивності і добробуту в «суспільство вільного часу», тому подорожі і туризм для величезної кількості жителів нашої планети стали категоріями важливими, незамінними і невід'ємними від самих необхідних умов життя. У той же час попит на туристичні послуги буде перетерплювати деякі зміни, що зв'язані з появою нового типу споживача на ринку туризму. Турист майбутнього, високо інформований і освічений дуже вимогливий і вибагливий, мобільний і індивідуальний, він прагне жити повним життям і одержати від цього життя масу усіляких вражень, він розпещений достатком пропонованих йому товарів і послуг, він непостійний і жадає розмаїтості, задоволень і розваг. У цілому ж, на думку фахівців, світова індустрія туризму входить у період постійного збільшування обсягу подорожей, що підсилюється конкуренцією серед регіонів і країн перебування. При цьому Європа залишиться найважливішим і популярним регіоном, що залучає туристів і мандрівників. Південно-Східна Азія і Тихоокеанський регіон обійдуть американський континент і займуть друге місце. Україна також займе своє місце в індустрії міжнародного туризму, а саме до 2020 року буде поступатися по своїй популярності серед туристів і мандрівників лише Франції, Іспанії, Великобританії й Італії. Таким чином, туризм XXI століття – це насамперед туризм, орієнтований на клієнта, як споживача туристичних товарів і послуг. Успішний і прибутковий туристичний бізнес майбутнього – це бізнес, заснований на знанні міжнародних правових норм і правил, туристичного менеджменту і маркетингу, кон’юнктури туристичного ринку, на повному і всебічному знанні потреб і запитів туриста. Це компетентність і професіоналізм в організації виробництва, просування і реалізації туристичних продуктів і послуг. Розвиток ресторанних послуг відіграє дуже важливу роль в організації обслуговування подорожуючих, тому так важливо сьогодні вивчати передовий світовий досвід по організації послуг ресторанної індустрії та всебічно застосовувати передові методи та технології обслуговування в ресторанах України. Досліджуючи проблему організації надання послуг харчування туристам на підприємствах громадського харчування України були проаналізовані основні аспекти в діяльності підприємств громадського харчування при готелях та туристичних комплексах. У першому розділі роботи розкривається сутність та значення підприємств ресторанної індустрії та їх вплив на розвиток туристської галузі на Україні, розкривається сутність діяльності цих підприємств, характеризуються окремі види підприємств громадського харчування, діючі при туристичних комплексах та готелях готелях. Зокрема дається загальна характеристика підприємств громадського харчування згідно ГОСТу 30389-95. Також докладно розповідається про організацію роботи барів та буфетів в туристичних комплексах та готелях. У другому розділі наводиться характеристика ресторану туристичного комплексу “Росава”. Організація харчування у готелях – дуже важливий чинник обслуговування відвідувачів готелю, що впливає на кількість відвідувачів та завантаження готелю. Підприємства ресторанного господарства в готелях сприяють залученню додаткових доходів готелю. Дуже важливо правильно організувати діяльність ресторану у туристичному комплексі, щоб відвідувачам було затишно і комфортно, і щоб їм знову і знову хотілося прийти і відпочити саме в цьому ресторані. Підприємство громадського харчування туристичного комплексу “Росава” віднесено до ресторану першого класу. Ресторан в свою чергу має три торгових зали: великий (рожевий), розрахований на 150 посадочних місць; середній (бузковий), розрахований на 40 посадочних місць; малий (зелений), розрахований на 30 посадочних місць. Підприємства громадського харчування туристичного комплексу “Росава” при здійсненні технологічних процесів використовують сировину, напівфабрикати і готову продукцію. Продукція, що випускається підприємствами громадського харчування, швидкопсувна і вимагає швидкої реалізації. У зв'язку з цим при організації технологічного процесу підприємства громадського харчування повинні забезпечити максимальне скорочення термінів збереження, обробки сировини і реалізації готової кулінарної продукції. Велике значення для правильної організації технологічного процесу на підприємствах громадського харчування мають дотримання кухарями норм вкладення сировини відповідно до затверджених рецептур, органолептична оцінка і бракераж готових блюд і кулінарних виробів. Ресторан туристичного комплексу “Росава” поєднують у своєму виробництві повний і неповний цикли технологічного процесу виробництва. Ресторан туристичного комплексу “Росава” займається випуском кулінарної продукції, має виробничі цехи, що спеціалізуються на переробці визначеного виду сировини і продукції, що виготовляється: м'ясний, рибний, овочевий, гарячий, холодний. Крім того, є й інші служби: складське і тарне господарства, санітарно-технічні. Розвиток галузі громадського харчування в сучасних умовах науково-технічного прогресу, її індустріалізація в значній мірі визначили раціонне проектування цього підприємства громадського харчування. Розміщення прогресивного устаткування, що дозволяє механізувати трудомісткі процеси приготування і роздачі їжі, використання потокових ліній по обробці м'яса, риби й овочів, уніфікованого теплового технологічного устаткування з застосуванням функціональних ємкостей - усе це вимагало продуманого розташування приміщень, зручного взаємозв'язку між ними, науково обґрунтованої організації робочого місця, що і було враховано при проектуванні та під час експлуатаційної діяльності на підприємстві громадського харчування туристичного комплексу “Росава”. Туристичний комплекс “Росава” належить до категорії готельних підприємств, що до послуги розміщення пропонують туристам послуги харчування - насамперед сніданки. У ресторані туристичного комплексу “Росава” інколи обслуговують різноманітні банкети, свята, весілля. Обслуговування банкетів та урочистих подій проводиться за різними формами організації обслуговування, а саме: - банкет-прийом за столом з повним обслуговуванням офіціантами; - банкет з частковим обслуговуванням офіціантами; - банкет-фуршет. В другій частині наведений аналіз процесу надання послуг харчування. В третій частині дипломної роботи за результатами аналізу розроблені пропозиції по покращенню організації надання послуг харчування в ресторані туристичного комплексу «Россава», а саме: - удосконалення виробничої структури ресторану - надання додаткової послуги для клієнтів – кейтерингу - дані послуги щодо розширення асортименту послуг харчування в ресторані і щодо організації в ньому бару.
Ціна
60
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи