Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз організації надання готельних послуг
Курсова
№ K-17217
Вступ 1. Загальна характеристика засобів розміщення 1.1. Сучасні тенденції розвитку засобів розміщення 1.2. Головні критерії класифікації засобів розміщення 1.3. Класифікація готельних номерів 2. Готельна послуга – складова туристичних послуг 2.1. Особливості готельних послуг 2.2. Концепція уніфікованих технологій готельних послуг 2.3. Організація бронювання готельних послуг 2.4. Організація розміщення споживачів готельних послуг 2.5. Організація виїзду відвідувачів з готелю Висновки Список літератури Додатки
Готель є складовою частиною індустрії гостинності, що у свою чергу відноситься до більш великої індустрії - туризму. Готель може бути визначеним як комерційне підприємство, основною задачею якого є надання споживачам основних готельних послуг розміщення та додаткових послуг, основу, яких складають послуги харчування, а також надання в оренду конференц-залів та інше. Класифікувати готелі досить складно через їхню велику розмаїтість. Але кілька основних класифікаційних ознак все-таки існує. При створенні готелю одним з найбільш важливих питань є “хто буде проживати в ньому? Для кого він призначений?” Тобто необхідно визначити цільовий ринок. У число самих поширених готелів за цією ознакою звичайно включають: комерційні, готелі при аеропортах, готель-люкс, готелі-курорти, пришляхові, казино, постоялі двори (Bed and Breakfast hotel). У залежності від типу готелів формується і наступна ознака. Ще одним класифікаційним ознакою є рівень і кількість пропонованих послуг. Відповідно до цієї ознаки готелю бувають що пропонують: Вищий рівень послуг - готелі розраховані на прийом гостей, що представляють вищі політичні, управлінські кола, знаменитостей, добре забезпечених людей. • Середній рівень послуг - такі готелі розраховані на найбільший сегмент подорожуючих. Найчастіше вони мають від 150 до 200 номерів. Обмежений рівень послуг - призначені для прийому осіб з невеликим статком. Нерідко такі готелі можна зустріти в невеликих селищах, у великих автострад. Основна задача і послуга - “ надати дах над головою.” Готелі можуть функціонувати як незалежні комерційні підприємства або входити в готельні ланцюги, що надають їм визначені переваги. Підприємницька діяльність в області розміщення різноманітна. Кожен рік засоби масової інформації приносять повідомлення про нові форми діяльності в цій сфері обслуговування. Сьогодні мандрівник має справу з великим різноманіттям форм та видів підприємств розміщення, від розкішних готелів і готелів економічного розряду (класу) до мотелів та кемпінгів. При цьому кожен може знайти для себе те, що йому по душі та по грошам. В основі всіх форм обслуговування в сфері розміщення лежить пропонування нічлігу. Велике різноманіття підприємств, а також періодична поява їх нових видів робить будь-яку систематизацію умовною. В сфері послуг, в даному випадку готельній індустрії, дуже важливою стороною організації надання готельних послуг є культура поведінки персоналу і етика ділового спілкування. Тому керівництво готелю повинно приділяти цьому велику увагу. Говорячи про культуру поведінки робітників сфери готельного бізнесу, ми виділяємо дві сторони: контакти з клієнтами і контакти з персоналом, які мають на увазі в першу чергу організацію проживання і саме головне – спілкування з клієнтом.
Ціна
30
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи