Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз організації надання готельних послуг
Курсова
№ K-16754
Вступ 1. Загальна характеристика засобів розміщення 1.1. Сучасні тенденції розвитку засобів розміщення 1.2. Головні критерії класифікації засобів розміщення 1.3. Класифікація готельних номерів 2. Готельна послуга – складова туристичних послуг 2.1. Особливості готельних послуг 2.2. Концепція уніфікованих технологій готельних послуг 2.3. Організація бронювання готельних послуг 2.4. Організація розміщення споживачів готельних послуг 2.5. Організація виїзду відвідувачів з готелю Висновки Список літератури
Готель є складовою частиною індустрії гостинності, що у свою чергу відноситься до більш великої індустрії - туризму. Готель може бути визначеним як комерційне підприємство, основною задачею якого є надання споживачам основних готельних послуг розміщення та додаткових послуг, основу, яких складають послуги харчування, а також надання в оренду конференц-залів та інше. Класифікувати готелі досить складно через їхню велику розмаїтість. Але кілька основних класифікаційних ознак все-таки існує. При створенні готелю одним з найбільш важливих питань є “хто буде проживати в ньому? Для кого він призначений?” Тобто необхідно визначити цільовий ринок. У число самих поширених готелів за цією ознакою звичайно включають: комерційні, готелі при аеропортах, готель-люкс, готелі-курорти, пришляхові, казино, постоялі двори (Bed and Breakfast hotel). У залежності від типу готелів формується і наступна ознака. Ще одним класифікаційним ознакою є рівень і кількість пропонованих послуг. Відповідно до цієї ознаки готелю бувають що пропонують: Вищий рівень послуг - готелі розраховані на прийом гостей, що представляють вищі політичні, управлінські кола, знаменитостей, добре забезпечених людей. • Середній рівень послуг - такі готелі розраховані на найбільший сегмент подорожуючих. Найчастіше вони мають від 150 до 200 номерів. Обмежений рівень послуг - призначені для прийому осіб з невеликим статком. Нерідко такі готелі можна зустріти в невеликих селищах, у великих автострад. Основна задача і послуга - “ надати дах над головою.” Готелі можуть функціонувати як незалежні комерційні підприємства або входити в готельні ланцюги, що надають їм визначені переваги. Підприємницька діяльність в області розміщення різноманітна. Кожен рік засоби масової інформації приносять повідомлення про нові форми діяльності в цій сфері обслуговування. Сьогодні мандрівник має справу з великим різноманіттям форм та видів підприємств розміщення, від розкішних готелів і готелів економічного розряду (класу) до мотелів та кемпінгів. При цьому кожен може знайти для себе те, що йому по душі та по грошам. В основі всіх форм обслуговування в сфері розміщення лежить пропонування нічлігу. Велике різноманіття підприємств, а також періодична поява їх нових видів робить будь-яку систематизацію умовною. В сфері послуг, в даному випадку готельній індустрії, дуже важливою стороною організації надання готельних послуг є культура поведінки персоналу і етика ділового спілкування. Тому керівництво готелю повинно приділяти цьому велику увагу. Говорячи про культуру поведінки робітників сфери готельного бізнесу, ми виділяємо дві сторони: контакти з клієнтами і контакти з персоналом, які мають на увазі в першу чергу організацію проживання і саме головне – спілкування з клієнтом.
Ціна
35
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи